• 150.480 films
  • 8.470 series
  • 25.755 seizoenen
  • 566.243 acteurs
  • 325.853 gebruikers
  • 8.557.475 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 390 berichten
  • 954 stemmen

wwelover schreef:

Het niveau heb ik me al een beetje aan overgegeven, maar de hoeveelheid fouten blijft me toch wel verbazen. Is er geen eindredacteur (liefst eentje die daadwerkelijk een beetje kennis van films heeft)? Nu ook weer die top 10 van Paul Walker. Eerst noemen dat het zijn beste films zijn buiten de Fast films om, om vervolgens 5 van die Fast film erin te zetten..

Wat betreft de fouten in de artikelen: inderdaad, er ontbreekt een gedegen eindredacteur die met een 'objectief' en scherp oog naar de artikelen kijkt en daar kleine foutjes uithaalt. Dat is iets waar we wel naartoe moeten. Ik moet echter de hand in eigen boezem steken wanneer het gaat om grote slordigheidsfouten met betrekking tot de top 10-artikelen. Daar zullen wij als redactie gewoon veel scherper op moeten zijn. Wel heb ik het idee dat het verkeerd inladen van de juiste widgets op dit moment te kampen heeft met een technisch probleem, dat ik al aan Tim heb voorgelegd. Daar wordt aan gewerkt.

John Milton

• 18483 berichten
  • 10061 stemmen

@dion.ollie Dat zou een mooie stap zijn.

Ik heb het destijds ook wel eens aangekaart, maar ik weet uit ervaring dat je eigen fouten uit een stuk halen beduidend lastiger is, dan uit dat van een ander. Ik hoop dat jullie daar iemand voor vinden, of een constructie onder elkaar dat Thijs' artikel pas online kan nadat het door Dion, Younes of Rebekka is nagekeken, en vice versa.

Hoeft niet veel tijd te kosten, het zijn immers maar een paar alinea's. En als er daarna nog iets inzit, so be it. Maar die 2e blik die maar 1-2 minuten kost, die haalt de dommigheden waar je zelf overheen kijkt er voor 95% uit (in mijn eigen horrorchallenge-artikel stond aanvankelijk 'voledoet', pffff. Zag de spellingcontrole kennelijk ook niet).

That's just how it is

chevy93

• 12543 berichten
  • 1146 stemmen

Thierry Baudet doet aangifte tegen Johan Derksen na uitspraak in 'Vandaag Inside' - MovieMeter.nl

Dit heeft toch niets te maken met films en series? Het zal vast onder de noemer 'tv' vallen, maar dan kun je al het nieuws wel hier plaatsen, omdat het besproken is in het journaal, o.i.d.

Leland Palmer

• 23477 berichten
  • 4482 stemmen

chevy93 schreef:

Thierry Baudet doet aangifte tegen Johan Derksen na uitspraak in 'Vandaag Inside' - MovieMeter.nl

Dit heeft toch niets te maken met films en series? Het zal vast onder de noemer 'tv' vallen, maar dan kun je al het nieuws wel hier plaatsen, omdat het besproken is in het journaal, o.i.d.

Ik vind het nog dommer dat je niet kunt reageren op dat artikel. Als je geen discussie wenst over de inhoud van het artikel, plaats het dan ook gewoon niet.

The Oceanic Six

• 56487 berichten
  • 3650 stemmen

Leland Palmer schreef:

(quote)
Ik vind het nog dommer dat je niet kunt reageren op dat artikel. Als je geen discussie wenst over de inhoud van het artikel, plaats het dan ook gewoon niet.

Haha dit ja, wat enorm kansloos. Dat is censuur dat je moet vermijden. Als de eigenaren voor dit soort idioot nieuws op een filmsite kiezen moet een overijverige moderator, vermoed ik, niet er voor kiezen dat je dan maar niet mag reageren. Dat is echt de omgekeerde weg. Ik zou lekker stoppen met modereren in zulke topics, laat iedereen maar z'n gang gaan. Misschien zien die eigenaren dan hoe nutteloos die content is.

mister blonde

• 12065 berichten
  • 4947 stemmen

Wat mij stoort is dat het compleet ingaat tegen de ideologie van de site. Begonnen als filmsite. Na veel jarenlange twijfel TVMeter in het leven geroepen voor series. De huidige site beheerders misbruiken dat en hebben stiekem series verandert naar tv programma’s, wat echt iets anders is. Nu is het zelfs zo dat alles dat op tv komt, blijkbaar open game is. En met die bullshit redenering is eigenlijk alle het nieuws toelaatbaar. Want er zijn sport programma’s. Die hebben het over sport. Hup op MovieMeter. Er zijn nieuws programma’s. Die hebben het over nieuws. Hup op MovieMeter. Er zijn roddelprogramma’s. Die hebben het over Henk en Ingrid. Hup op MovieMeter. En zo wordt de site kapot gemaakt.

BlueJudaskiss

• 11082 berichten
  • 4504 stemmen

Want ondertussen: kan eindelijk een keer die bug worden gefixt zodat ik weer op alfabetische volgorde mijn titels kan bekijken in mijn lijst met stemmen? Dit loopt ook al heeeeeeeel erg lang.

Verder absoluut eens met mister blonde en Leland Palmer.

tijs.k

• 109 berichten
  • 6 stemmen

Ik zal ook nooit begrijpen waarom een filmsite ingezet word voor roddelpraat. Ms een idee om roddelmeter.nl te openen ...?

Boenga

• 2191 berichten
  • 1315 stemmen

Mijn 'Grote Opmerking' voor deze week: net zoals op om het even welke site zoek en lees ik wat me interesseert.

Ik vind bijna altijd wat ik zoek, en sla de rest over.

Bijgevolg vind ik, met de gedachte Alles Kan Beter in het achterhoofd, MoMe een meer dan degelijke site.

Wou ik even kwijt...

Mac Hammer Fan

• 4664 berichten
  • 7448 stemmen

Tot vervelens toe moet ik herhalen dat bugs maar niet opgelost geraken.

1 Bij het inzenden van toevoegingen en klikken op de knop voorbeeld is de regisseur en cast niet weergegeven!

2 Wanneer je op een iPad met het laatste systeem op een filmpagina klikt op stemmen of statistieken verschijnt deze pagina voor een fractie van een seconde en is die weg!

3 Wanneer je op een Mac met Monterey in Safari klikt op het symbool van je avatar verschijnt er niets, geen info, geen toevoegingen, geen mogelijkheid om toe te voegen!

Bovendien ben ik het roerend eens met BlueJudaskiss dat het onaanvaardbaar is dat de stemmen niet in alfabetische volgorde staan.

Sol1

• 508 berichten
  • 254 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

1 Bij het inzenden van toevoegingen en klikken op de knop voorbeeld is de regisseur en cast niet weergegeven!

Ik was toch al geen grote toevoeger, maar dit is inderdaad heel irritant. Of de situatie dat je regisseur en crew invult, de toevoeging controleert en inzendt en dan achteraf van onze eigen MM-crew moet horen dat er gegevens zijn weggevallen...Dat weerhoudt mij ervan toe te voegen.

kappeuter (crew films)

• 66260 berichten
  • 5350 stemmen

Sol1 schreef:

Ik was toch al geen grote toevoeger, maar dit is inderdaad heel irritant. Of de situatie dat je regisseur en crew invult, de toevoeging controleert en inzendt en dan achteraf van onze eigen MM-crew moet horen dat er gegevens zijn weggevallen...Dat weerhoudt mij ervan toe te voegen.

Hmm.. vervelend. Dat zou niet moeten gebeuren op de nieuwe layout. Zit je nog op de oude layout?

Wij willen wel de gegevens voor je aanvullen.

Wegvallen van gegevens dat ben ik de laatste maanden niet meer tegengekomen.

alexspyforever

• 20354 berichten
  • 2259 stemmen

Ik wilde toch even melden dat gisteren de site enkele keren 'uit' lag. Dat is natuurlijk wel vervelend als je bericht of een recensie wil plaatsen. Als je er dan geen backup van hebt gemaakt is het verdwenen als plaatsen klikt op het moment dat de site plots uit ligt. Betekent dat ze bezig zijn met onderhoud in zo een geval?

Sol1

• 508 berichten
  • 254 stemmen

kappeuter schreef:

Zit je nog op de oude layout?

Nee, ik heb al gelijk vanaf het begin met de nieuwe layout gewerkt.

badfans69

• 2381 berichten
  • 4600 stemmen

alexspyforever schreef:

Ik wilde toch even melden dat gisteren de site enkele keren 'uit' lag. Dat is natuurlijk wel vervelend als je bericht of een recensie wil plaatsen. Als je er dan geen backup van hebt gemaakt is het verdwenen als plaatsen klikt op het moment dat de site plots uit ligt. Betekent dat ze bezig zijn met onderhoud in zo een geval?

Het is super irritant als je een film wilt toevoegen, na het invullen van de gegevens. Je klikt op versturen en je krijgt weer die '524 offline' melding. Vervolgens kun je alle koppelingen (cast, regisseur) opnieuw doen.

ZAP!

• 3872 berichten
  • 2961 stemmen

Wie weet hoe ik bij het topic Toevoegverzoeken van TvM kom? Als ik het invoer in de zoekbalk, levert dat niets op...

Ik zou namelijk graag s2 van We Hunt Together (Serie, 2020 - 2020) - MovieMeter.nl toegevoegd zien.

1AngryMan misschien tijd en zin vandaag of morgen?

Overigens lees ik dit net hier op MoMe: "We Hunt Together seizoen 2? Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie We Hunt Together? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van We Hunt Together."

De serie is inmiddels te zien op BBC First, dus MovieMeter liet mij dit niet bepaald als eerste weten! (weet niet welke smiley te kiezen)

kappeuter (crew films)

• 66260 berichten
  • 5350 stemmen

ZAP! schreef:

Wie weet hoe ik bij het topic Toevoegverzoeken van TvM kom? Als ik het invoer in de zoekbalk, levert dat niets op...

Klik op Updates > Forum > Serieforum

Heino (moderator series)

• 1214 berichten
  • 2161 stemmen

ZAP! schreef:

Wie weet hoe ik bij het topic Toevoegverzoeken van TvM kom?

Hier de directe link: Toevoegverzoeken

Heino (moderator series)

• 1214 berichten
  • 2161 stemmen

ZAP! schreef:

Overigens lees ik dit net hier op MoMe: "We Hunt Together seizoen 2? Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie We Hunt Together? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van We Hunt Together."

De serie is inmiddels te zien op BBC First, dus MovieMeter liet mij dit niet bepaald als eerste weten! (weet niet welke smiley te kiezen)

Deze "functie" is niet in samenspraak met de crew op de site gekomen (bij alle series) en werkt naar ons idee ook totaal niet. Dit is al aangegeven bij de beheerders, maar of daar iets mee gaat gebeuren is de grote vraag.

ZAP!

• 3872 berichten
  • 2961 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Klik op Updates > Forum > Serieforum

Gvd nu doe ik het weer, die nieuwe layout bevalt me nog helemaal niet...

Laatste maal dank voor alle respons. Nu maar snel offline...

Goodfella_90

• 10384 berichten
  • 2399 stemmen

Zoals wel meer mensen vandaag de dag heb ik een abonnement op 4 verschillende streamingdiensten.

Voor vanavond zoek ik een goede horrorfilm en terwijl ik een voor een de individuele ‘on demand > ‘streamingdienst’ > zoekfunctie’-pagina’s gebruik om er eentje te vinden, dacht ik ineens…

Wat zou het relaxed zijn als de algemene zoekfunctie op MovieMeter gewoon een extra zoekcategorietje bevatte waarin ik kon aanvinken in het aanbod van welke streamingdiensten ik wil zoeken!

Scheelt denk ik een boel users een boel tijd.

ZAP!

• 3872 berichten
  • 2961 stemmen

ZAP! schreef:

Gvd nu doe ik het weer, die nieuwe layout bevalt me nog helemaal niet...

Ter verduidelijking: ik had tot 2 maal toe de verkeerde icoon te pakken en zo 2x een bericht verwijderd.

John Milton

• 18483 berichten
  • 10061 stemmen

[quote=5074388

Wat zou het relaxed zijn als de algemene zoekfunctie op MovieMeter gewoon een extra zoekcategorietje bevatte waarin ik kon aanvinken in het aanbod van welke streamingdiensten ik wil zoeken! [/quote]

+1

Er is wel dit: beste films aller tijden, maar je kunt nog steeds maar één streaming dienst togglen.

Een geavanceerde zoekfuntie met jaartalrange, genre speelduur en sorteerbaar op waardering lijkt mij ook een enorme toevoeging.

BlueJudaskiss

• 11082 berichten
  • 4504 stemmen

Waarom is de lijst met Laatste Kans op Netflix weer leeg maar is er wel tijd om er een nieuwsbericht aan te wijden?

En hoe staat het met op alfabetische volgorde zetten van de stemmenlijst?

wavanbuuren

• 4174 berichten
  • 1302 stemmen

chevy93 schreef:

Sterker nog: Ooit stond in de statuten dat het niet wenselijk was om al te politiek getinte discussies op de fora te laten plaatsvinden (ik neem aan nog steeds). En dan wel dit artikel plaatsen wat rechtreeks betrekking heeft op een optreden van Baudet in de tweede kamer? Ik vind dat bizar. Jullie maken het onmogelijk voor ons om de boel nog serieus te nemen.

kappeuter (crew films)

• 66260 berichten
  • 5350 stemmen

De animatiefilm Me and My Shadow is verwijderd uit de database, omdat de film gecanceld is.

Zelfde geldt voor Hippie Hippie Shake. De kans dat deze film nog uit komt lijkt me vrijwel nihil.

chevy93

• 12543 berichten
  • 1146 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Sterker nog: Ooit stond in de statuten dat het niet wenselijk was om al te politiek getinte discussies op de fora te laten plaatsvinden (ik neem aan nog steeds). En dan wel dit artikel plaatsen wat rechtreeks betrekking heeft op een optreden van Baudet in de tweede kamer? Ik vind dat bizar. Jullie maken het onmogelijk voor ons om de boel nog serieus te nemen.

Ik snap dat standpunt wel. Vooral omdat MoMe een prima plek is om weg te blijven van politiek geneuzel. Maar het lijkt me inderdaad niet logisch om dan wel zo'n bericht te plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.