- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
link werkt niet
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Weet ik, zie mijn bericht! 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Weet ik, zie mijn bericht!
Ik was net eerder met mijn bericht voor jij je edit plaatste 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
De gehele serie staat in de wacht 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
200% Zeker heb er op gestemd en al.
Er waren maar weinig mensen die de serie hebben gezien.
Stond flinke tijd geleden op Marktplaats te koop en toen heb ik op Moviemeter de info opgezocht.
Het kan zijn dat ze teveel afleveringen hadden. Mini-series met meer dan 7 afleveringen mogen niet op de site!
Bij een toevoeging moeten trouwens het aantal afleveringen worden ingevuld. Maar dat heb je toch wel gedaan?
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Het kan zijn dat ze teveel afleveringen hadden. Mini-series met meer dan 7 afleveringen mogen niet op de site!
Bij een toevoeging moeten trouwens het aantal afleveringen worden ingevuld. Maar dat heb je toch wel gedaan?
Oh verdorie dat ben ik vergeten 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Oh verdorie dat ben ik vergeten
Ik zal even rondkijken of ik ze kan vinden. IMDB heeft ze ook niet staan! Zal ze dan bij de titels zetten, dan hoeven ze daarvoor niet afgekeurd te worden!
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Ik zal even rondkijken of ik ze kan vinden. IMDB heeft ze ook niet staan! Zal ze dan bij de titels zetten, dan hoeven ze daarvoor niet afgekeurd te worden!
Heel fijn, wat ben ik blij straks als die super miniserie erop staat 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Ik zie nu dat het een reeks mini-series is.
En onze regel met betrekking tot mini-series is als volgt.
En hier zit er maar één jaar tussen elk deel. Dit verklaard ook meteen waarom deze reeks van de site gehaald is.
Kan dus niet worden toegevoegd!
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Ik zie nu dat het een reeks mini-series is.
En onze regel met betrekking tot mini-series is als volgt.
En hier zit er maar één jaar tussen elk deel. Dit verklaard ook meteen waarom deze reeks van de site gehaald is.
Kan dus niet worden toegevoegd!
ah nee
was het niet 2001 en 2004
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Nee 2002 en 2003!
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Het is toch gewoon een miniserie.
Please 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Het is toch gewoon een miniserie.
Please
Het is een reeks en daar gelden die regels voor! Helaas!
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Het zijn 2 losse miniserie's
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Het zijn 2 losse miniserie's
Sorry, maar het zijn twee delen die elkaar opvolgen met dezelfde hoofdrolspeler (personage)! Kan echt niet toegevoegd worden!
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Jammer, Roy Dupuis... geweldige vent... La Femme Nikita
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Jammer, Roy Dupuis... geweldige vent... La Femme Nikita
vind ik ook
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Is het dan misschien toch niet verstandig om een extra "Toevoegingen en Correcties-crewlid" aan te nemen?
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Sorry, maar het zijn twee delen die elkaar opvolgen met dezelfde hoofdrolspeler (personage)! Kan echt niet toegevoegd worden!
Helaas, jammer voor de inspanningen van 606!
Maar begrijpelijk dat ie niet kan worden toegevoegd. Dan zou je bv. de gehele reeks van "Prime Suspect" met Helen Mirren óók moeten accepteren...
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Wie kan en wilt voor mij de film Deep Down (1994) alsjeblieft toevoegen?? Heb zelf geen tijd daarvoor.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Op de vraag of de theatershow Zonder Pardon van Theo Maassen, die nu in de bioscopen draait, op de site mag hebben wij als crew een beslissing genomen.
We houden de regels wat betreft concertfilms zoals ze nu zijn, wat betekent dat hij niet kan worden toegevoegd.
Dit houdt ook in dat Monty Python Live at the Hollywood Bowl ook niet meer als film op de site kan staan.
Die is inmiddels verplaatst naar het forumtopic.
Film >> Overige films >> Monty Python Live at the Hollywood Bowl (1982)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Maar waarom worden stv documentaires als Beef II en Beef III dan niet verwijderd?
Die horen toch ook niet op de site te staan.
Zover ik kan zien hebben die op op documentaire festivals gedraaid!
Beef II (2004) (V) - Release dates - imdb.com
Maar mochten die inderdaad alleen STV zijn, dan zouden ze inderdaad verwijderd moeten worden!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad die link geeft aan dat de film op een Spaans festival heeft gedraaid.
Maar volgens de regels moet de film op minstens twee festivals hebben gedraaid.
Die andere datum is de dvd release van de film.
Voldoet dus helaas niet aan de eisen.
En die andere is blijkbaar op geen enkel festival geweest.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Ik zal het voorleggen aan de rest van de crew. Als dit inderdaad het geval is, dan moeten deze twee (en zoals ik kan zien ook deel 1) van de site af. Die laatste lijkt namelijk ook verdacht veel op een STV docu en heeft ook maar op één festival gedraaid!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Deel 1 heeft volgens imdb toch in Spanje en Zweden gedraaid?
En ik denk ook in Amerika omdat er ongeveer een maand verschil is tussen de release datum en de datum van de Amerikaanse dvd release.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Deel één heeft een release gehad in meerdere plaatsen, dat klopt. Maar ik zie maar één filmfestival en bij de rest staat niets! Dus is dat dan een DVD releasedatum of een datum dat hij in bioscopen heeft gedraaid?
Trouwens het probleem met het bekijken of deze films er nu nog op zouden mogen is zeer moeilijk. Toentertijd zijn ze goedgekeurd door een andere crew (toevoegdatum van Beef 2 is bijv. 2004) en als ze al op een festival hebben gedraaid, dan zijn die websites daarvan allang uit de lucht gehaald. We kunnen dus heel moeilijk nagaan of ze toen terecht zijn toegevoegd, of niet!
Lui (crew films)
-
- 3516 berichten
- 12458 stemmen
Ik neem aan dat de crew van ze geaccepteerd heeft, omdat ze gewoon aan de toevoegcriteria voldoen. Gewoon zo laten zou ik zeggen!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ Lui
De toevoegcriteria waren in die tijd toch anders.
Als dit soort stv documentaires erop blijven, dan krijg je toch onduidelijkheden. Want nu mogen er geen stv documentaires meer toegevoegd worden.
Als je nu bijvoorbeeld het vierde deel van Beef gaat toevoegen zal die gegarandeerd afgekeurd worden omdat die niet aan de huidige toevoegcriteria voldoet.
Prima natuurlijk want dit zijn nu eenmaal de regels. Maar dan is het wel jammer dat de overige delen er wel op staan terwijl die er volgens de regels ook niet op zouden mogen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.