- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12776 berichten
- 6565 stemmen
Wie kan en wilt de documentaire "Night Witches" toevoegen???
Staat niet op IMDB.
Komt vanavond op TV; CANVAS om ca. 23.40 uur!
Deze docu kwam gisteren wederom in "Virus" op CANVAS!!
Ik had hem in januari ook al gezien in "Virus", en hij staat nog niet op de site.
Wie zou de docu "Mowgli chez les nazis" a.u.b. even kunnen toevoegen??
Mowgli chez les nazis
Producent: RTBF
Regie: Philippe Lorsignol
Genre: Docu
Land: België
Jaar: 2008
Duurtijd: 55’[/i]
Wie zou deze 2 docu's willen en kunnen toevoegen?
Please? 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Dat ligt er een beetje aan hoe de rest van de zin loopt.
Nee, we kunnen nog steeds de reden waarom hij is afgekeurd niet zien. (Kapp heeft ze hier wel al meegedeeld in dit topic).
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Weet iemand een goede vertaling voor all the bets are off
Ik weet wel wat het betekend maar kan er niet echt een goede Nederlandse vertaling voor bedenken/vinden.
All bets are off: iets als "er worden geen weddenschappen meer aangenomen" of "je kan geen geld meer inzetten op..."?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Mooi zo, is het inmiddels opgelost?
Nee! Meneer Bungel (5 mei 2010, 14:24 uur):
Gemarkeerd als foute toevoeging
Nee, we kunnen nog steeds de reden waarom hij is afgekeurd niet zien. (Kapp heeft ze hier wel al meegedeeld in dit topic).
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
All bets are off: iets als "er worden geen weddenschappen meer aangenomen" of "je kan geen geld meer inzetten op..."?
Dat is meer de letterlijke vertaling, en dat bedoel ik niet. Hieronder de hele zin.
Dat ligt er een beetje aan hoe de rest van de zin loopt.
When the investigation leads him to his best friend, all bets are off...
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
All bets are off : Klik. Dus het betekent dat alle voorgaande afspraken komen te vervallen.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ja dat wel
Dacht dat je bedoelde of het nu zichtbaar was of niet.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Wie wil deze toevoegen?
Dancing Outlaw (1991) (TV) - imdb.com
Mijn onmetelijke dank is dan uw deel!
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Wie wil deze toevoegen?
Dancing Outlaw (1991) (TV) - imdb.com
Mijn onmetelijke dank is dan uw deel!
Ingestuurd, ik laat iets weten indien goedgekeurd.
barns
-
- 478 berichten
- 775 stemmen
@Purmerend
Because of Him (1946) is geaccepteerd.
Edit: I'll Be Yours (1947) is ook geaccepteerd.
narva77 (crew films)
-
- 12776 berichten
- 6565 stemmen
Wie kan en wilt de docu "Dichter Bij Tanja" toevoegen?
Komt a.s. dinsdag op TV; NED2 om 20.25 uur!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wat doe je als je nergens het genre van een nieuwe film kan vinden (voor de rest is alles makkelijk te vinden: plot, poster, acteurs, ect...)?
Heb me al de pleuris gezocht maar kan het genre echt nergens vinden.
Is daar een oplossing voor, of gewoon wachten tot het genre bekend is?
narva77 (crew films)
-
- 12776 berichten
- 6565 stemmen
Een genre is idd verplicht.
Maar een genre kun je altijd heel gemakkelijk wijzigen in een later stadium!
Maar kun je niet aan de hand van de synopsis zélf het genre bepalen?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Mja, ik kan wel een aantal genres uitsluiten: het is zeker geen horror, science-fiction of oorlog en ik ben er vrij zeker van dat het ook geen misdaad of thriller is, maar het kan evengoed komedie, drama als romantiek zijn...
Edit: dit is het plot
Piroska is een te zware, vervreemde verpleegster die niet kan weerstaan aan roomtaartjes. Ze werkt in een ziekenhuis op de afdeling voor terminale patiënten, waar ze omringd wordt door de dood. Op een dag besluit ze op zoek te gaan naar haar oude jeugdvriend. Ze graaft in haar herinneringen en begint aan een paradoxale reis in haar eigen geheugen en het geheugen van de mensen rondom haar.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Lijkt me een drama te zijn.
Lui (crew films)
-
- 3519 berichten
- 12469 stemmen
Als ik geen genre kan vinden vul ik gewoon in wat mij het meest logisch lijkt. Vaak is aan de hand van het plot en soms de poster al een hoop duidelijk.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Heb hem als drama ingestuurd, leek me ook het meest voor de hand liggende genre.
Bedankt voor jullie reacties!
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Is er iemand die deze zou willen toevoegen? Zou fantastisch zijn.
The Wild and Wonderful Whites of West Virginia (2009) - imdb.com.
606
-
- 23885 berichten
- 12359 stemmen
Ik heb er nog 2 als iemand het zou willen doen alvast bedankt
Misschien is deze te lang, kort het anders maar in
On a chilly Christmas night, six best friends innocently indulged in a game to have some more fun! Om, Abhi, Jaideep, Imran, Gunita and Jyotika were having a whale of a time %u2026. little realising that this game and that night would change their lives forever.
Twelve years later, while some still wrestled with memories of that fateful night, others had left it buried deep down within themselves. But suddenly, all of that was about to change, because the ugly past had reared its head!
It had come to haunt them again. And this time with a vengeance. Twelve years later, someone was conspiring to bring all of them together%u2026. to play that deadly game all over again! But this time around, it will cost them their lives!
Haunted by the past... trapped in a shopping mall... six best pals turn into worst enemies as they play.
en
Jake Reid's father died in a bloody massacre 15 years ago in Covelo, California, after participating in a botched robbery-the loot from which was never found. Jake comes to this small western town to dig up the past and to dig up the money-he digs too deep. As he uncovers the circumstances of his father's death, Jake enlists the help of the daughter of a man his father killed, and fends off the town's brutal sheriff. But Jake isn't the only one looking to haul away the money. Escaped from prison, and on the run, Jake's father's surviving partner in crime shows up in town to finally collect his ill-gotten gains. The sheriff, the outlaw, the locals and the girl go straight to what they know-the gun-and Jake, caught in the crossfire, must decide who's side he is on.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Verstuurd, ik zal het laten weten zodra er bericht is.
606
-
- 23885 berichten
- 12359 stemmen
Iemand die zo vriendelijk wil zijn om die 2 teksten te vertalen.
narva77 (crew films)
-
- 12776 berichten
- 6565 stemmen
Voldoet die docu wel aan de criteria?
Heeft drie releases, maar in slechts één land, nl. de U.S.A.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Iemand die zo vriendelijk wil zijn om die 2 teksten te vertalen.
Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt want het zijn nogal vreemde zinnen.
Ik denk zoiets:
Op een koude kerstmisnacht leefden zes beste vrienden zich uit in een onschuldig spel om wat plezier te hebben. Om, Abhi, Jaideep, Imran, Gunita en Jyotika hadden zeeen van tijd. Stiekem beseften ze dat dit spel en die nacht hun leven voorgoed zou veranderen.
Dan is het twaalf jaren later, terwijl sommige nog steeds worstelde met herinneringen van die nacht,anderen hadden het diep laten inzinken. Maar nu zou het niet bij een gedachte blijven.
Het lelijke verleden had zijn kookpunt bereikt. Het was teruggekomen om hen opnieuw op te jagen, en dit keer met wraak. Twaalf jaren later, besloot iemand om iedereen van de groep naar elkaar te brengen, om dat dodelijke spel overnieuw te spelen, maar dit keer zal het hun leven kosten.
Opgejaagt door het verleden worden zes beste vrienden de slechtste vijanden als zij het spel spelen.
Jake, de vader van Reid stierf in een bloedige slachtpartij 15 jaar geleden in Covelo, Californië, na het deelnemen aan een (verprutste) diefstal. De buit hiervan is nooit gevonden.
Jake komt naar deze kleine westelijke stad om het verleden op te graven en om het geld te vinden, maar hij gaat te ver.
Als hij de omstandigheden van de dood van zijn vader onthult, schakelt Jake de hulp in van de dochter van een man, die gedood is door Jake's vader. Dan zet hij de brutale sheriff van de stad aan de kant.
Maar Jake is niet de enige die op zoek is naar het geld. Een vriend van Jake's vader is ontsnapt uit de gevangenis en is op pad om zijn verkregen opbrengsten van vroeger te verzamelen.
De sheriff, de misdadiger, plaatselijke bewoners en het meisje gaan rechtstreeks naar Jake, van wie ze weten dat hij gewapend is. Gevangen in de strijd, moeten ze beslissen welke kant hij gekozen heeft.
606
-
- 23885 berichten
- 12359 stemmen
Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt want het zijn nogal vreemde zinnen.
Bedankt John en de zinnen heb ik van een website.
matthijs_013
-
- 3632 berichten
- 5904 stemmen
'Little realising' is dat je iets niet beseft, niet dat je het 'stiekem beseft'.
Het 'lelijke verleden' zou ik veranderen in het 'duistere verleden'.
606
-
- 23885 berichten
- 12359 stemmen
'Little realising' is dat je iets niet beseft, niet dat je het 'stiekem beseft'.
Het 'lelijke verleden' zou ik veranderen in het 'duistere verleden'.
Bedankt matthijs_013
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.