• 15.761 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.023 gebruikers
  • 9.372.898 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

een uitprinten knopje?? rechtermuisknop-afdrukken

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

ohja dat kan ook nog he!

maar misschien kan je met een beetje knoeien een echt moviemeter indeling maken, met logo enzo, zou wel stoer zijn, beetje reclame he, iedereen neemt dat blaadje natuurlijk mee naar de videotheek!

..maar tis een detail, rechtermuisknop voldoet voorlopig wel

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

de nicks van nu aanwezig op de site zou je linksjes van kunnem maken. als je erop klikt ga je gelijk naar de berichten pagina met de desbetreffende user geselecteerd.

Jerome-B

• 467 berichten
  • 589 stemmen

Is het ook mogelijk om aan te geven hoeveel users er zijn ingelogd op het moment dat jij op de site inlogd? Dus dat je bijvoorbeeld bovenaan (?) ziet staan: "op dit moment zijn er 25 users ingelogd" en als je daar dan op klikt je ziet welke users er zijn ingelogd en vervolgens een user kan aanklikken om een berichtje te sturen?!?

<font size=-1>[Dit Bericht is bewerkt door: Jerome-B op 11-06-2002 19:48]</font>

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

op de welkomspagina zie je wie er op dat moment online zijn. Het is wel een idee om van die namen een link te maken... een link naar de gegevens van de gebruiker lijkt me dan het meest logisch

bij de gebruikersinfo zal ik dan een link "stuur de gebruiker een prive bericht" toevoegen

Jerome-B

• 467 berichten
  • 589 stemmen

Ok dan! thanks Alleen dat je op de welkomstpagina al kon zien wie er online zijn wist ik nog niet... ?!?

The day walker

• 2 berichten
  • 0 stemmen

Hallo filmliefhebbers,

Ik heb een vraag waar waarschijnlijk niet veel mensen het antwoord weten maar wie weet??? VRAAG:Wat is het (trance)nummer dat Decan Frost op heeft staan als hij op de grond zit in die bibliotheek (vampier archief) als hij de code voor de "bloodgod" aan het decoderen is. Nou??? dat zou ik graag willen weten. Alvast bedankt voor de persoon met kennis voor het antwoordt op deze vraag.

NERD

• 1719 berichten
  • 1431 stemmen

waar kan ik deze geweldige nieuwe "wil user nog zien" optie vinden?? of istie nog niet actief?

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

dit is misschien iets layout vriendelijker

(afbeelding)

als dit

(afbeelding)

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

..ennuh..sorry voor het tijdelijk verneuken van de layout

-edit- plaatjes al kleiner gemaakt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

snap wat je bedoelt.. maar die linkjes boven de forums zie je op meer plekken op de site, en die worden automatisch gemaakt. Dat het bij veel linkjes wat lelijker wordt kan ik niet veel aan doen, vind het de moeite iig niet waard om dat helemaal te veranderen...

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

nee ok, zo storend is et niet,

als et nou zo te verhelpen was..

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

sinds een paar dagen word bij topics "laatste bericht door -nick-" niet meer geupdate.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

erg scherp! heb ik als het goed is eerder vanmiddag gewijzigd (doet het nu dus wel weer)

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

yup doet het weer! stond voor ik dit bericht(die vorige dan) poste nog steeds op NERD, maar idd, nu op flexje.

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

hehe en nu ik toch bezig ben met mierenneuken... de berichten knop heeft als mouseover een iets donkerder kleurtje als de andere links.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja kappeuter wat heb je daar op te zeggen?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Oeps, inderdaad een foutje van mij. Moest niet zwart zijn maar donkergrijs. Zal 't zo even aanpassen voor je Jordy.

NERD

• 1719 berichten
  • 1431 stemmen

Jordy, is dat "persoonlijke "wil user nog zien" lijstje" al op de site??.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Wat denk je zelf ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ehm zoals je hier ergens boven kunt lezen: nee

misschien volgende week ofzo, nu wel weer even genoeg aan de site gedaan

NERD

• 1719 berichten
  • 1431 stemmen

owja, sorry heb dat stukje van jou waarin je zegt dat dat later komt niet goed gelezen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik kan de laatste paar dagen regelmatig de site niet bereiken. Dan gaat mijn compu een verbinding maken, wat dan niet lukt. Heavy traffic?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

is het echt vaak??? de site heeft er deze avond een uurtje uitgelegen, maar verder heb ik het nog niet gemerkt... de site wordt sinds vorige week op een andere server gehost... ik HAD het idee dat de site het erg goed deed op de nieuwe server...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

het is me een keer of vier overkomen in de afgelopen week dat ik totaal geen respons kreeg.

Obiwannes

• 758 berichten
  • 898 stemmen

Bij mij nog geen probleem ...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

ik heb soms ook totaal geen response

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hmmn vaag... als het zo slecht blijft hoor ik het graag..

Jerome-B

• 467 berichten
  • 589 stemmen

Ik kwam gisteren ook niet op de site en niet alleen 's avonds hoor!

Obiwannes

• 758 berichten
  • 898 stemmen

Kon daarnet ook even niet binnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.