• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.160 films
  • 12.561 series
  • 34.736 seizoenen
  • 655.520 acteurs
  • 200.382 gebruikers
  • 9.460.625 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

Lang niet alleen IMDB hoor. Zeker niet m.b.t. documentaires!

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

hopla

N.B. Heb Caller ID toegevoegd. Hopelijk accepteren ze de dubieuze poster, geript uit een trailer.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

dave schreef:

(quote)

hopla

N.B. Heb Caller ID toegevoegd. Hopelijk accepteren ze de dubieuze poster, geript uit een trailer.

mmm vreemd bij mij vond hij de film niet.

Mmm, als je "El'" vooraan zet vind je hem niet.

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

Je kunt vaak beter even op enter duwen. Zodoende krijg je een lijstje van films, of wordt je direct naar de film zelf gestuurd.

De resultaten die je krijgt (of niet krijgt) met die zoekfunctie rechtsboven zijn niet altijd betrouwbaar.

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Deze heb ik toegevoegd, wist alleen geen goed plot te vinden ..

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan deze poster opknappen

Er zitten dikke strepen in

(afbeelding)

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan dit vertalen

Frank Moses (Bruce Willis), a former black-ops CIA agent, is now living a quiet life. That is, until the day a hi-tech assassin shows up intent on killing him. With his secret identity compromised and his love interest in danger, Frank must reassemble his old team to figure out who is out to get them.

ps en de poster hieronder.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Red is nog niet toevoegbaar Is nog geen poster of still van.

Deze en deze zijn beide niet goed. Neem aan dat je één van die 2 hebt.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

jarno1975 schreef:

Red is nog niet toevoegbaar Is nog geen poster zijn beide niet goed. Neem aan dat je één van die 2 hebt.

Heb de eerste in normale kleur.

en kan je toevallig deze witte rand om de poster weg halen.

I Shot A Man In Vegas [DVD]: Amazon.co.uk: John Stockwell, Janeane Garofalo, Brian Drillinger, Noelle Lippman, David Cubitt, Ele Keats, Todd Cole, Patrick J. Statham, Ellen S. Statham, Tyler Patton, Shark, Wendy Gardner, Craig Wasson, Keoni Waxman: DVD

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Dat is geen still uit de film. Dat bericht dateert uit juli 2009. Toen waren ze nog niet aan het filmen.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

jarno1975 schreef:

Dat is geen still uit de film. Dat bericht dateert uit juli 2009. Toen waren ze nog niet aan het filmen.

oke kan je wat doen aan die poster van het vorige bericht.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

1. Open de poster in Paint

2. Klik linksboven op het vierkantje

3. Selecteer de poster

4. CTRL + X (knippen)

5. Open een nieuwe Paint

6. CTRL + V (plakken)

7. Opslaan

8. www.resizer.nl

9. Klik op bladeren en open de poster

10. voer bij "nieuwe breedte" 200 in

11. druk op "resize"

12. Rechtermuisknop op poster en opslaan

Klaar!

Het is niet zo moeilijk allemaal hoor.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

jarno1975 schreef:

Het is niet zo moeilijk allemaal hoor.

Ik ga het proberen.

Kan je voor mij dan even vertalen.

Some friends meet each other at a bar in Vegas. After many drinks someone gets shot by his "friend". They decide to hide the body in the trunk of their car and drive to L.A. where they can get help disposing of the body. Each person in the car describes what happened when the guy got shot. Along the way they start to change their minds about this decision. Will they make it or do they get caught

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Is gelukt met de poster

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Een aantal vrienden ontmoeten elkaar in een bar. Heel wat drankjes later wordt één van hen neergeschoten door zijn "vriend". Ze besluiten om het lichaam te verbergen in de kofferbak van hun auto en naar LA te rijden waar ze hulp kunnen krijgen om van het lichaam af te komen. Elke persoon in de auto beschrijft wat er gebeurde toen de jongen neergeschoten werd. Onderweg beginnen ze van gedachte te veranderen over het genomen besluit. Zullen ze het redden of worden ze gepakt?

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Bedankt jarno

Ook de tip van Paint

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan deze vertalen.

An account of the life of Jesus Christ, based on the books of the New Testament: After Jesus' birth is foretold to his parents, he is born in Bethlehem, and is visited by shepherds and wise men. After a stay in Egypt to avoid King Herod, his family settles in Nazareth. After years of preparation, Jesus gathers together a group of disciples, and then begins to speak publicly and to perform miracles, inspiring hope in many of his listeners, but also arousing some dangerous opposition.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Een weergave van het leven van Jesus Christus, gebaseerd op de boeken van het Nieuwe Testament. Jezus wordt geboren in Betlehem en wordt bezocht door herders en wijzen. Na zijn verblijf in Egypte om koning Herodes te ontwijken, vestigt zijn familie zich in Nazareth. Na jaren van voorbereiding verzamelt Jezus een groep volgelingen* rond zich, begint in het openbaar te prediken en mirakels te verrichten. Voor velen is hij een bron van hoop, maar tegelijkertijd kweekt hij ook gevaarlijke tegenstanders.

*eventueel apostelen

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Jawaddedadde schreef:

*eventueel apostelen

Bedankt ik hoop dat het lukt en dat ik mijn 1ste super oude film kan toevoegen.

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

stephan73 schreef:

Maar is dit wel toevoegbaar? Als ik de preview bekijk ziet het er eerder uit als een aflevering van een current-affair programma!

Once Upon a Coup ~ Preview | Wide Angle - pbs.org

Het is onderdeel van een serie Wide Angle en dat lijkt me eerder iets als Netwerk (wat niet toevoegbaar is).

stephan73 schreef:

@ Narva77

Als je dat inderdaad kan aangeven met links dan zou hij misschien toevoegbaar zijn, maar voor zover ik kan zien is het een reeks (sinds 2002) die gepresenteerd wordt door één man.

@stephan,

ik heb nog eens gekeken naar die link die jij gaf.

En ik denk dat je ernaast zit.

Dat programma "Wide Angle" is een amerikaans programma, en die zender PBS is een Amerikaanse zender, namelijk de "Public Broadcasting Service (PBS)". Een soort U.S.-publieke omroep dus!

Het kan dus best zijn dat PBS die documentaire heeft aangekocht, en dat die man (Aaron Brown) dat programma presenteert, maar de documentaire zélf is een Britse documentaire, van o.a. de BBC!

"BBC4's Storyville, PBS/WNET, BBC Worldwide and VPRO Holland"

Zie de link http://www.olgiati.com/main..., die site die ik eerder al gaf!

M.a.w. de documentaire zélf is dus niet geproduceerd PBS of het programma "Wide Angle".

Ik denk dat je dat programma méér moet zien als een soort "Zembla", of als "HollandDoc", "Het Uur van de Wolf" of "Tegenlicht" enz.

Dit gegeven, en het feit dat de docu gewoon op IMDB staat, denk ik bijna zeker te weten dat die docu gewoon toevoegbaar is!

PS, mag ik bij het afkeuren van de toevoeging, bij het commentaar hiernaar toe linken (dit Forumtopic)? Zouden de crewleden dat goedvinden en de zaken helderder maken?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14576 stemmen

Als dat zo is, dan kan je hem wat mij betreft insturen, maar link wel naar deze discussie (of zet de links bij de toevoeging)!

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

Oké, maar dan moet ik eerst wachten totdat ie wordt afgekeurd, want ik had hem al ingestuurd met een slecht plaatje.

Maar die titelscreen, die Jarno1975 voor mij had gemaakt, mag die nou meegestuurd worden, of niet?

Die andere stills op die site http://www.olgiati.com zijn voor mij niet bruikbaar.

Die foto met dat vliegtuig, lijkt mij een foto van de Crew.

Die bovenste foto met Simon Mann is óók niet bruikbaar als je die gaat resizen tot 200 x 150 pix.

En die onderste foto van President Obiang, daarvan geloof ik niet dat dat een still is uit de docu. Dan zou ik eerst de docu in zijn geheel moeten kijken, want hij is op internet te zien, op de site van "Tegenlicht"...

chevy93

• 12770 berichten
  • 1348 stemmen

Ik heb de dubbele aflevering van CSI genaamd Grave Danger ingestuurd. Is ook uitgegeven op DVD, dus dan mag het toch?

Poster is niet officieel, maar kan niet bewerken (dus de officiële poster kan ik niet op 200 pixels krijgen)

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12452 stemmen

Afleveringen van tv series mogen niet op MovieMeter, ook al hebben ze een dvd release gehad.

Wel een onwijs spannende aflevering!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Krijg je trouwens nog een pm of zo van een moderator als een film die je hebt toegevoegd is goedgekeurd? Ik zie dat mijn film is geaccepteerd,maar de beschrijving is aangepast en de poster ook. Doet de moderator dat? Anyway, Someone Else is toegevoegd.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12452 stemmen

Als het goed is krijg je bij iedere goedgekeurde of afgekeurde toevoeging een pm. Een poster wordt soms aangepast als er een oorspronkelijke of betere poster gevonden wordt, en een beschrijving als ie niet helemaal klopt, of er een duidelijkere/betere gevonden wordt.

chevy93

• 12770 berichten
  • 1348 stemmen

Lui schreef:

Afleveringen van tv series mogen niet op MovieMeter, ook al hebben ze een dvd release gehad.

Wel een onwijs spannende aflevering!

Maar dit is toch heel wat anders? o.a. Geregisserd door een andere regisseur dan normaal.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12452 stemmen

Maar het is toch gewoon een dubbele aflevering van CSI?

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8316 stemmen

moviemafketel schreef:

Krijg je trouwens nog een pm of zo van een moderator als een film die je hebt toegevoegd is goedgekeurd? Ik zie dat mijn film is geaccepteerd,maar de beschrijving is aangepast en de poster ook. Doet de moderator dat? Anyway, Someone Else is toegevoegd.

Als het goed is krijg je een PM. Maar ik zie dat de bewuste film op naam staat van stinissen, dus misschien was hij je voor, of heeft hij na twee dagen jouw (afgewezen) toevoeging gecorrigeerd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.