- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Hey Jordy, gave staafdiagrammetje bij de stemmen 
Obiwannes
-
- 758 berichten
- 898 stemmen
Hey ja, erg leuk. Het zijn de kleine dingetjes die het altijd maar leuker vinden.
Binnenkort kan je echt je t-shirts gaan verkopen (met bezoekersrecord en zo ...
)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
thank you
had weer een creatieve opwelling
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Even een zeikerig berichtje: als je naar je lijstje met films waar je niet op gestemd hebt kijkt, werkt het alfabet onderaan niet. Moet je dus naar boven scrollen om naar de lijst behorende bij de volgende letter te gaan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat zijn nuttige berichtjes, geen zeikberichtjes!
zal het morgen fixen
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Oh my gawd, ik ben ook echt zo blind als een half pond rundergehakt. Ik zat naar onder de table te kijken.
[scurries away, embarassed..]
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ben je stiekem toch Ie-ke en blond ? 
NERD
-
- 1719 berichten
- 1431 stemmen
Jordy kan dat leuke grafiekje bij de films ook niet bij de individuele stemmers komen??
Lijkt me wel interessant om overzichtelijk te zien wat ik nou eigenlijk vaak stem, misschien ook een gemiddelde daar bij? zodat niet alleen de top-100 stemmers hun gemiddelde kunnen zien.
Top dat je ondanks de grote bezoekersaantallen nog steeds niet met pop-ups en banners en dergelijke werkt Jordy!
NERD
-
- 1719 berichten
- 1431 stemmen
whoooohooooo, ik ben zojuist van level-2 memeber naar level-1 member gegaan hiep hiep hoera voor mij!!! 
aburefan
-
- 430 berichten
- 952 stemmen
jordy, is het geen goed idee om misschien een plaatje onder je naam te kunnen zetten ( van jezelf ofzo ) op het forum, dit maakt het misschien wat aantrekkelijker en et is wat leuker ofniet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Inderdaad geen goed idee 
aburefan
-
- 430 berichten
- 952 stemmen
of misschien alleen voor de mensen die tenminste 200 posts hebben?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Misschien handig: wanneer je als zoekresultaat "er zijn geen films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen" krijgt, dat daar een direct link bijstaat naar de pagina om een film toe te voegen. Dat is in elk geval wat ik steeds wil doen wanneer ik een film niet kan vinden.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
PROBLEEM:
Ik kom met zowel explorer als netscape bij geen een film vannacht!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
vaag... wilde het niet laden, kreeg je een foutmelding? doet ie het nu wel weer?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
bedankt voor het posten van de precieze meldingen, daar heb ik wat aan
de fout die Wouter bedoelde lag ergens anders aan, die is gefixed. De fout die jij ziet kan ik in principe niets aan doen, de database kan er HEEL af en toe eens uit liggen, kan ik niets aan doen. Gebeurt ook bijna nooit volgens mij
enige fout waar ik me echt aan erger is de fout die je soms ziet na het posten van een bericht in het forum... daar wil ik nog eens goed naar kijken, of daar niets aan te doen is.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
"Nu aanwezig op de site: kappeuter, Hobbes, Yak, lobowi, NERD"
Jordy, IT ROCKS voor de zoveelste keer weer eens! 
<font size=-1>[Dit Bericht is bewerkt door: Yak op 10-06-2002 04:06]</font>
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
toch even gemaakt
hopelijk werkt het goed
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
hmn het forum begon net ineens een beetje raar te doen bij het stel-je-eens-voor-berichtje van Tatort... eens kijken hoe dat kan. Benieuwd of dit berichtje wel aankomt..
Flexje
-
- 317 berichten
- 1083 stemmen
jordy, het lijkt me handig als ik je bij elke film de optie hebt om deze toe te voegen aan je persoonlijke "wil user nog zien" lijstje.
een soort favorieten dus van films waar ik nieuwsgierig naar ben. telkens voor een videotheek bezoek kan ik deze lijst even raadplegen en na het huren van de film deze weer uit het lijstje verwijderen.
het lijkt mij iig erg handig! hoop dat er meer mensen zo over denken.
kheb namenlijk vaak genoeg dat ik hier een film tegenkom die me erg leuk lijkt en een paar dagen erna denk ik: welke was dat nou ook alweer? (en als ik het al op een blaadje heb opgeschreven is deze ook allang weer zoek)
misschien is het ook best interresant om bij een andere user te kijken wat hij op zn lijstje heeft staan om ideeen op te doen.
groeten
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja leuk idee, lijkt me ook handig als je dan bij elke film een tekstveldje hebt waarin je even wat neer kunt zetten voor jezelf.
Ik ga eerst even het forum proberen te verbeteren (zit toch aan een complete redesign te denken die ik zelf geprogrammeerd heb, ik krijg nu vrij vaak foutmeldingen in het forum), maar daarna komt dit aan de beurt
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Flexje, top-idee! Hoe vaak sta je inderdaad niet in de videotheek wanneer je niet meer op de titel kunt komen van die film die je moest zien?
Ook het spieken bij anderen vind ik een goed idee. Kan een mooie aanleiding zijn voor privé-berichtjes ("dan moet je deze ook zien!", of "let op, die draait volgende week eenmalig in de babylon!") of puur voor inspiratie, wanneer het gaat om mensen met wie je een voorkeur voor films deelt.
Eureka! is wat ik u brom.
Flexje
-
- 317 berichten
- 1083 stemmen
en een "uitprinten" knopje als dat mogenlijk is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.