- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
JJ_D
-
- 3816 berichten
- 1347 stemmen
nou ja ik ben niet de enige natuurlijk 
(Klinkt al te bescheiden...) Ook respect voor de andere crew-leden, natuurlijk...
aegron
-
- 4030 berichten
- 1279 stemmen
De site doet vreemd in opera 9. zoeken werkt niet meer en als ik een nieuw bericht tik zie ik dit pas verschijnen na op f5 gedrukt te hebben.
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Jep, dat laatste heb ik ook in Opera 9. Ik heb het ooit eens eerder gehad in een oudere versie van Opera.
Het vreemde is dat hij het soms wel en soms niet goed doet.
Een bericht editen gaat iedere keer fout. Als ik een bericht heb aangepast, staat het onaangepaste bericht er nog, pas na een refresh staat hij er goed.
Het zoeken werkt bij mij wel, btw.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Dan zal ik nog maar even wachten met upgraden
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Zelfde probleem als aegron, maar Freud als je 9 hebt heb je ook Widgets 
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Klotedingen, die Widgets.
Ze proberen op een waardeloze manier de extensies van Firefox te imiteren. Opera installeren ok, maar begin niet aan Widgets...
Sorry off topic, maar dit moest ik even kwijt, na die opmerking van Angrod_Pallanén. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Op de een of andere manier wist ik dat je er zo over dacht Hannibal 
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Ivettetjah
-
- 20 berichten
- 178 stemmen
een vraagje, is er een pagina waarin je kan zien op welke films je allemaal hebt gestemd, en wat je stem was, dus niet van de paar laatste of je top 10 maar van alle films waar je op heb gestemd?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Klik op je username en dan zie je boven een tabblad Stemmen. Daar kun je al je stemmen terugvinden.
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Het zoeken werkt trouwens toch niet goed.
Als ik een zoekopdracht ingeef, krijg ik wel de goede resultaten, maar als ik vervolgens een nieuwe zoekopdracht geef, blijft hij de resultaten van mijn eerste zoekopdracht geven. (Opera)
aegron
-
- 4030 berichten
- 1279 stemmen
En nog een opera 9 bug (vermoed ik): de balk boven de tabs (waar in dit geval "MovieMeter Forum Voor alle discussies die niet bij de films horen." staat) hoort normaal grijs te zijn, maar het deel waar de woorden staan is bij wit.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal het op de lijst zetten om er binnenkort eens naar te kijken
aegron
-
- 4030 berichten
- 1279 stemmen
Hij doet het nu weer goed (de balk). Ook de knoppen deden het niet goed, maar die zijn nu weer zichtbaar.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Red Dwarf: The Movie (2005) is van de site gehaald. Gaat niet meer gemaakt worden lijkt het.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Mijn zoekopdracht van donderdag is wel verdwenen, maar daarvoor blijkt mijn testzoekopdracht weer hangen, waardoor ik dus niets kan zoeken, als je me goed begrijpt.
(Ik weet dat je er naar zou kijken, maar ik dacht ik zeg het even)
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5185 stemmen
Ik heb het een hele tijd geleden al eens aangekaart. Maar ik wil toch nog even kwijt dat Moviemeter langzaam steeds meer op elkaar gelijkende usernames gaat krijgen. Niet zo gek voor een site met zoveel leden.
Zo heb je inmiddels:
Goodfella
Goodfellah
Goodfellas
Goodfella_90
thegoodfella
En:
Speed
Speedy
Speedy je
Speedy123
Speedy23
Speedy3322
Speedy2202
SSpeedy1
wimspeedy56
Nu weet ik ook wel dat in de praktijk maar één van die Speedy's echt actief is. maar bij de Goodfella's zijn het er al twee en aangezien MM steeds groter wordt zal dit er echt niet minder op gaan worden.
Wordt het niet tijd om namen met een lettercombinatie die teveel lijkt op een bestaande onmogelijk te maken (bijvoorbeeld vijf letters in een naam exact gelijk)? Ik heb geen idee of zoiets ingewikkeld is en als dat zo is begrijp ik ook wel dat het de allerhoogste prioriteit zal hebben, maar het is wel iets dat me meer en meer opvalt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25184 stemmen
Hier nog zoiets :
bigmoviefreak
Moviefreak
moviefreak 3
MovieFreak!
moviefreak#1
moviefreak1
moviefreak1984
MovieFreak2
Moviefreak21
moviefreaks
MovieFreak_Fran
The Moviefreak
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Speed
Speedy
Speedy je
Speedy123
Speedy23
Speedy3322
Speedy2202
SSpeedy1
wimspeedy56
Ik wist echt niet dat ik zo'n grote familie had. 
catweasel
-
- 1571 berichten
- 963 stemmen
Ik heb ook twee "naamgenoten"
-catweazle
-catweazle55
Met het voordeel dat beide de site bijna nooit bezoeken.
neo
-
- 15436 berichten
- 10056 stemmen
Kan niet erop zoeken wat op mijn nickname lijkt omdat het maar drie tekens bevat. Maar iemand zou zo de naam met een hoofdletter kunnen aanmaken, wat voor verwarring kan zorgen.
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
niet echt lijkt me want onder je usernaam staat toch altijd (crew) en dat is wel duidelijk zichtbaar zodat het moeilijk wordt , of je moet het opzettelijk doen
,om zich te vergissen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het onderscheid tussen hoofd- en kleine letters wordt niet gemaakt heb ik de indruk. Als jullie nu ook een originele naam zouden gekozen hebben, dan was er geen enkel probleem geweest! 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1279 stemmen
Wacht maar tot Freud2 of Superfreud zich meld 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Pfft, die zal ik wel hoogstpersoonlijk wegpesten dan 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.