• 12.192 nieuwsartikelen
  • 165.484 films
  • 10.682 series
  • 30.856 seizoenen
  • 622.895 acteurs
  • 194.872 gebruikers
  • 9.094.496 stemmen

Stemmen importeren vanuit IMDb

zoeken in:

Dons

• 1 berichten
  • 295 stemmen

Volgens mij worden niet mijn eigen stemmen maar het IMDB gemiddelde geimporteerd. Lijkt me een bug.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sorry voor de late reactie, maar heb je een linkje naar de lijst die je probeert te importeren?

Darbie

• 1519 berichten
  • 6022 stemmen

Goedendag,

Zou iemand mij een plezier willen doen door de film 'We of the never never' (Australie, 1982) in Moviemeter te plaatsen.

Bedankt & Groeten,

Darbie.

Huisman2009

• 3 berichten
  • 0 stemmen

Ik kijk vaak naar de stemmen op moviemeter en soms zijn die erg hoog, maar als ik dan op imdb kijk zijn de cijfer echt zoveel lager.

Ik vind het irritant als mensen stemmen die een film nog helemaal niet gezien hebben. En al helemaal irritant is als mensen er hele verhalen bijzetten. Als je stemt doe dat dan als je de film gezien hebt en ga niet speculeren. Zo kan je dus nooit zien of het nou wel of niet een goeie film is! Moviemeter zou veel betrouwbaarder zijn als mensen stemmen als ze de film echt gezien hebben. Ik heb me zelfs ingeschreven om deze klacht ffies duidelijk te maken!

The Oceanic Six

• 59766 berichten
  • 3986 stemmen

Waar heb je het over? Nogal logisch dat men op MM praat over een film, zelfs voordat hij uit is. Dat doe je ook als een voetbalwedstrijd eraan komt op tv of met iets anders boeiends.

Wil je meningen over de film zelf lezen, klik dan gewoon op de knop meningen boven en onderaan de pagina zodat je alle meningen tegelijk leest.

Wel is het idd erg irritant dat de 4,5* en 5* bij bepaalde users je om de oren vliegen. Vooral die jonge gastjes die 100x stemmen en dan dus 100x 5* uitdelen....echt te irritant.

SpikeR

• 143 berichten
  • 620 stemmen

en daarbij, de laatste berichten zijn erg offtopic

(inclusief deze )

het laatste bericht wat over dit onderwerp gaat (stemmen inporteren vanuit IMDB is al een jaar oud

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4063 stemmen

Jammer dat deze functie er niet meer is, zou dit nl. graag doen.

Zandadder

• 2549 berichten
  • 2887 stemmen

Bij elke film waarop ik stem op moviemeter stem ik ook gelijk op IMDB.

Is kwestie van 2 klikken.

Zo kijk ik ook altijd even naar de het verschil in gemiddelde.

John Milton

• 21894 berichten
  • 11880 stemmen

Zandadder schreef:

Bij elke film waarop ik stem op moviemeter stem ik ook gelijk op IMDB.

Is kwestie van 2 klikken.

Dat is 2 klikken voor nieuwe films maar ik heb al iets van 10000 keer moeten klikken om de meer dan 2000 films die ik op IMDB heb gevote nu als nieuw lid hier te moeten zetten, ben al meer dan 12 uur mee bezig....

maar ik zie de optie dus ook niet meer, is hij weg? Ik hoorde net van Stinissen dat hij er wel moet zijn

Dk2008

• 10473 berichten
  • 769 stemmen

? Was eerst zie eerste bericht, bij je profiel

Zulke vragen kun je beter hier doen: De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 73609 berichten
  • 5856 stemmen

Die mogelijkheid bestaat momenteel niet meer. Er is een kans dat die weer terug komt:

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

herintroduceren imdb stemmen import

'misschien ooit'

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

kappeuter schreef:

Die mogelijkheid bestaat momenteel niet meer. Er is een kans dat die weer terug komt:

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

(quote)

'misschien ooit'

Oef, had ik niet aan zien komen. Wordt een hoop keer klikken. Ik zie de 'import stemmen vanuit IMDb' functionaliteit dan ook graag terug. Enfin, 'misschien ooit'.

dejapie

• 3 berichten
  • 1052 stemmen

Acht jaar later: is er nog hoop? Deze functie is en blijft ontzettend welkom. Heel graag zou ik mijn IMDB stemmen migreren, maar handmatig overstijgen de kosten de baten.

Het zou super zijn als deze functie weer beschikbaar wordt!

kevf

• 7 berichten
  • 13 stemmen

Het zou mooi zijn als deze functionaliteit er komt! Een kleine 1000 beoordelingen over kloppen wordt mij iets te veel van het goede.

Jeroen P

• 2 berichten
  • 8 stemmen

Ik heb ook recentelijk moviemeter herontdekt, en wil graag mijn imdb votes importeren naar moviemeter. deze functie bestaat op dit moment dus (helaas) niet?

John Milton

• 21894 berichten
  • 11880 stemmen

Nope, helaas niet, was voor mij ook even een klusje toen hier kwam, tien jaar aan IMDb votes achterlopend.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.