- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Ik heb er alle begrip voor dat jullie eraan werken maar het is erg vervelend dat de site zovaak plat ligt.
Gisteren heeft de website het inderdaad even twee uur moeilijk gehad. Dat probleem is opgelost en er zal vandaag nogmaals naar worden gekeken om zodoende uit te sluiten dat dit veel vaker voorkomt.
De problemen met de maanden maart, mei en oktober in het bioscoopoverzicht zijn overigens ook reeds verholpen.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Wat is eigenlijk de reden dat de moviemeter op facebook melding zo vaak terugkeert?
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Wat is eigenlijk de reden dat de moviemeter op facebook melding zo vaak terugkeert?
De melding stond ingesteld bij het wegklikken op 7 dagen. Ik heb dit nu aangepast naar 31 dagen zodra je op het kruisje drukt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
meter_fan Het aantal stemmen in de profielen en de toplijsten komt niet overeen. Maar lijkt weer bij iedereen willekeurig. 13 meer/minder, 5 meer/minder, 1 etc etc. En bij sommigen (die de afgelopen dagen niet hebben gestemd??) klopt het wel op het eerste gezicht.
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Ha Mochizuki Rokuro, bedankt voor het melden. Kun je mij middels een PM een aantal screenshotjes sturen van wat je exact bedoeld? Dan duiken we erin.
Roy
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Een screenshot zal niet lukken, maar de getallen in deze lijst: Gebruikers met de meeste stemmen - MovieMeter.nl komen niet overeen met het aantal stemmen dat het profiel weergeeft. Het lijkt dat de lijst niet meer automatisch wordt bijgewerkt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De melding stond ingesteld bij het wegklikken op 7 dagen. Ik heb dit nu aangepast naar 31 dagen zodra je op het kruisje drukt.
Ik zie liever dat het helemaal wegblijft als je het weg hebt geklikt. Een maand later denk ik er niet anders over....
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Als ik zoek op een gemiddelde moet ik per se een punt invoeren i.p.v. een komma. Beetje vreemd aangezien we in Nederland met komma's werken. Kan zijn dat het iets te maken heeft met het op Engels zetten van mijn browser, maar dan vind ik het nog steeds apart dat niet beide formats (punt én komma) geaccepteerd worden.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ik klaag zelden, ben misschien nieuw hier in dit topic, maar ben wel een beetje moe van dat je om de haverklap in welk topic dan ook niet op "laatste bericht" kunt klikken zonder met een kluitje het riet in gestuurd te worden. Nu is het het sporttopic weer.
Nou ja, misschien ligt dat aan mijn instellingen, maar dat lijkt me sterk.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Het taggen van users tussen de codes werkt niet. Met het @ werkt het nog wel maar als ik op het poppetjes icoontje niet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4512 stemmen
Ik klaag zelden, ben misschien nieuw hier in dit topic, maar ben wel een beetje moe van dat je om de haverklap in welk topic dan ook niet op "laatste bericht" kunt klikken zonder met een kluitje het riet in gestuurd te worden. Nu is het het sporttopic weer.
Idem hier.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Misschien tijd voor budgetmeter
Leuke opmerking. Is er een reden waarom je die plaatst?
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Bij 'MIJN FILMS' kan ik enkel (nog) films toevoegen op de pc. Met smartphone of tablet lukt niet.
Op 6 januari bovenstaande opmerking gemaakt. Gebruiker chiel maakte hier op 7 januari ook een opmerking over.
Tot nu toe niets mee gedaan. Misschien heeft het niet voldoende prioriteit of gebeurt er helemaal niets mee. Niet leuk is dat er geen informatie gegeven wordt, vooral omdat meter_fan zelf gevraagd heeft om met aan- of opmerkingen te komen.
Shadowed
-
- 11364 berichten
- 6689 stemmen
Ik kan van de “binnenkort op tv” sectie al een week lang niet meer zien wat er na dinsdag op tv komt. Is geen drama, maar ik kijk er altijd wel graag naar.
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Bedankt voor jullie duidelijke en gedetailleerde feedback. Mede hierdoor hebben we kunnen constateren dat er vanaf de 22e wat mis ging in een automatisch proces dat om de zoveel tijd bepaalde data op de website update.
Mede daardoor, dus de oorzaak van de -binnenkort op tv, -nieuwe films en wat andere functionaliteiten.
De processen zijn weer opgestart en in de loop van de dag zal alles één voor één weer gaan werken.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb nog steeds dat een laatste pagina niet wil laden als je er direct op klikt. Vreselijk irritant.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik heb nog steeds dat een laatste pagina niet wil laden als je er direct op klikt. Vreselijk irritant.
Hier ook.
Poging 20 om dit onder de aandacht te brengen?
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4512 stemmen
Is daar al een reactie op gekomen dan, dat het probleem is erkend en men gaat zoeken naar een oplossing?
tijs.k
-
- 139 berichten
- 6 stemmen
Ik ben op het forum niet erg actief maar door de problemen die ik tegenkwam op de website toch maar eens gaan rondsnuffelen. Blijkbaar ben ik niet de enige die merkt dat er wat dingen niet helemaal lekker lopen. Heel erg goed voor te stellen na zo'n overname natuurlijk, maar ik mis toch wel een beetje de communicatie naar de gebruikers toe vanuit de staff. Begrijpelijk dat niet alles in een weekje opgelost kan worden (al helemaal als meter_fan alles alleen moet doen?) maar als de communicatie zo onduidelijk/onvolledig is dan snap ik ook wel dat dat mensen frustreert. Kan er niet een overzichtelijke pagina komen waarop per probleem vermeld wordt wanneer het opgelost gaat worden of in elk geval dat het bekend is? Dan hoeven zaken ook niet 5x opnieuw aangekaart te worden denk ik.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4512 stemmen
Misschien kan iemand van crew of moderators de genoemde problemen dan verzamelen in een overzichtelijk lijstje.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Daar is een topic voor, maar deze is helaas niet helemaal up-to-date:
voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst - MovieMeter.nl
meter_fan zou je daar de gemelde bugs in willen bijhouden?
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4512 stemmen
meter_fan zou je daar de gemelde bugs in willen bijhouden?
Maar hebben jullie geen toegang tot dat topic?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Maar hebben jullie geen toegang tot dat topic?
Wij kunnen niet bepalen welke zaken prioriteit hebben en weten niet welke bugs zijn verholpen. Om daar nog weer tussen te gaan zitten lijkt me wat te omslachtig en het is een kleine moeite voor de technisch beheerder om dit even bij te werken.
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Allen,
Het probleem met het laatste bericht is niet aan de aandacht ontglipt. Een aantal werkzaamheden had voorrang, waar we hopelijk vandaag de definitieve afronding voor kunnen bewerkstelligen. Het laatste bericht is de eerstvolgende op de lijst.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Allen,
Het probleem met het laatste bericht is niet aan de aandacht ontglipt. Een aantal werkzaamheden had voorrang, waar we hopelijk vandaag de definitieve afronding voor kunnen bewerkstelligen. Het laatste bericht is de eerstvolgende op de lijst.
Kun je dan voortaan wel gewoon zoals gebruikelijk de bugslijst actief bijhouden, dat zou een hoop miscommunicatie / onrust / onduidelijkheid schelen. Nu blijven dingen weken liggen en moeten gebruikers het tig keer melden.
Als ze het zien staan op de bugslijst / prioriteitenlijst dan is het gewoon helder en kan daarnaar verwezen worden.
voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst - MovieMeter.nl
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Ik ben het inmiddels aardig kwijt waar bugs gemeld moeten worden van TV-Meter. Eerst werd dat via een bug topic gedaan op het forum van TV-Meter, maar daar werd niets mee gedaan. Vervolgens werd er gevraagd het via Moviemeter te melden omdat het dan sneller gelezen zou worden. Maar ook hier krijg ik bijna nergens reactie op. Ook niet op (inmiddels diverse) PM berichten.
Kan iemand eens helder aangeven hoe we nu dingen moeten melden van de andere metersites?
Ook ik ben voorstander van Kappeuter zijn voorstel en dan ook per metersite een bug topic want op deze manier is het een bende.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.