- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij was eindelijk een keer niet afgewezen, maar dan zal stinissen mij misschien nog net iets voor zijn geweest of hij heeft hem iets aangepast en op zijn naam gezet. Maakt verder ook niet uit, is geen wedstrijd, maar was benieuwd voor de toekomst.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Ik zie dat Mr. Inside/ Mr. Outside geplaatst is 606.
goed zo.
PS Ook bedankt Metalfist voor de poster.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Oké, maar dan moet ik eerst wachten totdat ie wordt afgekeurd, want ik had hem al ingestuurd met een slecht plaatje.
Maar die titelscreen, die Jarno1975 voor mij had gemaakt, mag die nou meegestuurd worden, of niet?
Die andere stills op die site http://www.olgiati.com zijn voor mij niet bruikbaar.
Die foto met dat vliegtuig, lijkt mij een foto van de Crew.
Die bovenste foto met Simon Mann is óók niet bruikbaar als je die gaat resizen tot 200 x 150 pix.
En die onderste foto van President Obiang, daarvan geloof ik niet dat dat een still is uit de docu. Dan zou ik eerst de docu in zijn geheel moeten kijken, want hij is op internet te zien, op de site van "Tegenlicht"...
Deze still kan je gebruiken

606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Wie kan dit vertalen.
When jaded teens Jim, Eva, Emily and Mo meet William online, they’re seduced by his charisma. But William isn’t what he seems. He’s calculating and manipulative and doesn’t have time for people in the real world. Jim is vulnerable and he has no idea how dangerous his new friendship with William will be.
When Jim confesses he’s on anti-depressants, William knows he’s found a victim. He vows to help Jim off his drugs, and the rest of the group fall in line. What begins as friendly advice to help Jim becomes twisted and Eva and Mo realise the deadly game William’s playing
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
@606: Daar had ik alle info al van bij elkaar gezocht en het plot vertaald 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
@606: Daar had ik alle info al van bij elkaar gezocht en het plot vertaald
was niet genoeg is daarop afgekeurd.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Wie kan dit vertalen.
When jaded teens Jim, Eva, Emily and Mo meet William online, they’re seduced by his charisma. But William isn’t what he seems. He’s calculating and manipulative and doesn’t have time for people in the real world. Jim is vulnerable and he has no idea how dangerous his new friendship with William will be.
When Jim confesses he’s on anti-depressants, William knows he’s found a victim. He vows to help Jim off his drugs, and the rest of the group fall in line. What begins as friendly advice to help Jim becomes twisted and Eva and Mo realise the deadly game William’s playing
Dit is uitgebreider.
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Ik bedoelde dat ik deze ook klaar had staan om toe te voegen en dus alle info al opgezocht had en het plot vertaald.
Maar voeg jij hem maar toe dan.
Ik had het plot vertaald van IMDB:
Wanneer de tieners Jim, Eva, Emily en Mo Willam ontmoeten online worden ze verleid door zijn charmes. Maar William is niet wie hij lijkt en heeft geen tijd voor mensen in de echte wereld. Jim is kwetsbaar en heeft geen idee hoe gevaarlijk zijn vriendschap met William is wanneer Jim verteld dat hij aan de anti-depressiva zit weet William dat hij een slachtoffer heeft gevonden. Hij bied aan om Jim te helpen van de medicijnen af te komen. Wanneer Eva en Mo inzien wat voor dodelijk spel Willam speelt proberen ze Jim te helpen. Wat volgt is een dodelijk kat en muis spel over het internet. Wanneer William en Jim oog in oog staan in de metro ontmoet fantasie de werkelijkheid.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Ik bedoelde dat ik deze ook klaar had staan om toe te voegen en dus alle info al opgezocht had en het plot vertaald.
Maar voeg jij hem maar toe dan..
Ik had deze al toegevoegd alleen was 2 keer afgekeurd.
In ieder geval bedankt.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Mag Tobe Hoopers eerste film
(Eggshells) toegevoegd worden??
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Ik zie geen probleem daarmee
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Iemand die dit wil vertalen.
In 1992 a group of young Anarchists braved the snow covered wilderness to set up camp against the construction of a motorway by-pass. A terrible fate awaited them. 15 years later Susan, a successful horror novelist and sensitive soul relocates from her native California to the rural English countryside in search of peace. The newly-wed finds it in an idyllic, remote Hamlet. It is here that Susan's living nightmare unfolds.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Iemand die dit wil vertalen.
In 1992 a group of young Anarchists braved the snow covered wilderness to set up camp against the construction of a motorway by-pass. A terrible fate awaited them. 15 years later Susan, a successful horror novelist and sensitive soul relocates from her native California to the rural English countryside in search of peace. The newly-wed finds it in an idyllic, remote Hamlet. It is here that Susan's living nightmare unfolds.
iemand 
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
606: Waarom probeer je het eerst zelf niet. Vind dat je je er op deze manier wel vaak wat makkelijk van af maakt. Een jongen van 24 jaar kan toch wel redelijk Engels lijkt me. Daarnaast zijn er ook genoeg online woordenboeken te vinden om bepaalde woorden op te zoeken.
Mocht je er dan nog niet uit komen kun je altijd hier nog vragen of iemand je wil helpen met een bepaalde zin of woord.
No hard feelings verder, maar wilde ik even kwijt.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Als ik het zelf goed kon deed ik het graag zelf.
Ik heb nou eenmaal mijn problemen, was het maar anders.
Die online woordenboeken helpen dan misschien wel.
Dan is het verhaal totaal slecht van opbouw.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Vertaalmachines die je hele text gaan vertalen moet je ook niet gebruiken. Als je woorden vertaald middels het net, heb je geen last van een slechte opbouw en leer je tegelijkertijd goed engels! 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Vertaalmachines die je hele text gaan vertalen moet je ook niet gebruiken. Als je woorden vertaald middels het net, heb je geen last van een slechte opbouw en leer je tegelijkertijd goed engels!
Ik heb het geprobeerd maar wil niet lukken.
En die translate helpt niet echt,
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Heb net een stuk vertaald.
als iemand het in een goed verhaal wil zetten
Bedankt alvast
Roberto Santos is bezig met zijn dodemans missie.
De missie is dat hij al zijn zeven partners wil doden.
Zijn partners ook beter bekend als The Deadly Assassins.
Roberto was eerder lid van de elite squadron van huurlingen.
Toen Roberto zijn team vertelde dat hij eruit wilde stappen om een normaal leven te gaan lijden met zijn gezin, keerde zijn team tegen zich en vermoorde zijn vrouw en kind.
Sindsdien is Roberto gevuld met haat.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Deze still kan je gebruiken
(afbeelding)
Héél hartelijk bedankt (wederom) Jarno1975! 
Als ik nog eens wat voor jou kan doen, moet je het maar zeggen!
Nu alleen afwachten totdat ie wordt afgekeurd, want dan kan ik hem opnieuw insturen. Hij is nog steeds niet behandeld...
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Héél hartelijk bedankt (wederom) Jarno1975! 
Als ik nog eens wat voor jou kan doen, moet je het maar zeggen!
Mijn auto moet eigenlijk weer eens gewassen worden.

narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Als je dan ff zegt waar die staat, in welke stad én straat, welke kleur en merk en type.
Owja, en vergeet het contactsleuteltje niet in het deurslot te steken! 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Maar het is niet al te best.
_manga_
-
- 171 berichten
- 43 stemmen
het is nu al een week geleden dat ik een film probeerde toe te voegen maar heb nog steeds geen goed of afkeuring
hoe dat zo?
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Dat kan i.d.d. voorkomen. Ze hebben het druk. 
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
het is nu al een week geleden dat ik een film probeerde toe te voegen...
_manga_
-
- 171 berichten
- 43 stemmen
het duurde 9 dagen nog langer dan een week dus, maar ik heb nu bericht
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
Je kan natuurlijk ook de zweep gebruiken. Maar dat wordt over het algemeen niet meer aanvaard.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.