- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Theo Maassen - Zonder Pardon
matthijs_013
-
- 3632 berichten
- 5893 stemmen
Wie weet de regisseur van The Prisoner (2009)
Nick Hurran
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14574 stemmen
Inderdaad. Staat op IMDB!
"The Prisoner" (2009) - Full cast and crew - imdb.com
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Nee, om Monty Python Live at the Hollywood Bowl. Vreemd dat de moderatoren de discussie (vanuit het Zonder Pardon topic) naar dit topic hebben verplaatst...
Maar goed, ik vind het vreemd dat maar liefst 2 crew-leden al hardop hebben geroepen dat het hier niet thuishoort op de site, en met een of andere rare smoes 'omdat ie er al heel lang op staat' er daarom nog op staat? Verder mogen de regels omtrent dit soort 'registraties' wel wat duidelijker worden. Wanneer mogen live-registraties nu wel? Waar ligt de scheidslijn? Bijvoorbeeld het percentage dat niet een live-registratie is of zo. Zie bijvoorbeeld ook dat Rolling Stones door Martin Scorcese geval. Het zal zowel voor jullie (de crew) als voor ons handiger zijn.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Er is niet zozeer sprake van willekeur. We zijn altijd vrij terughoudend met het verwijderen van films die al jaren en jaren op de site zijn en die door een regelverandering nu misschien niet meer aan de criteria voldoen. Maar ik zal het ook wel even met de rest van de crew bespreken.
Op wie/wat heeft dit bericht betrekking?
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Oke geen probleem
Oef, gelukkig! 
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Verder mogen de regels omtrent dit soort 'registraties' wel wat duidelijker worden. Wanneer mogen live-registraties nu wel? Waar ligt de scheidslijn? Bijvoorbeeld het percentage dat niet een live-registratie is of zo. Zie bijvoorbeeld ook dat Rolling Stones door Martin Scorcese geval. Het zal zowel voor jullie (de crew) als voor ons handiger zijn.
A.L.I.E.N
-
- 779 berichten
- 1068 stemmen

Titel: Sheng Ming Kuai Che
Alt. Titel: Express
Jaar: 1989
Weet er iemand meer over deze film? Want op IMDb Is er (buiten de bovenstaande info) niets over te vinden. Zelfs op het hele internet niet. Als er iemand is die meer weet over deze mysterieuze film, weet het dan A.U.B. te zeggen. Dank bij voorbaad!
P.S.:De afbeelding komt van Deze site.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
@A.L.I.E.N,
ik heb vanmorgen een poosje gezocht op het net naar die film, maar ik kon ook helemaal NIETS vinden over die film!!
Heel vreemd. Inderdaad een mysterieuze film. 
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Ik weet niet of het ooit al eens eerder is gevraagd en/of gemeld, maar er is op MM géén genre "History" of "Geschiedenis".
Waarom is dat??
Ik heb zojuist een film toegevoegd die op IMDB het genre "History" heeft gekregen, maar dat kan dus niet op MM.
Ik weet óók niet of dit wel het juiste Topic is daarvoor, misschien moet het in "Het Grote Opmerkingen/Feedback-Topic"?!
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
k heb zojuist een film toegevoegd die op IMDB het genre "History" heeft gekregen, maar dat kan dus niet op MM.?!
Hetzelfde had ik met Rampenfilm die je het gerne drama moet geven ??
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Een rampenfilm is meestal drama met actie/avontuur. Een 'geschiedenis'-film is veelal terug te koppelen aan de zeer grote noemer 'drama'. Het plot van de film (die je ook instuurt) geeft meestal wel weg onder welk 'genre' je de film kunt scharen. Veel moeilijker wordt het met 'experimental'.
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Moviemeter verschilt inderdaad een beetje met imdb met betrekking tot de verschillende genres. History/Drama wordt hier dus Drama, History/Comedy/Drama Komedie/Drama enzovoorts.
A.L.I.E.N
-
- 779 berichten
- 1068 stemmen
Veel moeilijker wordt het met 'experimental'.
Dat heb ik eens voorgehad met een toevoeging. Uiteindelijk heeft dit het genre "Documentaire/drama" gekregen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Wat is eigenlijk de reden dat je maar maximaal 10 films in de wachtrij mag hebben staan?
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Allicht om de crew wat te ontlasten. Anders zouden sommige users niets anders doen dan films toevoegen en kan de crew niet volgen 
Enfin, ik gok maar hoor, ken de echte reden niet.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14574 stemmen
Klopt. Er zijn genoeg users die zodra er een titel is verwerkt meteen weer een nieuwe plaatsen. Vermenigvuldig dat met 10 en ze kunnen de hele dag films toevoegen.
Trouwens het is maar goed dat er users zijn die lekker veel toevoegen, want daardoor heeft MM nu zo'n grote database! 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Oke duidelijk. Heb hier nog zo'n 50 films klaar staan om toe te voegen maar dat wordt dus wachten helaas...
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Op verzoek van Jawaddedadde plaats ik dit even hier, ipv bij het grote opmerkingen / feedback topic:
Vraagje: Er wordt een film toevoegt met een still, omdat er geen oorspronkelijke filmposter van de film uit het land van herkomst (U.S.A.) beschikbaar is, ook geen videohoes. En erg veel later is er dat er nog steeds niet, maar wel diverse officiële posters en videohoezen uit 1 bepaald ander land: Japan, omdat de film alleen in Japan een officiële bioscoop-release heeft gehad. In de U.S.A. heeft hij alleen 1malig op een festival gedraaid.
Wordt het dan niet mogelijk om bij die film de poster uit een het niet-producerende land Japan toe te voegen? Simpelweg omdat dat de enige posters (meerdere, maar wel allemaal uit Japan) zijn die er zijn.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Wie voegt The Conspirator (2010) - imdb.com toe? Zeer interessante cast.
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Argh... Waarom zijn er vandaag nog geen films geaccepteerd!?
En gister maar 14? Kom op jongens, jullie hadden het toch druk?
Er staan momenteel 122 toevoegingen in de wacht.
Ik wil echt graag nieuwe films toevoegen, maar ik moet nog wachten.
STRESSSSSS 
stinissen (crew films & series)
-
- 23811 berichten
- 77565 stemmen
Hier het zelfde probleem de Mods hebben het super druk misschien is het een idee om een extra member aan te nemen zodat de boel ontlast word.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wie voegt The Conspirator (2010) - imdb.com toe? Zeer interessante cast.
Heb de film naar de crew doorgestuurd. Ziet er trouwens inderdaad een interessante film uit.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
De crew zit toch netjes op schema [zelfs ruim binnen het schema] van toevoegingen 'keuren' binnen een week tijd. Hoop gezever weer om niks.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Tuurlijk, en niemand zeurt ook over het keuren van de toevoegingen. Kan alleen maar zeggen dat de crew meer dan z'n best doet om op schema te blijven!
Knisper
-
- 13052 berichten
- 1285 stemmen
Wordt het dan niet mogelijk om bij die film de poster uit een het niet-producerende land Japan toe te voegen? Simpelweg omdat dat de enige posters (meerdere, maar wel allemaal uit Japan) zijn die er zijn.
Hier het zelfde probleem de Mods hebben het super druk misschien is het een idee om een extra member aan te nemen zodat de boel ontlast word.
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
Kan alleen maar zeggen dat de crew meer dan z'n best doet om op schema te blijven!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Wel, ik heb dat gezien, echt. Zat toen op m'n werk en zag de nieuwe films in een razend tempo voorbij komen. Dacht toen nog: ze zijn weer goed bezig daar, bij de MM crew 
stinissen (crew films & series)
-
- 23811 berichten
- 77565 stemmen
Het was ook geen kritiek hoor , meer een idee om elkaar te helpen en om elkaar te ontlasten.
kinjutsu
-
- 1549 berichten
- 2582 stemmen
Ik vind het ook een goed idee, geef toe, het neemt een heleboel stress en "te doen" weg bij de mods. En voor de gebruikers is het ook een extra stimulans. Al die users die films toevoegen hebben immers het beste met de site voor. Het enige wat we willen is dat de site zo snel mogelijk groter en uitgebreider wordt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.