- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ik weet niet hoe jullie er over denken maar ik ben trots onze moviemeter 
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn Henk
Wat de rest betreft heb je inmiddels een PM ontvangen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Ik snap het probleem niet met de dubbele toevoegingen niet...........?
Als je een film toevoegd en de betrefende film staat al in de wacht zal de site hier een melding van maken , mits de persoon de film niet bij de juiste naam noemt bv Boot, Das ( juist) en niet Das Boot ( fout).
Dit wil ik even rectificeren; er wordt gecontroleerd of de imdb-code die is ingevuld reeds in het systeem bekend is (in de database, in de foute toevoegingen of in de wachtriji).
stinissen (crew films & series)
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Dit wil ik even rectificeren; er wordt gecontroleerd of de imdb-code die is ingevuld reeds in het systeem bekend is (in de database, in de foute toevoegingen of in de wachtriji).
Nog beter zelfs, zo kunnen er bijna geen dubbele toevoegingen worden toegevoegd.
Mac Hammer Fan
-
- 6038 berichten
- 7453 stemmen
Met dubbele toevoegingen heb ik een term gebruikt die misschien niet goed is. Laat ik het zo uitdrukken.
Je maakt een film klaar om toe te voegen in een tekstbestand op je computer. Je hebt gecontroleerd of hij niet op de site staat en ook niet in de wacht op MM (dan ik hij niet vet gedrukt, maar verschijnt hij ook).
Het kan zijn dat je bvb door de maximaal tien toevoegingen je niet al de films die je in je tekstbestand hebt effectief kan toevoegen. En als je dan enkele dagen of weken later (na behandelen van vorige toevoegingen) de film effectief toevoegt staat hij soms wel in de wacht of is hij al toegevoegd.
Ik heb het dit jaar vele keren meegemaakt met vooral recente Franse films. Ik vermoed dat Purmerend die ook vaak recente Franse films toevoegt dit ook soms tegenkomt. Wel ik heb besloten van geen recente Franse films meer toe te voegen.
Stinissen heeft vermoedelijk een groot aantal films op zijn computer staan klaar om toe te voegen. Ik hoor dat hij bij oudere films alfabetisch werkt en nu met de letter C bezig is. Dus zal ik vanaf nu vermijden van in de toekomst films met de letter C klaar te maken om toe te voegen.
(er staan er helaas wel nog drie op mijn computer - maar het zijn geen bekende
).
Blijkbaar is het een drukke week voor de crewleden (misschien is er iemand ziek of op vakantie) en zitten ze met een achterstand. Bovendien zijn er steeds meer users die films toevoegen.
Misschien moet ik er maar gewoon voor zorgen van niet teveel films tegelijk vooraf klaar te maken. Ik wou alleen even vissen of er geen mogelijkheid was om te vermijden dat meerdere leden dezelfde film willen toevoegen. Wie hem de eerste toevoegt is niet noodzakelijk degene die hem effectief eerste klaargemaakt heeft op zijn computer. Niet alleen ik maar ook anderen worden soms met dit probleem geconfronteerd. (persoonlijk dit jaar ik al meer dan 20 keer, het meest bij recente films).
Ik hoop dat men mij niet verkeerd begrijpt: het is geen kritiek op de mensen die de films behandelen, want ik weet dat dit een zware karwei is, en ik wens hen ook te danken voor het vele geduld en werk dat ze erin hebben gestoken.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Wat een mogelijkheid zou kunnen zijn (m.b.t. "dubbele toevoegingen"): een topic creëren waarin je aankondigt welke films je hebt voorbereid en dus (als de wachtrij is ingekort) wilt toevoegen.
Nadeel hiervan is natuurlijk dat niet iedere user het topic volgt.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
[quote]Mac Hammer Fan schreef:
Met dubbele toevoegingen heb ik een term gebruikt die misschien niet goed is. Laat ik het zo uitdrukken.
Je maakt een film klaar om toe te voegen in een tekstbestand op je computer. Je hebt gecontroleerd of hij niet op de site staat en ook niet in de wacht op MM (dan ik hij niet vet gedrukt, maar verschijnt hij ook).
Het kan zijn dat je bvb door de maximaal tien toevoegingen je niet al de films die je in je tekstbestand hebt effectief kan toevoegen. En als je dan enkele dagen of weken later (na behandelen van vorige toevoegingen) de film effectief toevoegt staat hij soms wel in de wacht of is hij al toegevoegd.
A ha bedoel je dat ja dat heb ik ook heel vaak en dat is toch jammer , plot , plaatje of still klaar en dan zie je dat hij inmiddels is toegevoegd en dat jou werk voor niets was............
De oplossing meer goede beoordelers in de toekomst aannemen ( als die er zijn ) aannemen en het maximaal van 10 films laten verdwijnen.
Zo hoeft de crew dan ook niet tegen een forse achterstand aan te hikken.
De crew die er nu zit is top maar het vele werk stapelt zich op.
Laten we duidelijk zijn , dit is geen aanval op de huidige mensen hoor, we vinden juist dat ze het werk goed doen.
Vele handen maken licht werk
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
http://www.imdb.com/title/tt0084701/
Ben ik gek of staat deze wel op MM
Imdb 8.2 2000 votes, oscar nominatie/
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Als iemand een geschikt plaatje kan vinden voor Otomo's Give Me A Gun, Give Me Freedom (1982), laat het mij vooral weten.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Blindness (2008) is inmiddels al toegevoegd zie ik net; correctie still wacht nu op approval.
-
- 23489 berichten
- 77005 stemmen
Impuls staat in de wacht
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Als iemand een geschikt plaatje kan vinden voor Otomo's Give Me A Gun, Give Me Freedom (1982), laat het mij vooral weten.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar:

Heb het van deze site.
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Da's Metropolis (2002), de film die ik van Otomo zoek is een live action. Maar toch al bedankt voor het zoeken 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Damn, ik had zo'n vermoeden maar ik dacht zal toch maar even postten, misschien klopt het 
Edelachtbare
-
- 40 berichten
- 660 stemmen
http://www.imdb.com/title/tt0790769/
Ik geloof dat deze niet op de site staat. Is daar een reden voor?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Ik denk dat de reden is dat hij nog niet is toegevoegd. 
Wel toevoegbaar, ik zie zo gauw geen reden waarom ie niet toegevoegd kan worden.
Edelachtbare
-
- 40 berichten
- 660 stemmen
Heb Kurt Cobain About a Son toegevoegd. Is eerste keer dat ik een film toevoeg, hoop dat ik het goed heb gedaan. Waar haal jij die mooie postertjes zo snel vandaan?
Mr Confused
-
- 1715 berichten
- 6596 stemmen
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Wie wil zijn vingers hieraan branden? 
Dark Reprieve (2008)

Who Is KK Downey? (2008)

The Last Hit Man (2008)

klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Gebasseerd op The texas Chainsaw Massacre?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Iemand zin om Deadfight toe te voegen? Enkel voor de statistieken natuurlijk. Vannacht gezien op MGM (ik had 'm al ooit gezien bleek) en ik wil MM mijn 0,5* niet onthouden. 
Nog twee titels die niet op MM staan. Iemand zin en tijd?
One Hundred Thousand Dollars Per Killing (Fago, 1967)
Delinquent Girl Boss: Blossoming Night Dreams (Yamaguchi, 1970)
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Mariée est trop belle, La 1956 met Brigitte Bardot staat nog niet op de site.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Mariée est trop belle, La 1956 met Brigitte Bardot staat nog niet op de site.

Heb je de DVD al?
Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Heeft iemand zin om de film Black Cat Mansion toe te voegen? Alvast bedankt. 
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
http://www.impawards.com/2008/bad_batch.html
http://movies.nytimes.com/movie/453114/Bad-Batch/details
Heeft misschien iemand hier (al) wat meer info over?
Het ziet er in ieder geval smakelijk uit. Jammie! 
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3312 stemmen
Nee, dat niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.