- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
MovieMind
-
- 6943 berichten
- 0 stemmen
Na bijna 13 jaar mijn avatar veranderd.
Ik na bijna 10 jaar.
Alsook die van HALVE TAMME.
Ben benieuwd of nog meer herkenbare avatars gaan veranderen?
Was al bang dat er een avatar identiteitscrisis was. 
ps: over het algemeen grijp je dan de kans om een betere of mooiere avatar te zoeken, maar daar heb jij maling aan he Baggerman?
wat een lelijk wezen is dat! 
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
ps: over het algemeen grijp je dan de kans om een betere of mooiere avatar te zoeken, maar daar heb jij maling aan he Baggerman?
Hee? Het is mijn pasfoto!
TornadoEF5
-
- 5616 berichten
- 1726 stemmen
Kunnen die avatars bij de berichten niet een klein beetje groter. 150x150 ipv 100x100. De ruimte is er en het is heel erg vervelend een goede profielfoto te vinden, zeker omdat je een close-up nodig hebt voor een avatar met impact. Ik ben de vorige avatar kwijt, ik vind ze niet terug bij google afbeeldingen. Niets past!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Los van of het wenselijk is, is daarbij wel een probleem dat er voor heel veel mensen slechts een afbeelding van 54x54 pixels beschikbaar is. Dat is de huidige grootte.
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2550 stemmen
Ik ben het eens met TornadoEF5. Als je de optie geeft om op je eigen profiel een grote avatar te plaatsen, dan kunnen de afbeeldingen bij de berichten ook wel iets groter gemaakt worden.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Alsook die van HALVE TAMME.
Ben benieuwd of nog meer herkenbare avatars gaan veranderen?
Was al bang dat er een avatar identiteitscrisis was. 
Komaan joh Baggerman kan meteen meedoen aan een horroravatar KO en die misschien nog winnen ook 
En het is een grootoorvleermuis of zoiets wist ie me te vertellen...
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Klopt het dat de stemtabel op de mobiele website weg is?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja. De stemtabel optie was een tijdje onterecht soms zichtbaar, op mobiel.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Kon je op filmpagina's en in forumtopics voorheen niet zoeken op gebruikersnamen van gebande/uitgeschreven gebruikers?
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dan is het een bug. Als je bijv. bij Apocalypse now op Reinbo zoekt krijg je 132 berichten waarin hij genoemd of gequote wordt, maar 0 van hemzelf.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
okee het staat op de lijst, bedankt voor het melden
luukve
-
- 247 berichten
- 658 stemmen
Ligt het aan mij of werkt de zoekfunctie bij de Netflix pagina het niet? Wat ik ook probeer, er staat dat er geen resultaten zijn.
Edit: het hele overzicht is ook leeg zie ik
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Nee, dat ligt niet aan jou. Er is momenteel een bug.
We hadden het zelf ook opgemerkt. Vanmorgen was het Netflix overzicht nog wel goed werkend.
Er wordt naar gekeken!
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ah ja, kwam het ook net melden. Bedankt voor de hulp!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Moet in de loop van de avond opgelost zijn.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1702 stemmen
Ik heb geen idee hoelang de functie al bestaat, maar dikke pluim dat je nu ook je eigen gemiddelde van een regisseur kan zien. Geweldige functie 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Ja. De stemtabel optie was een tijdje onterecht soms zichtbaar, op mobiel.
Waarom eigenlijk?
Via Firefox kan ik natuurrijk de optie request desktop site gebruiken om zodoende toch de stemtabel op mobiel te krijgen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Waarom eigenlijk?
Via Firefox kan ik natuurrijk de optie request desktop site gebruiken om zodoende toch de stemtabel op mobiel te krijgen
Het is altijd/overal een afweging. Om de site goed bruikbaar te houden op mobiel probeer ik niet te veel linkjes te tonen, en dingen die je op je telefoon over het algmeeen toch niet doet weg te laten. Die keuzes zijn natuurlijk subjectief. Daarom is er ook altijd een linkje naar de volledige site aanwezig in het linkermenu.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dan is het een bug. Als je bijv. bij Apocalypse now op Reinbo zoekt krijg je 132 berichten waarin hij genoemd of gequote wordt, maar 0 van hemzelf.
Het lijkt er op dat je alleen de inhoud van de berichten doorzocht. In zijn eigen berichten komt over het algemeen niet de tekst "reinbo" voor
Als ik op gebruikersnaam (of beiden) zoek, krijg ik gewoon wel al zijn berichten te zien
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Raar, ik namelijk niet. Ik krijg 0 zoekresultaten als ik alleen op gebruikersnaam of alleen in het bericht zoek, en 132 zoekresultaten als ik op beide manieren zoek. Bij nader inzien blijken daar toch een aantal berichten van Reinbo zelf bij te zitten, maar niet allemaal. Zie bijvoorbeeld het onderste screenshot. Het eerste zoekresultaat is een quote. Waar is het gequote bericht?
http://i.imgur.com/Wwh8u4h.png
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
excuus, ik heb het probleem gevonden, voor mij (als admin/moderator) was de situatie anders. Ik ga er binnenkort even naar kijken
bedankt voor de uitgebreide melding 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vanaf nu kan er ook via je Facebook, Google en/of Twitter account ingelogd en ingeschreven worden op de site. Hopelijk is hiermee de drempel voor mensen wat kleiner om zich in te schrijven. Mocht er ergens nog iets niet goed gaan dan hoor ik het graag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.