- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Dacht al zoiets, daarmee dat ik het maar even vroeg 
stinissen (crew films & series)
-
- 23498 berichten
- 77018 stemmen
Welke Turkse vriend kan dit vertalen in een fatsoenlijk Nederlands plot??
A 29 yaşında Atipik psikoz ve düşük zekasına rağmen büyük bir hayal gücüne sahiptir.
7 yaşında annesi öldüğünde geçirdiği travma sonucu annesinin hayaliyle yaşamaya başlamış, babasıyla kurdukları dünyada yalnız bir çocukluk geçirmiştir, bu yüzden de kendine ait masalsı bir CENNET yaratmıştır. Babası ise oğlunun bu durumuna üzülmektedir ama oğlundan sakladığı çok önemli bir sırrı vardır.
A bir gün güzel bir kızla tanışır ve
yeni arkadaşıyla bu masalsı ve eğlenceli dünyada yaşarken bir doktor ortaya çıkar.
Tuba uzmanlık alanı zeka geriliği olan genç bir doktordur ve son 6 yıldır öğrenmeyi hızlandıran mucizevi bir ilaç üzerinde çalışmaktadır. Görünürde A onun için iyi bir denektir…
Bu hikaye, masalsı, eğlenceli , komedinin dramla iç içe geçtiği dokunaklı bir hikayedir.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Welke Turkse vriend kan dit vertalen in een fatsoenlijk Nederlands plot??
De 29-jarige A heeft een psychose. Hij is niet de slimste thuis, maar heeft wel een rijke verbeelding. A liep op een 7-jarig leeftijd, kort na dat zijn moeder overleed, een trauma op. Vandaag de dag concentreert A zich volledig op zijn verbeelding.
Is dit genoeg?
Verder staat er dat zijn vader hem in de steek had gelaten, dus bracht A zijn jeugd alleen door. En dat vader een groot geheim verbergt. En dat A een mooi meisje ontmoet en zijn verbeelding met haar deelt.
Takada
-
- 12 berichten
- 220 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
http://www.moviemeter.nl/rejections
Als je de afgekeurde toevoegingen corrigeerd kreeg je daarvoor dan ook credits?
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Als je de afgekeurde toevoegingen corrigeerd kreeg je daarvoor dan ook credits?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
Helaas niet toevoegbaar.
Dit is een deel uit een reeks TV-films en dat valt dan onder de serie regel!
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Criteria_voor_toevoegbaarheid#Filmreeks_.2F_serie_tv-films
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Wanneer worden nu mijn films toegevoegd?
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Komt vanzelf. Duurt soms maar een halve dag, soms wel een week. Lange(re) duur wijst vaak (niet altijd) op fouten in je toevoeging.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Kan er iemand een goede poster vinden van Ponte per l'inferno, Un (1986)
Goede kwaliteit + juiste formaat aub.
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11982 stemmen
Helaas niet, alleen de Engelse, maar die word niet geaccepteerd aangezien het een Italiaanse film is.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Helaas niet, alleen de Engelse, maar die word niet geaccepteerd aangezien het een Italiaanse film is.
Ok en Miris dunja (1982)
Kan er daar iemand voor me een poster zoeken aub.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Miris Dunja

Ponte per l'inferno (maar die zal waarschijnlijk niet mogen)

Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11982 stemmen
Nee die met de tekst 'Kommando Schwarzer Panther' mag niet, het is een (volgens mij) Duitse poster, en die mag niet bij een Italiaanse film!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
???
Internationale (Engelstalige) posters / DVDs mogen gewoon hoor. Alleen hebben we liever een originele poster, als die te vinden is!
"De oorspronkelijke filmposter van een film uit het land van herkomst (maar niet uit een co-producerend land) met de titel in de oorspronkelijke taal, of een internationale filmposter met de Engelse titel."
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11982 stemmen
???
Internationale (Engelstalige) posters / DVDs mogen gewoon hoor. Alleen hebben we liever een originele poster, als die te vinden is!
Had ik dat nou maar eerder geweten, ik heb altijd gedacht (en ook gehoord) dat er alleen posters bijmogen uit het land van herkomst.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
(afbeelding)
Zonder copyright tekst wel bruikbaar!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
Had ik dat nou maar eerder geweten, ik heb altijd gedacht (en ook gehoord) dat er alleen posters bijmogen uit het land van herkomst.
Je kan ook beter eerst de Wiki bekijken wat nou wel en niet op de site kan, dan weet je het namelijk zeker!
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ik zoek nog een poster van Guappi, I (1974)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14459 stemmen
Ik zoek nog een poster van Guappi, I (1974)
Onderaan de site is een foto-gallery met bruikbare foto's!
robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Willen de techneuten onder ons deze even toevoegen:
http://www.imdb.com/title/tt0069187/
een plaatje is de vinden onder de dvd titel robotcomplot en de robins.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Willen de techneuten onder ons deze even toevoegen:
http://www.imdb.com/title/tt0069187/
een plaatje is de vinden onder de dvd titel robotcomplot en de robins.
Waar is het plot, complot?
robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Waar is het plot, complot?
Jeugdfilm. Op vakantie in Italië ontdekken twee zusjes, Jos (15) en Claire (20), een smokkelbende. Hun doel is de duivelsgrot. Daar aangekomen staan ze plotseling oog in oog met de in deze grot levende robots. Na een gevecht lukt het hun deze uit te schakelen. Ze worden echter ontdekt door de smokkelaars en gevangen genomen. Uiteindelijk komt ook de politie in actie en weten ze gezamenlijk de bende te overmeesteren. Het enige wat hen nu nog rest is te genieten van een welverdiende vakantie.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Zoek nog een poster van Eroi all'inferno (1973)
Lui (crew films)
-
- 3493 berichten
- 11982 stemmen
Die van Stephan hierboven kun je gebruiken!
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Die van Stephan hierboven kun je gebruiken!
Nee die is van de film Ponte per l'Inferno, Un (1986)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.