- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Wat is de bedoeling van deze site
Wat is de bedoeling van deze site
jupiler
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Graag had ik wat meer uitleg gewillen over deze site .Is dit een site voor films te downloaden of niet.Ik ben nieuw hier dus ik weet niet wat hier de bedoeling is wil er me iemand verder helpen aub want ik ben op zoek naar films en ik vind er al drie weken geen enkele en als ik ze vind kan ik ze niet downloaden
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat is MovieMeter?
MovieMeter is een site waar filmliefhebbers met elkaar kunnen discussiëren. Discussies gaan zowel over specifieke films (het hart van de site) als over algemenere onderwerpen (in het forum). De site geeft een overzicht van welke films er in de bioscoop, videotheek en op tv komen, waardoor je snel je keuze kunt maken wanneer je een filmpje wilt zien. Op elke film kan namelijk gestemd worden door de bezoekers, waardoor het gemiddelde van de film een indicatie is van de kwaliteit van de film.
Zie FAQ. 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3282 stemmen
wil er me iemand verder helpen aub want ik ben op zoek naar films en ik vind er al drie weken geen enkele en als ik ze vind kan ik ze niet downloaden
Ik weet zeker dat niemand hier je hiermee zal helpen
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
... want ik ben op zoek naar films en ik vind er al drie weken geen enkele en als ik ze vind kan ik ze niet downloaden
Dan ben je hier helaas aan het verkeerde adres. We zijn hier om te discussiëren over films, niet om ze te stelen.
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
... maar ondertussen is er wel een existentiële vraag gesteld.
Moeder, waarom MovieMeteren wij? 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
De vraag is dus al beantwoord. Zie Speedy's bericht.
ERIKVANTONGERE
-
- 2 berichten
- 5 stemmen
HOE KOMT HET DAT JE DE FILM VANUIT BELGIE NIET ONLINE DE FILMS KAN BEKIJKEN. Of is er een oplossing voor?
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Of is er een oplossing voor?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
HOE KOMT HET DAT JE DE FILM VANUIT BELGIE NIET ONLINE DE FILMS KAN BEKIJKEN. Of is er een oplossing voor?
Oh jij dacht hier staan 32805 films die ik allemaal gratis en legaal kan gaan bekijken 
Probeer IMDb anders eens, daar staan er nog veel meer 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Moeder, moeder, moeder... Wat zijn sommige mensen toch hopeloos... 
Maar ja, je kan moeilijk voor één euro krijgen als men maar voor twee cent heeft. 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Ja, daar bestaan winkels en videotheken voor. Schijnt niet nieuw te zijn, maar wel in de vergeethoek bij illegale downloaders.
Hier kan je dan weer terecht als echte filmliefhebber om je mening te delen met andere filmliefhebbers.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Whaha, ik wist niet dat MovieMeter de indruk gaf om illegaal te zijn. 
pikas
-
- 74 berichten
- 191 stemmen
In Nederland gaan wonen 
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Probeer anders even in te loggen via www.moviemeter.be... 
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Whaha, ik wist niet dat MovieMeter de indruk gaf om illegaal te zijn. 
Dit riekt naar een complot. Jacques Goderie, wat heb je nou weer gedaan?
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk kan dat maar we doen er hier best wel geheimzinnig over.We zijn een soort geheim genootschap
zoiets als http://www.moviemeter.nl/fi...
Ik zal je het geheim verklappen zodat ook jij de films van moviemeter kan downloaden.
Stap1 )kleed je helemaal uit.
2) smeer jezelf in met pindakaas behalve je ellebogen en je linkerpink.Doe een kers op je tong en steek je tong uit.
3) ga voor je pc zitten en log op deze site in.
4) pak n klodder pindakaas van je buik af.
5)schrijf met deze klodder op je beeldscherm"Sukkel"
6) Laat dit woord goed op je inwerken.
7)log nu uit en laat je de eerste 6 jaar niet meer op deze site zien.
Zo,dat was alles.
Welkom bij Moviemeter.nl 
DRJeFF
-
- 604 berichten
- 0 stemmen
Die laat zich niet meer zo snel zien hier denk ik. 
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk kan dat maar we doen er hier best wel geheimzinnig over.We zijn een soort geheim genootschap
Ik zal je het geheim verklappen zodat ook jij de films van moviemeter kan downloaden.
2) smeer jezelf in met pindakaas behalve je ellebogen en je linkerpink.Doe een kers op je tong en steek je tong uit.
Zo,dat was alles.
Welkom bij Moviemeter.nl 

feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Zo,dat was alles.
Welkom bij Moviemeter.nl 
Geweldig

Nu snap ik het ook eindelijk en ik zit hier al een tijdje. Was de kers vergeten maar nu gaat het vast lukken 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Berichten verplaatst naar Films > Algemeen > centraal download-discussietopic (GEEN downloadtips!)
gukker
-
- 343 berichten
- 819 stemmen
Zo,dat was alles.
Welkom bij Moviemeter.nl
Heb het geprobeerd en het werkt!!!!!! Kan nu alle films gratis bekijken, zelfs als ze nog niet uit zijn

606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Diegene die wist te vertellen wat de bedoeling is van MM is al weer weg.
En wilde nog wel vragen wat het alternatief was voor pindakaas, want dat vind ik niet lekker.
Dk2008
-
- 11167 berichten
- 788 stemmen
Dit topic ben ik vaker tegengekomen, dat komt door de titel. Maar al begint met een bericht van ??? , waarop Speedy23 dan weer serieus antwoord op geeft. En dan komt er zo'n bericht wat me doet denken aan dat programma van Menno Buch, mmm lekker baden in witte bonen met tomatensaus
Wat ik alleen maar wil zeggen is, is de bedoeling van deze site nou gewoon serieus met ook nog wat grappige opmerkingen tussendoor. Of is het vooral een gezellige site met veel lol en nog wat serieuze berichten erbij. Is me in al die tijd toch nooit helemaal duidelijk geweest.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Of is het vooral een gezellige site met veel lol en nog wat serieuze berichten erbij. Is me in al die tijd toch nooit helemaal duidelijk geweest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.