- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Best wel aardig dat met een extra keer op updates drukken zo'n irri ding als zo'n punkrockprincess verdwenen is 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Phooze wees me op een lek in de site (waarvan ik hoopte dat niemand er achter kwam tot de nieuwe site af was) waardoor je als iemand anders in kon loggen.
Ik heb het even "quick en dirty" opgelost, waardoor je even opnieuw in zal moeten loggen. Hopelijk geeft het bij niemand problemen, anders me svp even mailen. En hopelijk is het niet meer mogelijk
login-scripts op de nieuwe site zijn natuurlijk wel gewoon goed en veilig
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Ik heb het even "quick en dirty" opgelost, waardoor je even opnieuw in zal moeten loggen.
Ik vond het al zo raar dat ik niet meer aangemeld was, aangezien ik nooit uit log.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Jordy, heeft die actie van jou ook effect op het feit of je wel of niet op MovieMeter kan komen? Ik ben er nu namelijk op een rare manier nog terecht gekomen, maar als ik gewoon www.moviemeter.nl intyp dan kan ik er niet op komen. Die pagina blijft zichzelf 10 per seconde refreshen ofzo, hoe kan dit?
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Jordy, heeft die actie van jou ook effect op het feit of je wel of niet op MovieMeter kan komen?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Hmm, echt absurd want ik kan er nog steeds niet op... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
kan er mee te maken hebben:
even je cookies handmatig deleten (de file met moviemeter in de naam verwijderen in de "windows/cookies" map, of de "documents and settings/username/cookies" map). Al je explorer windows sluiten en dan opnieuw proberen.
snif ik wil de nieuwe site online hebben 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
snif ik wil de nieuwe site online hebben 
Wij ook 
Maar doe er maar wat langer over zodat het allemaal goed gaat.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Thanks Jordy, cookies verwijderen hielp.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja de site lijkt weer acceptabel te zijn qua snelheid, dus ik ga de boel op m'n gemak afmaken...
bovendien laat design ook nog even op zich wachten, dus dat komt goed uit
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
'k had een klein foutje gemaakt bij de filmtijden (datum klopte niet) heb fargo opnieuw toegevoegd. vind de server blijkbaar niet zo leuk 
np, gewoon ff niet op letten, dan is er niks aan de hand 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ehm Hobbes, je kunt de verkeerde meldingen toch deleten, en ze dan opnieuw (goed) toevoegen?
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
Hmm, echt absurd want ik kan er nog steeds niet op... 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik ben in mijn history gaan snuffelen naar een http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=blablabla pagina. Die had ik gelukkig 3 gevonden, zodat ik er alsnog even op kon om dat bericht te typen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tovenaar, dat had ik ook. Daarna heb ik ff Jordy's advies opgevolgd -> De cookies verwijderen. 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ehm Hobbes, je kunt de verkeerde meldingen toch deleten, en ze dan opnieuw (goed) toevoegen?
dat is precies wat ik heb gedaan.
mischien gaat er iets fout omdat ik dat vandaag gedaan heb? de lijst met tv-films is dan waarschijnlijk al aangemaakt en dan komt deze er opeens nog bij. dat zou 't eerste zijn waar ik naar zou kijken.
'k zal 't niet weer doen 
voor degene die het nog niet wisten:
Ik neem voor onbepaalde tijd het toevoegen van tv tijden van neo over. Mochten er fouten insluipen PM mij dan even ipv een bericht bij de film (ik lees namelijk niet alles bij de updates).
dan weet iedereen 't nu 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5247 stemmen
Geinig, ik wist niet dat ik een eigen pagina had hier 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
je hebt gelijk, sorry Hobbes, zal het evne aanpassen in de database
djeez de brakkigheden van de oude code komen wel naar voren vandaag zeg 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik vond t al zo raar dat de update-pagina ineens zo'n enorme waslijst was geworden. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
yep, dat heb ik ook
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Vreemd, maar ik heb er geen last van. 
Grapjas 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Erg irritant
Alleen het Forum is blijkbaar veilig 
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Misschien een kwestie van nét op het juiste moment op 'stop' drukken. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Aha, bedankt slimmerd, ik was daar nog niet opgekomen, zegt de dommerd 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Een andere datum invoeren bij de updates pagina werkt op het ogenblik niet (ook niet na verwijderen cookie).
De pagina verspringt na een paar seconden weer naar de index pagina, met extra navigatie frame.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.