• 15.795 nieuwsartikelen
  • 178.173 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.351 acteurs
  • 199.058 gebruikers
  • 9.374.591 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Vooropgesteld begrijp ik dat advertenties heel belangrijk zijn, maar er zit nu een heel vervelend filmpje bij. Elke keer als ik MoMe bezoek met mijn iPhone, zorgt het filmpje ervoor dat mijn muziek stopt met spelen. Is daar iets tegen te doen, bijvoorbeeld de video niet automatisch laten afspelen?

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Het filmpje zelf doet het overigens ook niet (blijft zwart), maar als ik erop klik kom ik op de site van Colgate.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Als je bij een film op meningen klikt, dan klopt de teller van het aantal berichten niet meer, die wordt dan gelijk aan het aantal meningen.

Bij een film staat bijvoorbeeld: 100 berichten, 40 meningen

Als je op meningen klikt staat er vervolgens: 40 berichten, 40 meningen.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

In dit topic kan ik niet meer bij de oudste pagina komen. Ik heb "laatste bericht eerst" als optie, en ik kan daar niet verder dan 110 pagina's teruggaan, maar dat is dan niet de oudste pagina. De eerste berichten zijn nu niet te zien.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

In De Site > Algemeen > interne link naar moviemeter top (specifiek jaartal):

Ieder jaar wordt er op MM een "top" van dit jaar ingevuld waar iedereen op kan stemmen, maar waar ik me aan stoor op deze site, is dat er daar geen interne doorverwijslink voor is. Wanneer je die lijsten nog eens wilt zien, moet je naar google gaan en "moviemeter top 2015" intypen. Maar zou een bestaande link bij de toplijsten bijvoorbeeld niet mogelijk kunnen zijn om door te verwijzen naar iedere toplijst van een specifiek jaar?

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Er gaat iets fout bij het zoeken in forumtopics (//) en filmpagina's ("De film is niet bekend in het systeem").

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bedankt, zal even kijken

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Ben ik de enige waar telkens automatisch reclame wordt afgespeeld op m'n mobiel?

Ik zoek een film op en dan begint er ineens reclame te spelen die boven de reacties staan.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

j0enne schreef:

Ben ik de enige waar telkens automatisch reclame wordt afgespeeld op m'n mobiel?

Ik zoek een film op en dan begint er ineens reclame te spelen die boven de reacties staan.

Ik heb (of had) dat ook, het is een reclame van de film Nerve dacht ik. Beetje storend dat het ongevraagd begint met afspelen, al vind ik het niet gek dat reclame over films wordt gemaakt op MM.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Nu zelfs terwijl ik dit hier typ.

Allerlei soorten reclame, nu weer Colgate.

Lijkt wel overal te zitten, zelfs als ik 't forum selecteer verschijnt die helemaal bovenaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat je wat bewegende beelden van een film ziet als reclame... dat lijkt me toch prima passend op een filmsite. In ieder geval zolang er geen geluid, popups en andere irritante meldingen bij komen kijken.

Die Colgate reclame vind ik dan inderdaad wel weer wat minder relevant.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Heb je trouwens nog naar onderstaande quotes kunnen kijken Jordy?

Er werden daarna nog wat berichten gepost dus misschien is het je ontgaan:

arno74 schreef:

In dit topic kan ik niet meer bij de oudste pagina komen. Ik heb "laatste bericht eerst" als optie, en ik kan daar niet verder dan 110 pagina's teruggaan, maar dat is dan niet de oudste pagina. De eerste berichten zijn nu niet te zien.

arno74 schreef:

Als je bij een film op meningen klikt, dan klopt de teller van het aantal berichten niet meer, die wordt dan gelijk aan het aantal meningen.

Bij een film staat bijvoorbeeld: 100 berichten, 40 meningen

Als je op meningen klikt staat er vervolgens: 40 berichten, 40 meningen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

zal er vanavond even naar kijken

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Bedankt

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Joehoe...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Als het goed is, zou dat type reclame niet meer voor moeten komen. Anders hoor ik het graag

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Dank je, Jordy! Het lijkt inderdaad verholpen te zijn. En anders trek ik aan de bel.

John Milton

• 24226 berichten
  • 13390 stemmen

Ik had hem in de trein net nog wel, dat mijn geluid van de podcast stopte met spelen bij het openen van MM, vermoedelijk door een film reclame met het tekstje kantel nu je telefoon, titel even vergeten. Maar dat was wel ergens in het uur vóór Jordy's bericht.

Decec

• 6743 berichten
  • 8586 stemmen

Bergfried (2016)

deze film stond door toegevoegd onbekend en gestemd ook onbekend

hoe kan dit?

het is allemaal films, kijk maar

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3422 stemmen

Er gaat even iets mis onder de filmposters: Er zijn geen vinkjes bij 'mijn updates' en 'mijn films' terwijl ik die films toch in een map en in mijn filmupdates heb staan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

volgens mij zijn de genoemde dingen weer hersteld?

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Yep, bedankt!

Decec

• 6743 berichten
  • 8586 stemmen

Inderdaad het is nu hersteld...

606

• 23876 berichten
  • 12264 stemmen

Vandaag was het nog gekker, 2 reclames tegelijk, boven film en onder. Moet niet gekker worden. Alles wordt nog trager.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 berichten
  • 5449 stemmen

Ik werk in Chrome en merk nu dat als ik een bericht met foto's wil toevoegen (heb het voorgehad met 2 foto's in het topic KO: vrouwelijke filmfiguren) loopt de site vast en kan ik moviemeter pas terug gebruiken als ik de browser helemaal heb afgesloten. De foto's plaatsen lukt al helemaal niet. Heb het nog niet getest via een andere browser, maar wel al op 2 pc's. Cookies worden regelmatig verwijderd...

John Milton

• 24226 berichten
  • 13390 stemmen

Ik merkte dat moviemeter.nl/desktop niet meer goed laadt op de iPad en iPhone, maar hij doet het op de pc ook niet. Voortaan gewoon MovieMeter.nl doen als url voor bij de favorieten?

(Ik wil altijd de volledige site, ook op de telefoon)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

volgens mij werkt het nog wel, maar word je na de switch niet meer doorverwezen naar de homepagina

daar zal ik even naar kijken

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Heb wat veranderd, hoor het graag als er nog iets mis gaat met de desktop / mobile urls

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.