- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vreemd, hebben meer mensen dit? Wat voor melding krijg je, wat zie je in plaats van het topic dat je zou moeten zien?
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
Vreemd, hebben meer mensen dit? Wat voor melding krijg je, wat zie je in plaats van het topic dat je zou moeten zien?
Zover ik weet heeft Redlop hier ook last van.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Klopt...ik kan de crypto af en toe ook niet openen. Nu bijvoorbeeld. "Leaving Las Vegas' was het goede antwoord.
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Het topic opent gewoon niet. Je kan eeuwig blijven wachten maar er gebeurt niks.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Daarom wilde ik gewoon een nieuwe topic openen die wel werkt. Maar dat mocht niet ...snik....
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee dat lijkt me niet de oplossing nee. Welke browser gebruiken jullie? Vind het nogal een vreemd verhaal.
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
Internet Explorer 6.0
Ik zal het eens met Netscape proberen.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Ik ook de IE. Waarom is dat niet de oplossing?
Gewoon een nieuw topic openen en de oude sluiten. Het is toch maar een cryptogramquiz?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik gebruik ook IE, maar heb nergens last van hoor...
starbright boy (moderator films)
-
- 22443 berichten
- 5132 stemmen
same here
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom is dat niet de oplossing?
Wat als iemand anders jouw nieuwe topic niet kan openen, maar wel het huidige?
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dan krijg je een oncontroleerbare chaos met allemaal posts die nergens voor nodig zijn? 
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Wat als iemand anders jouw nieuwe topic niet kan openen, maar wel het huidige?
Die kans acht ik klein maar is niet te bewijzen. Zeker is wel dat ik en anderen de crypto dus niet altijd kunnen openen.
Maar goed...laat maar zitten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik wil graag achter de oorzaak komen... maar elke keer een nieuw topic openen als iemand zegt iets niet te kunnen openen lijkt me niet de oplossing
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bij mij is het ook IE, maar hier geen enkel probleem hoor...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik gebruik ook IE, maar kon wel in het topic komen....
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Het internet bij mij thuis ligt helemaal plat op alle computers.... Alleen MovieMeter doet het nog prima!! terwijl verder geen enkele site het doet (zelf niet de gelinkte foto's op MM).
Hoe zou dat komen ? (ik was trouwens wel ingelogd toen het internet uitviel.)
Ericinho
-
- 264 berichten
- 626 stemmen
waarschijnlijk zat moviemeter nog gewoon in het cache van je browser
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
waarschijnlijk zat moviemeter nog gewoon in het cache van je browser
Lijkt me stug als U96 ook alle updates kan lezen. Die kunnen immers niet uit de cache komen.
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Waarom wordt de regiseur: "Alan Smithee" toegevoegd. Is toch een fictieve naam? Iedereen gebruikt het?
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Alan Smithee wordt gebruikt als de eigenlijke regisseur van een film zijn naam niet op de credits wil zien staan.
In de meeste gevallen is de echte regisseur wel gewoon bekend, en wordt die (oa. op IMDb) gewoon vermeldt, naast de toevoeging van het pseudoniem Alan Smithee (de naam die wél op de credits staat).
Het is dus wel degelijk veelgebruikt een pseudoniem dat de op de aftiteling van films tegenkomt.
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
is enige toegestane synoniem door de vakbond dat gebruikt mag worden als de regiseur het niet eens is met het eindresultaat. Dus het is niet zomaar een synoniem.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Inderdaad, al heeft Walter Hill voor Supernova uitzonderlijk het pseudoniem "Thomas Lee" mogen gebruiken.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Zouden er op deze wereld niet een paar échte John Doe's en Alan Smithee's rondlopen? 
Justice4All
-
- 2152 berichten
- 457 stemmen
Alan Smithee wordt gebruikt als de eigenlijke regisseur van een film zijn naam niet op de credits wil zien staan.
In de meeste gevallen is de echte regisseur wel gewoon bekend, en wordt die (oa. op IMDb) gewoon vermeldt, naast de toevoeging van het pseudoniem Alan Smithee (de naam die wél op de credits staat).
Het is dus wel degelijk veelgebruikt een pseudoniem dat de op de aftiteling van films tegenkomt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zouden er op deze wereld niet een paar échte John Doe's en Alan Smithee's rondlopen? 
Van Alan Smithee kan ik niets zeggen, maar naar ik ooit eens gehoord heb zouden er vroeger in de VS verschillende vondelingen zo John Doe genoemd zijn...
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Natuurlijk, de naam John Doe wordt gegeven aan mensen die geen naam hebben, dus vondelingen, mensen met geheugenverlies, doden die niet geidentificeerd kunnen worden etc.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Lijkt me stug als U96 ook alle updates kan lezen. Die kunnen immers niet uit de cache komen.
Het is echt zo. Bij mij thuis op elke computer het hele internet plat, maar MM deed het nog prima. Volgens mijn zus kan het gaan om 'cookies'.... :O
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is het nu mijn 'gedacht', of zit er hier de laatste tijd zo ontzettend veel volk op de site? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.