menu

De Site / Algemeen / Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:
Zou iemand deze even kunnen doen? Hij staat niet op IMDB: Emilia | IFFR

Harmonica Man
Harmonica Man schreef:
(quote)

Moet lukken.

Voorlopig niet helaas. Mss iemand anders.

Harmonica Man
Harmonica Man schreef:
(quote)

Ga ik me mee bezighouden. Heb ook al andere titels in de wacht.

Ik laat ze voor een ander. Ben druk met ondertitels.

Zou iemand Harriet (2019) willen toevoegen. Alvast bedankt.

Harriet (2019) - IMDb

kappeuter (crew)
Grindhouse62 schreef:
Zou iemand Harriet (2019) willen toevoegen. Alvast bedankt.

Harriet (2019) - IMDb

Staat al op MM:

Harriet (2019) - MovieMeter.nl

Hi allen,

Deze film probeer ik toe te voegen, maar ik ben niet handig met plaatjes bewerken.

Denmark (2019) - Full Cast & Crew - IMDb

link naar het plaatje.

https://a.ltrbxd.com/resized/film-poster/4/1/9/9/4/5/419945-denmark-0-230-0-345-crop.jpg?k=4c22f1be9a

Is er iemand die kan helpen met het plaatje of wellicht wordt het als een sport gezien zo veel mogelijk films toe te voegen..?

Thanks alvast

Harmonica Man
Shampoo schreef:
Hi allen,

Deze film probeer ik toe te voegen, maar ik ben niet handig met plaatjes bewerken.

Denmark (2019) - Full Cast & Crew - IMDb

link naar het plaatje.

https://a.ltrbxd.com/resized/film-poster/4/1/9/9/4/5/419945-denmark-0-230-0-345-crop.jpg?k=4c22f1be9a

Is er iemand die kan helpen met het plaatje of wellicht wordt het als een sport gezien zo veel mogelijk films toe te voegen..?

Thanks alvast

Heb je een pm verstuurd met wat opties.

Harmonica Man
badfans69 schreef:
(quote)

ingestuurd.

Tx man.

Harmonica Man
Even een opmerking bij een afkeuring:
Commentaar bij afkeuren: Hoi Henk, per heden staan wij geen Nederlandstalige plotlinks meer toe van themoviedb. vanwege de vele taalfouten en het feit dat daar kennelijk zonder enige controle synopsissen kunnen worden geplaatst.

De enige fout die ik kon ontdekken bij de toevoeging was dat er in het commentaar een hoofdletter ontbrak aan het begin van de zin, over de inhoud werd niet gerept.
Er is op themoviedb.org zeker wel controle net als op Moviemeter waar ik ook regelmatig spel- stijl- en grammaticale fouten tegenkom, ook van crewleden, die we dmv de correctieknop kunnen verbeteren. Gelukkig is niemand volmaakt en kan er altijd ergens een foutje in sluipen. Wordt Wikipedia straks ook verboden? Daar kan ook iedereen van alles op zetten en zijn ook fouten te ontdekken als je zoekt.

Estado Impuro, vorige week in Cavia gezien, ik kan hem hier niet vinden en ook niet op imdb:

Cineville

Harmonica Man
Drulko Vlaschjan schreef:
Estado Impuro, vorige week in Cavia gezien, ik kan hem hier niet vinden en ook niet op imdb:

Cineville

Ik denk dat deze (nog) niet mag vanwege het beperkt aantal zalen waar hij te zien is. Mocht een crewlid er anders over denken hoor ik het graag.

stinissen (crew)
Zou iemand deze erop willen zetten het plot heb ik gevonden Mine 9 (2019) - Reference View - IMDb hier het plot The mining county of Appalachia, knowns as the Devils Playground, has become a place for miners of all ages to make a good living. A group of veteran miners and an 18-year-old rookie travel down the mines for a seemingly normal day of mining and making a profit. However, the group runs into trouble when an explosion leaves the group trapped in the mines with only an hour's worth of air with them so they look to escape.

Mine 9 DVD Release Date January 7, 2020 - dvdsreleasedates.com

stinissen (crew)
Hier nog eentje
Lake Artifact (2019) - Reference View - IMDb

Five friends pick up a drifter on their way to a cabin in Upstate New York for a three day weekend. Upon arrival they discover a picture of themselves posing at the cabin, which they've never been to; Time and space begin to function without rhyme or reason, slowly turning them against each other.

Lake Artifact (2019) - Rotten Tomatoes - rottentomatoes.com

Ajax&Litmanen1 Die staat er al 3 jaar op hoor

Viy 2 (2019) - MovieMeter.nl

Vreemd. Als je op The iron mask of Iron mask zoekt, dan komt er niks in beeld...

Ajax&Litmanen1 Vreemd, bij mij wel. Als ik zoek op "The iron mask" is het het 7e resultaat van boven.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:57 uur

geplaatst: vandaag om 23:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.