• 16.994 nieuwsartikelen
  • 181.476 films
  • 12.520 series
  • 34.649 seizoenen
  • 654.183 acteurs
  • 200.204 gebruikers
  • 9.449.338 stemmen
Avatar
 

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:
avatar van mjk87

mjk87 (moderator films)

  • 14782 berichten
  • 4636 stemmen

Wat die meneer boven mij zegt inderdaad.


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31293 berichten
  • 5532 stemmen

Onderhond schreef:

Los daarvan zou ik ook opperen om niet elke account in het ban-topic te melden (beetje vervelend om dat telkens weer bij de updates te zien staan). Dat topic misschien enkel gebruiken als het gaat om "serieuze" leden?

Geen slecht voorstel, ik leg het bij de crew voor. Zie het voorlopig als gedeelde smart voor de tijd die we er in steken.


avatar van Ajax&Filmfreak

Ajax&Filmfreak

  • 3395 berichten
  • 3768 stemmen

Ik zit op de zelfde golflengte.

Toch was het ook wel handig om even in het bantopic te kunnen kijken of de spammer al gebanned was....


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31293 berichten
  • 5532 stemmen

Ik ga de spammers toch gewoon blijven posten. Maar probeer ze wat te bundelen, zodat er minder berichten zijn. Dan zijn mensen toch op de hoogte dat de spammers aangepakt worden.


avatar van Flavio

Flavio

  • 4990 berichten
  • 5345 stemmen

Bovendien worden we ook per ban betaald.


avatar van eRCee

eRCee

  • 13453 berichten
  • 1981 stemmen

Ik kan me de laatste serieuze ban eigenlijk niet herinneren. Duidelijk te weinig reuring binnen de community. Wie gooit de knuppel in het hoenderhok?


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31293 berichten
  • 5532 stemmen

eRCee schreef:

Ik kan me de laatste serieuze ban eigenlijk niet herinneren. Duidelijk te weinig reuring binnen de community. Wie gooit de knuppel in het hoenderhok?

1e verwittiging!


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

eRCee schreef:

Ik kan me de laatste serieuze ban eigenlijk niet herinneren. Duidelijk te weinig reuring binnen de community. Wie gooit de knuppel in het hoenderhok?

Ik kan wel weer een voetbaldiscussie starten?


avatar van Shadowed

Shadowed

  • 11606 berichten
  • 6831 stemmen

Ik heb sinds vanavond misschien een bugje of foutje ontdekt in de site. Bij mijn eigen filmactiviteiten en ook bij die van anderen staat een vreemde komma onder enkele titels. Hebben enkele andere gebruikers dit ook?

Volgens mij gebeurt dit alleen bij titels die een alternatieve titel hebben.

Komma


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Klopt, dat zag ik ook. Inderdaad alleen bij titels met een alt. titel.


avatar van mister blonde

mister blonde

  • 12737 berichten
  • 5919 stemmen

Ik vind die tips voor goede datingsites wel echt een grote meerwaarde trouwens


avatar van Flavio

Flavio

  • 4990 berichten
  • 5345 stemmen

Ter info: spam wordt even bewust ongemoeid gelaten terwijl er gezocht wordt naar een oplossing door de site-beheerder. Meldingen hierover zijn dus niet nodig.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Flavio schreef:

Meldingen hierover zijn dus niet nodig.

Lekker pedant toontje.


avatar van Flavio

Flavio

  • 4990 berichten
  • 5345 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Lekker pedant toontje.

Verder alles goed?


avatar van Simon Smith

Simon Smith (crew films)

  • 1374 berichten
  • 4527 stemmen

Nu weer een schermvullende advertentie op Tv-meter, waardoor ik niks kan op die site op mijn telefoon! We blijven t maar weer melden.

Er zullen helaas ook mensen zijn die gewoon maar afhaken door dit soort gepruts...


avatar van narva77

narva77 (crew films)

  • 12770 berichten
  • 6559 stemmen

Ik heb vooral last van banners die over posters of dwars door trailers van YT staan. Vooral als ik niet ingelogd ben geloof ik.


avatar van tijs.k

tijs.k

  • 142 berichten
  • 6 stemmen

Volgens mij mag zoiets niet eens volgens het beleid van Youtube...


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De komma-bug is nog altijd zichtbaar in mijn profiel. Gaat hier nog naar gekeken worden?


avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

  • 11989 berichten
  • 5401 stemmen

Zijn er trouwens mensen die wél pushberichten zouden willen ontvangen?


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87684 berichten
  • 13039 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Zijn er trouwens mensen die wél pushberichten zouden willen ontvangen?

Je hebt altijd wel iemand die misklinkt en niet weet hoe je het daarna weer kan uitzetten.


avatar van Metalfist

Metalfist

  • 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Volgens mij is er ook iets mis met de knop "Opslaan en afsluiten" voor de cookies wanneer je de site benadert. Dat is nu bijna elke keer dat ik die instellingen moet wijzigen (ik wil niets op 'aan' hebben staan) en elke keer klik ik netjes dat het moet opgeslagen worden om een dag nadien weer hetzelfde voor te hebben. Hetzelfde met die pushberichten.. Ik ga na 10x afwijzen niet ineens miraculeus denken "aha weet je wat, misschien heb ik er wel interesse in"


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Eens. Die constante meldingen over pushberichten en cookies zijn schijtirritant.


avatar van Metalfist

Metalfist

  • 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Metalfist schreef:

Volgens mij is er ook iets mis met de knop "Opslaan en afsluiten" voor de cookies wanneer je de site benadert. Dat is nu bijna elke keer dat ik die instellingen moet wijzigen (ik wil niets op 'aan' hebben staan) en elke keer klik ik netjes dat het moet opgeslagen worden om een dag nadien weer hetzelfde voor te hebben. Hetzelfde met die pushberichten.. Ik ga na 10x afwijzen niet ineens miraculeus denken "aha weet je wat, misschien heb ik er wel interesse in"

Wanneer kan hier iets aan gedaan worden dion.ollie? Dit is toch volstrekt belachelijk:

het nut van opslaan en afsluiten


avatar van neo

neo

  • 15440 berichten
  • 10068 stemmen

MovieMeter.nl - De filmsite voor liefhebbers

dion.ollie

De nieuwsberichten verdwijnen, terecht, zeer snel. Maar waarom zou iemand de moeite nemen om een column te schrijven als deze binnen enkele weken niet meer is terug te lezen?


avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

  • 11989 berichten
  • 5401 stemmen

In bovenstaande tekst verzoeken om zoveel mogelijk grammaticaal en spellingtechnisch (een woord dat ook al niet wordt herkend door de spellingcontrole trouwens) te werken maar het presteren om zelf een (of twee, als je 'spellingtechnisch' meetelt) taalfout te maken, ik vind het knap.


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

samenstelling (wat is dat?) | Genootschap Onze Taal | Onze Taal - onzetaal.nl

Een samenstelling is een combinatie van woorden die een eenheid vormt. Een samenstelling is daarom één woord. In het Nederlands kun je ontelbaar veel samenstellingen maken.

Actuele voorbeelden:

Iedereen wil een coronapup tegen eenzaamheid: ‘Realiseer waar je aan begint’ - AD

'Kwakkelkleuter knapt op van rundvlees, volle zuivel en groenten’ - Trouw


avatar van Decec

Decec

  • 6755 berichten
  • 8645 stemmen

Mag toevoegbaar voor namen regie invullen?

"Hong Kong Documentary Filmmakers"

Directors: Hong Kong Documentary Filmmakers

kappeuter


avatar van kappeuter

kappeuter (crew films)

  • 74730 berichten
  • 5988 stemmen

Om welke toevoeging gaat het?

Bij voorkeur de namen invoeren die onder het collectief vallen en die los invoeren.

Hopelijk is dat te achterhalen.


avatar van Metalfist

Metalfist

  • 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Metalfist schreef:

Volgens mij is er ook iets mis met de knop "Opslaan en afsluiten" voor de cookies wanneer je de site benadert. Dat is nu bijna elke keer dat ik die instellingen moet wijzigen (ik wil niets op 'aan' hebben staan) en elke keer klik ik netjes dat het moet opgeslagen worden om een dag nadien weer hetzelfde voor te hebben. Hetzelfde met die pushberichten.. Ik ga na 10x afwijzen niet ineens miraculeus denken "aha weet je wat, misschien heb ik er wel interesse in"

Metalfist schreef:

Wanneer kan hier iets aan gedaan worden dion.ollie? Dit is toch volstrekt belachelijk:

het nut van opslaan en afsluiten

Hebben jullie hier ondertussen kennis van dion.ollie? Ik begrijp dat het misschien niet op één twee drie opgelost is, maar het zou tof zijn als er een kleine aanduiding is dat je deze berichten überhaupt hebt gezien.


avatar van dion.ollie

dion.ollie (hoofdredacteur)

  • 643 berichten
  • 1265 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)

(quote)

Hebben jullie hier ondertussen kennis van dion.ollie? Ik begrijp dat het misschien niet op één twee drie opgelost is, maar het zou tof zijn als er een kleine aanduiding is dat je deze berichten überhaupt hebt gezien.

Excuses. Ik ga erachter aan. Zag dat deze problemen zich ook op MusicMeter voordeden.


Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.