- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
606
-
- 23876 berichten
- 12264 stemmen
Van alles, is een mengelmoes van reclame's, daar door gaat de pagina raar doen als je naar beneden wil, hapert en blokkeert de laatste 2 van forum.
Pazmaster
-
- 2776 berichten
- 5879 stemmen
Bij mij is het met dat vierkante blok bovenaan de pagina. Daar kan van alles in staan. Ik heb er vandaag geen last van, bij mij is het af en toe.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11886 stemmen
Ik heb precies hetzelfde probleem als Pazzmaster. Als de reclame gewoon zichtbaar is, is er niks aan de hand. Maar wanneer er een zwart blok staat (altijd bovenaan een pagina) blijft de pagina op en neer gaan. Bij mij is het ook af en toe en alleen in de mobiele versie. Ik gebruik een Samsung Galaxy S6.
Screenshot:
njirem
-
- 107 berichten
- 140 stemmen
Mijn persoonlijke top 10 is ineens verdwenen 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vanaf vandaag is het filmaanbod van de VOD dienst van Videoland te vinden op de site. Je vindt het onder het kopje "On Demand" in het menu, samen met de Netflix pagina's.
freek_93
-
- 668 berichten
- 1666 stemmen
Oe tof. Echt ideaal dat dat allemaal toegevoegd wordt! Kon nooit echt het aanbod van videoland vinden en heb daarom ook eigenlijk nooit overwogen om het aan te schaffen.
Goede service lever je zo.
Vraagje, puur uit nieuwsgierigheid en interesse. Snap het goed als je hier liever niet op wil antwoorden. Doe je dit vanuit een samenwerkingsverband met Netflix en Videoland? Krijg jij hier iets voor? Want de nieuwste toegevoegde films zet je wel op de home page van een best druk bezochte site, wat al gauw gezien kan worden als een soort van reclame, toch?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Deze toevoeging van Videoland is inderdaad een samenwerking / sponsoring, wat erg welkom is gezien de afnemende reclame inkomsten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb het doorgegeven, is het nu beter?
freek_93
-
- 668 berichten
- 1666 stemmen
Ah mooi! Ik gun het je alleen maar. Vind eigenlijk ook wel dat Netflix je iets mag geven. Maar dat bedrijf is natuurlijk veel te groot en zonder deze site redden zij het ook wel. Heb je wel eens contact proberen te zoeken met Netflix hierover? A man can always try! 
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11886 stemmen
Het is inderdaad opgelost! De reclame in dat blok werkt nu prima en de pagina gaat niet meer op en neer. Bedankt!
pampelonne
-
- 442 berichten
- 203 stemmen
hey mensen, ik kom graag op MM, al sinds 2007, maar het valt me toch steeds meer op dat er hier zo weinig vrouwen zijn.
en heel veel mannelijke nerds...
maar ja, misschien ben ik te oud voor dit forum 
ik mis soms echte inhoudelijke discussies over films.
zo, dat wilde ik even kwijt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb de site weer even van https gehaald. Het is net wat zwaarder voor de server als de boel op https draait, waardoor het op drukke momenten zoals nu niet goed gaat...
Inmiddels weer een nieuwe test, https staat weer aan, benieuwd of de performance van de site goed blijft
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
Help. Jordy Ik heb sinds een paar uur iets vreemds, namelijk ik krijg bij de films niet meer dat veld waar ik mijn meningen/berichten kan typen. Bij de forumtopics heb ik dat probleem gek genoeg niet (anders had ik dit bericht ook niet kunnen typen natuurlijk). Het speelt uitsluitend bij de films.
Ik zit op een Samsung Tab en op mijn Samsung S7 heb ik hetzelfde probleem. Op gewone laptop idem. Browser chrome.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Het invoerveld bij films lijkt inderdaad verdwenen. Ik gebruik Opera met een Androidtelefoon.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Gebruiken jullie de instelling "nieuwste bericht eerst " ?
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Nu werkt het weer, ik neem aan dat Jordy wat gewijzigd heeft, maar ik veranderde de instelling naar "oude berichten eerst" en het veld was weer terug, daarna teruggezet naar nieuwe berichten eerst en het probleem lijkt (bij mij) opgelost.
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
Bij mij is het invoerveld ook weer terug van weg geweest, heb verder niks gewijzigd.
Zal wel weer een bug zijn geweest van die reclamebalken ofzo.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee er was iets kapot door een verandering aan mijn kant, excuus, niet goed getest met die instelling
Flat Eric
-
- 6443 berichten
- 1026 stemmen
Gelukkig zijn wij er om het te testen 
Boenga
-
- 2628 berichten
- 1532 stemmen
Op dit moment krijg ik bij de melding van het aantal berichten bij een film allen dat aantal dat op die specifieke pagina staat; dus eigenlijk bijna altijd dertig, behalve op de laatste pagina. De melding van het aantal meningen geeft wel het totaal over alle pagina's met berichten.
Niet erg, maar toch ter info... (of is dat nu de bedoeling dat dat zo weergegeven wordt; nee toch ?)
Boenga
-
- 2628 berichten
- 1532 stemmen
En ik zie nu bv ook bij Linkeroever (2008) 5 pagina's met 30 berichten, en één pagina met één bericht - terwijl normaal gezien pas een nieuwe pagina gestart wordt wanneer daar 4 berichten op staan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat is inderdaad niet de bedoeling, ik zal er even naar kijken
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Wil bij Queen of Earth een stukje schrijven maar dat kan helaas niet. Er is namelijk geen veld om in te typen. Het enige wat er staat is:
''Er zijn bij deze film nog geen berichten geplaatst.''
Boenga
-
- 2628 berichten
- 1532 stemmen
Dat is inderdaad niet de bedoeling, ik zal er even naar kijken
Werkt ondertussen weer normaal; merci.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wil bij Queen of Earth een stukje schrijven maar dat kan helaas niet. Er is namelijk geen veld om in te typen. Het enige wat er staat is:
''Er zijn bij deze film nog geen berichten geplaatst.''
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.