- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
stinissen (crew films & series)
-
- 23815 berichten
- 77570 stemmen
Ik vind het ook een goed idee, geef toe, het neemt een heleboel stress en "te doen" weg bij de mods. En voor de gebruikers is het ook een extra stimulans. Al die users die films toevoegen hebben immers het beste met de site voor. Het enige wat we willen is dat de site zo snel mogelijk groter en uitgebreider wordt.
Vind ik ook nu heb ik soms een stuk of 5 films klaar die ik er niet op kan zetten omdat ik moet wachten , als het dan zo ver is dat ik ze erop kan zetten staan ze al vaak in de wacht en dat is toch zonde van het vele werk.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14576 stemmen
Ik vind het ook een goed idee, geef toe, het neemt een heleboel stress en "te doen" weg bij de mods. En voor de gebruikers is het ook een extra stimulans. Al die users die films toevoegen hebben immers het beste met de site voor. Het enige wat we willen is dat de site zo snel mogelijk groter en uitgebreider wordt.
Stress valt enorm mee. Maar zoals ik het lees is het toch meer eigenbelang! 
We lopen nu precies op schema, dus ik begrijp de vraag om een extra crewlid niet zo!
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Stress valt enorm mee. Maar zoals ik het lees is het toch meer eigenbelang! 
We lopen nu precies op schema, dus ik begrijp de vraag om een extra crewlid niet zo!
Als het aanbod groot is, dan lijkt mij het een normale reactie om de capaciteit (tijdelijk) te vergroten i.p.v. het kunstmatig en dwangmatig laag te houden. Beter voor MM als filmsite, beter voor de mods, beter voor de gebruikers, ... Beter voor iedereen dus.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Probeer eerst maar eens iemand te vinden die eventueel crewlid wilt worden...
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Daar gaat het niet om. Alsof het de kwaliteit van de site doet verbeteren als er tientallen crew-leden rondlopen.
De max. 10 toevoegingen regel werd in het leven geroepen doordat er enerzijds vele gebruikers waren die maar butt-toevoegingen bleven toevoegen en anderzijds dat daardoor dus de motivatie van de crew nogal ondermijnd werd. Zo werd er meer tijd gecreeerd om hen te woord te staan en te helpen om de toevoegingen te verbeteren. En ook de motivatie voor de toevoegers om kwaliteit te leveren, meer tijd er aan te besteden ipv vlug vlug vlug vlug vlug. Ook al helpt dat voor sommigen weer niet, de rejections lijst zegt genoeg lijkt me, daar staan voldoende 'trieste gevallen' in. En ja, lang geleden is die rejections lijst al een keer opgeschoond.
Als je meer mensen 'aanneemt', levert dat echt geen kwaliteit op. En de snelheid, nogmaals, daar heeft de crew een week de tijd voor, en daar zitten ze veelvuldig ruim binnen.
Zorg eerst maar eens als toevoeger dat je de crew alle informatie geeft w.b. een toevoeging, dat scheelt ook veel tijd. Maar dat is natuurlijk te veel gevraagd.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Precies, geheel mee eens! Ik probeer ook altijd om mijn toevoegingen zo compleet en zo correct mogelijk in te sturen. Hoe beter en completer een toevoeging is, des te minder werk voor de crewleden/mods, en des te sneller staat ie ook op de site!
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Precies, geheel mee eens! Ik probeer ook altijd om mijn toevoegingen zo compleet en zo correct mogelijk in te sturen. Hoe beter en completer een toevoeging is, des te minder werk voor de crewleden/mods, en des te sneller staat ie ook op de site!
Dit gaat de verkeerde kant op. Alsof we niet allemaal proberen om een toevoeging zo volledig mogelijk in te sturen (ik spreek nu voor de serieuze toevoegers). En we hoeven toch helemaal niet eerst een nieuw crewlid te vinden. We kunnen toch gewoon constateren dat er misschien een nieuw crewlid nodig is. Of die er komt, is van latere zorg. Of, dat er een andere oplossing komt, bijvoorbeeld serieuze toevoegers (mensen waarvan is gebleken dat ze veel en serieuze films toevoegen) mogen meer dan 10 films per keer in sturen. Ik noem maar iets...
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
En misschien moet de toevoegbare hoeveelheid voor beginnende toevoegers maar omlaag?
edit: Als een grappenmaker 10 "butt-films" tegelijk toevoegd, lijkt het me niet dat je daar veel tijd aan wil besteden.
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Serieuze films?
Het tegenovergestelde van de "butt-toevoegingen" waar Mug het over heeft. Films die gewoon op de site mogen, of films waarvan je bijna zeker weet dat hij op de site mag.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3591 stemmen
Ok. Dus gewoon films die aan de criteria voor toevoegbaarheid van MovieMeter voldoen.
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Als ik er zo over nadenk lijkt de zojuist door mij genoemde oplossing misschien wel een goede. Je geeft de serieuze toevoegers wat ze willen, en je bespaard tijd als mod om niet een hele hoop onserieuze-toevoegingen te moeten nagaan.
Iemand het hier mee eens?
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Ok. Dus gewoon films die aan de criteria voor toevoegbaarheid van MovieMeter voldoen.
Ja, hoewel je dat natuurlijk nooit 100% zeker kan weten. Ik heb vaak genoeg gehad dat bijvoorbeeld een poster net iets te pixelachtig werd bevonden enz.
edit: Zie trouwens hier een leuk nieuw spel(?) (haha)
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Als ik er zo over nadenk lijkt de zojuist door mij genoemde oplossing misschien wel een goede. Je geeft de serieuze toevoegers wat ze willen, en je bespaard tijd als mod om niet een hele hoop onserieuze-toevoegingen te moeten nagaan.
Iemand het hier mee eens?
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Ok, maar die eerste zin van je reactie klinkt een beetje alsof het toch wel heel vervelend zou zijn als "de balans" verstoord raakt, bijvoorbeeld als er te veel films worden toegevoegd dan jullie aankunnen. Iets wat heel goed zou kunnen gebeuren ook zonder dat vaste-toevoegers het voorrecht zouden krijgen om meer films toe te voegen. De huidige situatie dus.
Is het dan misschien toch niet verstandig om een extra "Toevoegingen en Correcties-crewlid" aan te nemen?
Alsof het de kwaliteit van de site doet verbeteren als er tientallen crew-leden rondlopen.
En dan heb ik het gewoon over 1 extra.
edit:
MovieMeter is immers niet groot geworden door klein te blijven.
MovieMeter is groot geworden door groot te denken.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
edit:
MovieMeter is immers niet groot geworden door klein te blijven.
MovieMeter is groot geworden door groot te denken.
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Hmm kende die site niet, interessant. Ik vind het een beetje raar dat IMDb op sociaal gebied hoger scoort dan MM... IMDb een 5,2 en MM een 2,3? Maar je er kan ook niet op klikken om de definitie of wat dan ook te bekijken.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Hmm kende die site niet, interessant. Ik vind het een beetje raar dat IMDb op sociaal gebied hoger scoort dan MM... IMDb een 5,2 en MM een 2,3? Maar je er kan ook niet op klikken om de definitie of wat dan ook te bekijken.
IMDB.com scoort "sociaal" een 5,2. Maar US.IMDB.com zelfs een 5,7! En daar zit ik zelf meestal op. Die staat bij mijn favorieten, IMDB.com zelf niet. Waarom weet ik eigenlijk niet! 
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
maar waar wordt dat cijfer op gebaseerd?
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Geen idee. Ik weet niet eens wat ze nu eigenlijk precies bedoelen met "op sociaal gebied"...
Maargoed, dit gaat off-topic. 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Kan het kloppen dat de miniserie The last chapter, niet meer op de site staat ??
En waarom is dat.
Hij heeft er op gestaan is gewoon een miniserie.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14576 stemmen
Kan het kloppen dat de miniserie The last chapter, niet meer op de site staat ??
En waarom is dat.
Hij heeft er op gestaan is gewoon een miniserie.
Ik weet dat er niets zomaar van de site wordt gehaald. En ik heb hier ook niets over gehoord. Weet je zeker dat die erop stond?
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Ik weet dat er niets zomaar van de site wordt gehaald. En ik heb hier ook niets over gehoord. Weet je zeker dat die erop stond?
200% Zeker heb er op gestemd en al.
Er waren maar weinig mensen die de serie hebben gezien.
Stond flinke tijd geleden op Marktplaats te koop en toen heb ik op Moviemeter de info opgezocht.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Officieël heet hij "Le dernier chapitre" zie ik op IMDB. Maar daarop zie ik ook niks hier op MM!
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Staan gen van beide op MM
Mogen ze erop ??
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Volgens mij wel hoor.
Behalve als die serie die jij bedoelt door een crewlid is verwijderd. Maar dan moet dat in het Forum hebben gestaan.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Volgens mij wel hoor.
Behalve als die serie die jij bedoelt door een crewlid is verwijderd. Maar dan moet dat in het Forum hebben gestaan.
Dan zal ik me wel vergist hebben, zal het toevoegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.