• 15.760 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.021 gebruikers
  • 9.372.747 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

IamBernie

• 672 berichten
  • 1641 stemmen

Hey Jordy, gave staafdiagrammetje bij de stemmen

Obiwannes

• 758 berichten
  • 898 stemmen

Hey ja, erg leuk. Het zijn de kleine dingetjes die het altijd maar leuker vinden.

Binnenkort kan je echt je t-shirts gaan verkopen (met bezoekersrecord en zo ... )

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

thank you

had weer een creatieve opwelling

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Even een zeikerig berichtje: als je naar je lijstje met films waar je niet op gestemd hebt kijkt, werkt het alfabet onderaan niet. Moet je dus naar boven scrollen om naar de lijst behorende bij de volgende letter te gaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

dat zijn nuttige berichtjes, geen zeikberichtjes!

zal het morgen fixen

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Oh my gawd, ik ben ook echt zo blind als een half pond rundergehakt. Ik zat naar onder de table te kijken.

[scurries away, embarassed..]

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ben je stiekem toch Ie-ke en blond ?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Shit man, je hebt gelijk

NERD

• 1719 berichten
  • 1431 stemmen

Jordy kan dat leuke grafiekje bij de films ook niet bij de individuele stemmers komen??

Lijkt me wel interessant om overzichtelijk te zien wat ik nou eigenlijk vaak stem, misschien ook een gemiddelde daar bij? zodat niet alleen de top-100 stemmers hun gemiddelde kunnen zien.

Top dat je ondanks de grote bezoekersaantallen nog steeds niet met pop-ups en banners en dergelijke werkt Jordy!

NERD

• 1719 berichten
  • 1431 stemmen

whoooohooooo, ik ben zojuist van level-2 memeber naar level-1 member gegaan hiep hiep hoera voor mij!!!

aburefan

• 430 berichten
  • 952 stemmen

jordy, is het geen goed idee om misschien een plaatje onder je naam te kunnen zetten ( van jezelf ofzo ) op het forum, dit maakt het misschien wat aantrekkelijker en et is wat leuker ofniet.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Inderdaad geen goed idee

aburefan

• 430 berichten
  • 952 stemmen

of misschien alleen voor de mensen die tenminste 200 posts hebben?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

denk dat dat wat druk wordt..

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Misschien handig: wanneer je als zoekresultaat "er zijn geen films gevonden die aan je zoekopdracht voldoen" krijgt, dat daar een direct link bijstaat naar de pagina om een film toe te voegen. Dat is in elk geval wat ik steeds wil doen wanneer ik een film niet kan vinden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

ja zit wat in, komt er aan

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

PROBLEEM:

Ik kom met zowel explorer als netscape bij geen een film vannacht!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

vaag... wilde het niet laden, kreeg je een foutmelding? doet ie het nu wel weer?

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

Doet het idd weer.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt voor het posten van de precieze meldingen, daar heb ik wat aan

de fout die Wouter bedoelde lag ergens anders aan, die is gefixed. De fout die jij ziet kan ik in principe niets aan doen, de database kan er HEEL af en toe eens uit liggen, kan ik niets aan doen. Gebeurt ook bijna nooit volgens mij

enige fout waar ik me echt aan erger is de fout die je soms ziet na het posten van een bericht in het forum... daar wil ik nog eens goed naar kijken, of daar niets aan te doen is.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

"Nu aanwezig op de site: kappeuter, Hobbes, Yak, lobowi, NERD"

Jordy, IT ROCKS voor de zoveelste keer weer eens!

<font size=-1>[Dit Bericht is bewerkt door: Yak op 10-06-2002 04:06]</font>

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

thank you..

NERD

• 1719 berichten
  • 1431 stemmen

waar zie je dat dan!?!?!?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

op de welkomspagina

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

toch even gemaakt hopelijk werkt het goed

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

hmn het forum begon net ineens een beetje raar te doen bij het stel-je-eens-voor-berichtje van Tatort... eens kijken hoe dat kan. Benieuwd of dit berichtje wel aankomt..

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

jordy, het lijkt me handig als ik je bij elke film de optie hebt om deze toe te voegen aan je persoonlijke "wil user nog zien" lijstje.

een soort favorieten dus van films waar ik nieuwsgierig naar ben. telkens voor een videotheek bezoek kan ik deze lijst even raadplegen en na het huren van de film deze weer uit het lijstje verwijderen.

het lijkt mij iig erg handig! hoop dat er meer mensen zo over denken.

kheb namenlijk vaak genoeg dat ik hier een film tegenkom die me erg leuk lijkt en een paar dagen erna denk ik: welke was dat nou ook alweer? (en als ik het al op een blaadje heb opgeschreven is deze ook allang weer zoek)

misschien is het ook best interresant om bij een andere user te kijken wat hij op zn lijstje heeft staan om ideeen op te doen.

groeten

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja leuk idee, lijkt me ook handig als je dan bij elke film een tekstveldje hebt waarin je even wat neer kunt zetten voor jezelf.

Ik ga eerst even het forum proberen te verbeteren (zit toch aan een complete redesign te denken die ik zelf geprogrammeerd heb, ik krijg nu vrij vaak foutmeldingen in het forum), maar daarna komt dit aan de beurt

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Flexje, top-idee! Hoe vaak sta je inderdaad niet in de videotheek wanneer je niet meer op de titel kunt komen van die film die je moest zien?

Ook het spieken bij anderen vind ik een goed idee. Kan een mooie aanleiding zijn voor privé-berichtjes ("dan moet je deze ook zien!", of "let op, die draait volgende week eenmalig in de babylon!") of puur voor inspiratie, wanneer het gaat om mensen met wie je een voorkeur voor films deelt.

Eureka! is wat ik u brom.

Flexje

• 317 berichten
  • 1083 stemmen

en een "uitprinten" knopje als dat mogenlijk is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.