- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
The Commish zouden tv-films zijn. De toevoeger stuurde een link waaruit dat zou blijken.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Lijken me inderdaad ook TV-films, evenals Beck bijvoorbeeld.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Met betrekking tot miniseries is het overigens misschien de moeite waard het volgende even onder de aandacht te brengen: Om het verschil tussen miniseries en tv-films te maken, houdt IMDb - in tegenstelling tot wat de meeste mensen schijnen te denken - een tijdgrens aan (van 240 minuten). De vraag of de film/serie bedoeld is als miniserie of als losse film uitgezonden te worden is daarbij niet relevant.
"Q: What's the difference between a miniseries and a TV movie?
A: Anything over 240 minutes running time (excluding commercials) is a miniseries; anything shorter is a TV movie, even if it's broadcast in multiple installments." (bron: IMDb Data Newsletter Issue #3)
Helemaal consequent is IMDb er trouwens zelf ook niet in, maar dat is - neem ik aan - volledig te wijten aan vergissingen, die, indien onder de aandacht gebracht, rechtgezet zouden worden.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
welke pilots/afleveringen staan er momenteel op?
- twin peaks
- commish
- hunter
vergeet ik nog iets?
Ik zag oa Alias Smith and Jones, Baretta maar wellicht heeft stinissen een volledige lijst.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
The Commish zouden tv-films zijn. De toevoeger stuurde een link waaruit dat zou blijken.
Als je een DVD-uitgave (plaatje) hebt is dat natuurlijk een TV film.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Met betrekking tot miniseries is het overigens misschien de moeite waard het volgende even onder de aandacht te brengen: Om het verschil tussen miniseries en tv-films te maken, houdt IMDb - in tegenstelling tot wat de meeste mensen schijnen te denken - een tijdgrens aan (van 240 minuten). De vraag of de film/serie bedoeld is als miniserie of als losse film uitgezonden te worden is daarbij niet relevant.
Een opmerking hierover wellicht interessant.
Heimat (als serie geboekstaaft) is door Edgar Reiz als complete film bedoeld. Om de financiering rond te krijgen had ie een tv station nodig, waardoor de serie als mini te boek staat, hetgeen dus pertinent onjuist is.
De lange duur van de film noopt tot knippen.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Twin Peaks is een verhaal apart en ook niet echt een Pilot maar meer een film (naar ik meen).
verder staan iig airwolf en chinabeach op de site als pilots zijnde.
en Jordy? ben je er al uit en kan ik m'n plaatje vast klaarzetten 
manic
-
- 474 berichten
- 1392 stemmen
Moeten we een sponsoraktie houden om de site weer op snelheid te krijgen? Ben best bereid om een bijdrage te leveren als het hosten niet meer betaalbaar is voor Jordy.
Tis echt niet te harden de laatste paar weken. (en voor een verslaafde al helemaal niet)
hmm misschien is de nieuwe site (nog) efficiënter geprogrammeerd (queries) en is het binnenkort over...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Het word er niet makkelijker op zo.
Want waar trek je de grens.
Als je Twin Peaks zou verwijderen, krijg je wel heel veel commentaar. 
Maar ik heb ook zo mijn bedenkingen over de toevoegingen van oa Commish en Beck.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Om het verschil tussen miniseries en tv-films te maken, houdt IMDb - in tegenstelling tot wat de meeste mensen schijnen te denken - een tijdgrens aan (van 240 minuten).
En toch staat bij Stephen Kings "Golden Years" TV-film. Ik heb nog steeds een plaatje, Jordy 
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
welke pilots/afleveringen staan er momenteel op?
- twin peaks
- commish
- hunter
vergeet ik nog iets?
The Commish tv -films die ik toegevoegd heb, zijn geen pilots of losse afleveringen.
zijn 3 (eentje staat nog in de wacht)tv-films, die gemaakt werden nadat de serie afgelopen was.
net zo als ze bij Hunter hebben gedaan , enkele jaren na dat de serie gestopt was hebben ze nog een stuk of 3 films gemaakt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee, in dat geval mogen ze blijven staan. En nee Hobbes, bob mag er niet op 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Mijn plan was om de nieuwe site helemaal geweldig te maken, en om dan in één keer over te gaan en jullie allemaal met stomheid geslagen te laten zijn over de geweldige functionaliteiten van de nieuwe site. Ik ben er nu achter dat we dan nog tot minstens september met deze brakke, trage site zitten. Ik denk dat ik me nu ga richten op het maken van alleen de broodnodige dingen, de nieuwe site dan online te gooien (dus nog even zonder forum, nog even zonder actieve-discussies pagina, en zo nog wat dingen). Als de nieuwe site online staat ga ik gewoon stuk voor stuk de functionaliteiten verder inbouwen.
Lijkt me de beste oplossing, dit is niets zo
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
dus nog even zonder forum
jay73
-
- 1184 berichten
- 1388 stemmen
't Was een goed streven Jordy. Helaas pindakaas dan maar... 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
nog even zonder actieve-discussies pagina, en zo nog wat dingen).
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
[ultieme schrik mode] geen forumm, wat moet ik dan ´s avonds achter mijn pc doen???? [/ultieme schrikmode]
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
en zo nog wat dingen
Ehm, Jordy, kun je specifieker zijn? Wat bedoel je met 'zonder forum'?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wel berichten bij films (lijkt me een minimum), maar tijdelijk even geen forum (je weet wel, die met topics enzo). Filmsdiscussies nog even zonder preview-modus, of stoere "druk op alt+b om bold tekst te schrijven"-opties.
Updates pagina wel, maar in een uitgeklede versie (ongeveer zoals ie nu is, niet de superstoere updates pagina zoals ik 'm nu in gedachten heb). En ook even een weekje of wat geen top-100 lijsten.
Heel vervelend allemaal, maar it's either that of helemaal geen MovieMeter.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Krijg net van degene die de site host te horen dat er wat dingen gewijzigd zijn en dat de site het momenteel prima doet
Is de site op dit moment traag, wat vinden jullie?
Nou goed we zien allemaal wel, maar ik denk ik waarschuw jullie vast 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vond de site de laatste week zoiezo/sowieso al niet traag! Ik heb er wel last van gehad een paar weken geleden
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Bob de Bouwer mag natuurlijk wel. 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
.. niet de superstoere updates pagina zoals ik 'm nu in gedachten heb.
manic
-
- 474 berichten
- 1392 stemmen
Stukken Beter! 
veel plezier met bouwen Jordy!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ohjee de verwachtingen kunnen nu nooit meer ingelost worden 
pinky
-
- 373 berichten
- 1999 stemmen
Wat een beetje chantage al niet vermag, hè Jordy? Nu hoor je ze niet meer. 
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Ik vond de site de laatste week zoiezo/sowieso al niet traag! Ik heb er wel last van gehad een paar weken geleden
Same here, nergens last van gehad de laatste weken. Maar fijn dat nu bij iedereen alles weer oké is 
..en nu maar in spanning afwachten op de mindblowing veranderingen die komen gaan. Waar kunnen we de site alvast officieel nomineren voor International Site of the Year? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.