• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.053 films
  • 12.277 series
  • 34.096 seizoenen
  • 649.345 acteurs
  • 199.289 gebruikers
  • 9.391.157 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Vreemd, hebben meer mensen dit? Wat voor melding krijg je, wat zie je in plaats van het topic dat je zou moeten zien?

Art

• 13507 berichten
  • 3660 stemmen

Jordy schreef:

Vreemd, hebben meer mensen dit? Wat voor melding krijg je, wat zie je in plaats van het topic dat je zou moeten zien?

Zover ik weet heeft Redlop hier ook last van.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Klopt...ik kan de crypto af en toe ook niet openen. Nu bijvoorbeeld. "Leaving Las Vegas' was het goede antwoord.

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Het topic opent gewoon niet. Je kan eeuwig blijven wachten maar er gebeurt niks.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Daarom wilde ik gewoon een nieuwe topic openen die wel werkt. Maar dat mocht niet ...snik....

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee dat lijkt me niet de oplossing nee. Welke browser gebruiken jullie? Vind het nogal een vreemd verhaal.

lngrid

• 1232 berichten
  • 553 stemmen

Internet Explorer 6.0

Ik zal het eens met Netscape proberen.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Ik ook de IE. Waarom is dat niet de oplossing?

Gewoon een nieuw topic openen en de oude sluiten. Het is toch maar een cryptogramquiz?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ik gebruik ook IE, maar heb nergens last van hoor...

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Dus ligt het niet aan de browser.

starbright boy (moderator films)

• 22443 berichten
  • 5132 stemmen

kos schreef:

same here

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Redlop schreef:

Waarom is dat niet de oplossing?

Wat als iemand anders jouw nieuwe topic niet kan openen, maar wel het huidige?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Dan krijg je een oncontroleerbare chaos met allemaal posts die nergens voor nodig zijn?

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

Jordy schreef:

Wat als iemand anders jouw nieuwe topic niet kan openen, maar wel het huidige?

Die kans acht ik klein maar is niet te bewijzen. Zeker is wel dat ik en anderen de crypto dus niet altijd kunnen openen.

Maar goed...laat maar zitten.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik wil graag achter de oorzaak komen... maar elke keer een nieuw topic openen als iemand zegt iets niet te kunnen openen lijkt me niet de oplossing

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kos schreef:

Bij mij is het ook IE, maar hier geen enkel probleem hoor...

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Ik gebruik ook IE, maar kon wel in het topic komen....

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Het internet bij mij thuis ligt helemaal plat op alle computers.... Alleen MovieMeter doet het nog prima!! terwijl verder geen enkele site het doet (zelf niet de gelinkte foto's op MM).

Hoe zou dat komen ? (ik was trouwens wel ingelogd toen het internet uitviel.)

Ericinho

• 264 berichten
  • 626 stemmen

waarschijnlijk zat moviemeter nog gewoon in het cache van je browser

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ericinho schreef:

waarschijnlijk zat moviemeter nog gewoon in het cache van je browser

Lijkt me stug als U96 ook alle updates kan lezen. Die kunnen immers niet uit de cache komen.

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Waarom wordt de regiseur: "Alan Smithee" toegevoegd. Is toch een fictieve naam? Iedereen gebruikt het?

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Alan Smithee wordt gebruikt als de eigenlijke regisseur van een film zijn naam niet op de credits wil zien staan.

In de meeste gevallen is de echte regisseur wel gewoon bekend, en wordt die (oa. op IMDb) gewoon vermeldt, naast de toevoeging van het pseudoniem Alan Smithee (de naam die wél op de credits staat).

Het is dus wel degelijk veelgebruikt een pseudoniem dat de op de aftiteling van films tegenkomt.

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

is enige toegestane synoniem door de vakbond dat gebruikt mag worden als de regiseur het niet eens is met het eindresultaat. Dus het is niet zomaar een synoniem.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Inderdaad, al heeft Walter Hill voor Supernova uitzonderlijk het pseudoniem "Thomas Lee" mogen gebruiken.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Zouden er op deze wereld niet een paar échte John Doe's en Alan Smithee's rondlopen?

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

bioscoopzaal schreef:

Alan Smithee wordt gebruikt als de eigenlijke regisseur van een film zijn naam niet op de credits wil zien staan.

In de meeste gevallen is de echte regisseur wel gewoon bekend, en wordt die (oa. op IMDb) gewoon vermeldt, naast de toevoeging van het pseudoniem Alan Smithee (de naam die wél op de credits staat).

Het is dus wel degelijk veelgebruikt een pseudoniem dat de op de aftiteling van films tegenkomt.

Dat weet ik, maar wat mij niet zint (mijn mening) is waarom Moviemeter die pseudoniem gebruikt. Is toch handiger/duidelijker dat "Alan Smithee" NIET gebruikt wordt. Toch?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Yak schreef:

Zouden er op deze wereld niet een paar échte John Doe's en Alan Smithee's rondlopen?

Van Alan Smithee kan ik niets zeggen, maar naar ik ooit eens gehoord heb zouden er vroeger in de VS verschillende vondelingen zo John Doe genoemd zijn...

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Natuurlijk, de naam John Doe wordt gegeven aan mensen die geen naam hebben, dus vondelingen, mensen met geheugenverlies, doden die niet geidentificeerd kunnen worden etc.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Yak schreef:

Lijkt me stug als U96 ook alle updates kan lezen. Die kunnen immers niet uit de cache komen.

Het is echt zo. Bij mij thuis op elke computer het hele internet plat, maar MM deed het nog prima. Volgens mijn zus kan het gaan om 'cookies'.... :O

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Is het nu mijn 'gedacht', of zit er hier de laatste tijd zo ontzettend veel volk op de site?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.