• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.276 series
  • 34.094 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.285 gebruikers
  • 9.390.884 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Bij mij ook, nu eindelijk doettie het weer een beetje.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kwam er rond drie uur weer niet op. Ik weet echt niet hoe dit komt. Ik heb ook nog via andere sites die een link hebben naar deze geprobeerd, maar het lukte gewoon niet. Heeft het misschien te maken met het feit dat de providers aan der servers werken omdat deze sneller dienen te gaan worden?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Provider is inderdaad bezig geweest met de server, maar vandaag heb ik persoonlijk nergens last van...

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Minder last dan gisteren idd, maar ook vandaag lukte het af en toe niet om te posten of om bepaalde (forum-)topics te openen. Steeds kreeg ik weer de melding: 'De server kan de pagina niet vinden/openen'.

In verband met een aanval (DDOS attack) op ons netwerk was de verbinding gistermiddag en vanochtend erg traag. Wij kunnen nu het grootste gedeelte van het verkeer van de aanvallers tegenhouden. Helaas is een attack nooit te voorkomen.

De trage verbinding heeft niets te maken met de updates van afgelopen week. We hebben gewoon in twee weken veel pech gehad.

Excuses voor het ongemak!

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Bedankt voor de info. Ik vind het altijd prettig wanneer even duidelijk wordt gemaakt wat er aan de hand was. Kweekt ook 'gebruikers met meer geduld', denk ik.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Overschot van gelijk...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als ie nog vaker gaat posten, raakt hij/zij misschien ook nog verslaafd aan MM

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Als we hem/haar zover kunnen krijgen dat hij/zij denkt dat MM niet Mika-Media maar MovieMeter is hebben we een kans...

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Ik heb Jacobs Ladder nog niet gezien, maar krijg een beetje een idee van het plot als ik die titel in t forum lees.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja je jebt gelijk EmDee, hoe lossen we dit op ?

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Zullen we het erop houden dat het M. Night Shyamalan's schuld is?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Zijn schuld ja.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

ff een scriptje schrijven die controleert of je op beide films gestemd hebt. Zo ja, dan zie je de titel gewoon, zo nee, dan niet

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

W'rom. Het kwaad is al geschied.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Ik kan de chat niet meer opkomen. Weet iemand waaraan dat ligt?

Ik krijg telkens wel dat grijze blok in beeld, maar daarna gebeurt er niets meer.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

mIRC installeren, werkt veel handiger dan die applet.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Films > Spoilers > (titel gewijzigd) 2 films vergeleken... je weet wel die ene. en die andere.

Dit werkt dus ook niet hè!

Ik weet t nu wel (waar ik al genoeg van baal )

Maar een newbie zal toch eerst ff t topic moeten lezen voordat ie weet over welke films dit gaat.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Troost je met de gedachte dat de bedoelde films onderling te verschillend zijn, en de ene (in mijn geval) slechts een klein beetje bedorven werd in de wetenschap van het verhaal van de andere.

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Zou het misschien een goed idee zijn dat er op MM een Top100 lijst met berichten bij films komt? Er zijn nu Top100 lijsten met score, stemmen, top10, maar daar zou toch eigenlijk ook wel een Top100-berichten bij passen?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Dat zegt toch verder niks over de film?

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

Phooze schreef:

Dat zegt toch verder niks over de film?

De Top100 films met meeste stemmen ook niet. Toch leuk als je Top100 stemmen én Top100 berichten bij films heb?

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

De stemmen top100 zegt hoeveel mensen de film gezien hebben. Dat heeft echt betekenis.

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

En als er veel berichten bij een film staan, duidt dat erop dat het een film is waar flink over gediscussieerd wordt of is. Zegt toch ook wat?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Doe maar niet, want dan gaan neo en u-96 nog meer berichten bij hun favo films plaatsen om in de lijst bovenaan te komen met de betreffende film...

cornelis

• 4744 berichten
  • 681 stemmen

Je vergeet ons Robin Williams-leger.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Het lijkt me niet erg boeiend, maar ja dat zullen sommigen ook van de top-100 stemmen vinden.

Bovendien is het praktisch niet makkelijk uitvoerbaar, omdat bij sommige films een groot deel van de discussie in een forum (spoiler-) topic plaatsvindt...

U-96

• 11875 berichten
  • 2087 stemmen

kappeuter schreef:

Doe maar niet, want dan gaan neo en u-96 nog meer berichten bij hun favo films plaatsen om in de lijst bovenaan te komen met de betreffende film...

Ik plaats niet veel berichten om hoog in de lijst te komen!?!? Natuurlijk vinden Neo en ik het leuk om te discussieren bij onze favoriete films.... Is toch niks mis mee?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Zeg U-96, heb je ook wel eens een keertje in de gaten dat ze je gewoon ff voor de gein voor de gek houden?

Je reageert nl overal nogal serieus op.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ach, duikboten zinken laag....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.