• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.957 films
  • 10.904 series
  • 31.283 seizoenen
  • 626.364 acteurs
  • 195.673 gebruikers
  • 9.159.981 stemmen

Het Nieuwe Design (2007)

zoeken in:

kiriyama

• 9849 berichten
  • 0 stemmen

sinterklaas schreef:

De zijkanten bedoel je?

Hebben we het over hetzelfde? Ik bedoel als je op je stemmenlijst klikt, die balken (en ook bij de films) zijn toch echt geel, niet enkel aan de zijkant.

sinterklaas

• 11692 berichten
  • 3248 stemmen

Oooh die. Weer een kleine vooruitgang. Nu alleen de grijze zijkanten van de site nog.

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Vind dit ook een geslaagde aanpassing.

sinterklaas

• 11692 berichten
  • 3248 stemmen

Kunnen die grijze kleuren nou niet gewoon vervangen worden door oranje kleuren want ik zie dat musicmeter blauwe zijkanten heeft, en boekmeter paars en gamesmeter groen. Behalve moviemeter is nog grijs. Dat zou dan ook veranderd moeten worden.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Misschien helpt het als je het nog 4 keer zegt

sinterklaas

• 11692 berichten
  • 3248 stemmen

Ok.

Kunnen die grijze kleuren nou niet gewoon vervangen worden door oranje kleuren want ik zie dat musicmeter blauwe zijkanten heeft, en boekmeter paars en gamesmeter groen. Behalve moviemeter is nog grijs. Dat zou dan ook veranderd moeten worden.

Sorry, ben melig vandaag

Goodfella_90

• 10403 berichten
  • 2540 stemmen

Ik niet, ik ben in een kutbui. Maar zelfs als ik op mijn aller, maar dan ook echt allermeligste was dan vond ik dit nog een historisch dieptepunt van grappig willen zijn.

kos

• 46371 berichten
  • 8602 stemmen

.

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Goodfella_90 schreef:

maar dan ook echt allermeligste was dan vond ik dit nog een historisch dieptepunt van grappig willen zijn.

Wat verschrikkelijk.

sinterklaas

• 11692 berichten
  • 3248 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Ik niet, ik ben in een kutbui. Maar zelfs als ik op mijn aller, maar dan ook echt allermeligste was dan vond ik dit nog een historisch dieptepunt van grappig willen zijn.

Ik zeg niet dat ik grappig wil zijn.

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

zullen we het gezellig houden

en ik ben in een goede bui

ieder zijn eigen bui welke het ook mag zijn.

gideonvdb

• 1795 berichten
  • 0 stemmen

ik zie nu pas dat je links boven kan zien bij een eventueel bericht bij een film wat diegene gestemd heeft, mooi gedaan en ik zal even de zand voortaan maar uit mijn ogen halen geloof ik.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

gideonvdb schreef:

ik zie nu pas dat je links boven kan zien bij een eventueel bericht bij een film wat diegene gestemd heeft, mooi gedaan en ik zal even de zand voortaan maar uit mijn ogen halen geloof ik.

Haha, nee hoor, dat kan nu pas 2 dagen .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3193 stemmen

Nu deze oude koe toch weer uit de sloot is: komt die destijds nieuwe stemmethode eigenlijk nog ooit terug of blijft het gewoon zoals het is? Vond dat toen (die drie uur dat het er stond) wel mooi eigenlijk.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Wat bedoel je? Die andere kleur die de stembalkjes hadden?

Quentin

• 10202 berichten
  • 8414 stemmen

Nee, een soort van 'stemschuif' was er destijds heel even

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

nu zag ik laatst dat als je stemt er een sterretje met het cijfer in een hoek staat.

vind ik een heel goed idee en erg handig.

super.

sinterklaas

• 11692 berichten
  • 3248 stemmen

Ik vind het ook goed. Hoef je niet steeds te gaan zoeken bij een film.

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

weet niet waar het hoort.

ik heb iets gemerkt dat als ik bij een film de reactie' s wil lezen dat ik terug schiet naar mijn laatst geschreven reactie.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Dan heb je de film bij jouw updates staan. Dan komt er namelijk automatisch een vinkje te staan bij jouw laatste bericht. Om bij de nieuwe berichten te beginnen, moet je het vinkje verplaatsen naar het laatste bericht bij de film.

Het gaat om dit icoontje:

(afbeelding)

606

• 23817 berichten
  • 11964 stemmen

us_raider schreef:

Dan heb je de film bij jouw updates staan. Dan komt er namelijk automatisch een vinkje te staan bij jouw laatste bericht. Om bij de nieuwe berichten te beginnen, moet je het vinkje verplaatsen naar het laatste bericht bij de film.

Het gaat om dit icoontje: (afbeelding)

nee dat is het niet want het is bij alle films die ik in mijn updates heb staan

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Dat zegt us_raider. Als een film in mijn updates staat, gebeurt dat. Dus bij alle films die je in mijn updates hebt staan.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Als je niet meer wilt dat het elke keer naar je laatst geschreven bericht gaat verwijder je het even uit je updates en voeg je hem dan terug toe. Dan moet het normaal in orde zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dit topic gaat over het nieuwe design dat in april geintroduceerd is. Voor andere opmerkingen over de site is er het normale feedback topic.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1708 stemmen

The Oceanic Six

• 60063 berichten
  • 4022 stemmen

Je linkt nu door naar een feedback topic dat in 2011 al gesloten is...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

In een bericht uit 2008

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Mijn schuld, ik had gewoon gezocht via de zoekfunctie. Zal mijn bericht verplaatsen.

Kan dit topic trouwens dan niet gewoon verwijderd worden?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee leuk/interessant om nog eens te lezen toch?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.