- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site
Ajax&Filmfreak
-
- 3395 berichten
- 3768 stemmen
Ik zat te kijken op welke films ik 4,5* gegeven heb en toen zag ik Unorthodox staan
Toen dacht ik:die vond ik best goed, maar zo goed?
En idd, als ik er click staat er dat ik er 3,5* op gegeven heb.
Er gaat dus ergens iets niet goed in de opsomming van films bij stemmen op je eigen info pagina.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
De serie staat in feite nog dubbel op de site, alleen is de oude filmpagina van de serie alleen nog via de oude layout te benaderen.
Wat je nu ziet is de TvSeries pagina.
Op de oude MM-pagina had je wel 4,5* gestemd. Ik heb je stem daar nu weggehaald.
Misschien kun je je stem nu op 4* zetten, precies er tussenin. 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11989 berichten
- 5401 stemmen
Voor in elk geval mobiel: ik moet sinds een aantal dagen elke keer, bij elk bezoek, opnieuw inloggen. Nog maar eentje voor de bugs lijst?
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1981 stemmen
De reactiesectie onder het nieuwsbericht over Willem-Alexander is gesloten. De berichten zijn niet verwijderd maar hierdoor niet meer zichtbaar. Had natuurlijk beter gelijk gesloten kunnen zijn, maar ja, daar kan ik ook niks aan doen.
(Als je verder wil discussiëren over het koningshuis, dan kan je altijd nog op Boekmeter terecht: Oranje Zwartboek: De Ontluisterende Geschiedenis van onze Koninklijke Familie - Gerard Aalders (2020) - BoekMeter.nl
)
Edit: de helft van de 8 reacties riep overigens direct of indirect op tot sluiting van de reactiesectie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je kan ook eens wat minder kritisch doen en de berichten gewoon laten staan. Misschien krijg je dan nog iets wat vroeger op Moviemeter een normale dag was met discussies.
jippie2010
-
- 2633 berichten
- 8240 stemmen
Ik heb problemen met de navigatiebuttons. De pagina wil niet laden als ik via On Demand naar Netflix ga en de laatste kans of nieuw toegevoegde films wil bezoeken. Ook de button 'nieuws', 'cast&crew' en 'updates' linken niet door. Iemand dezelfde problemen?
Mac Hammer Fan
-
- 6237 berichten
- 7481 stemmen
https://www.moviemeter.nl/film/19080
Ik krijg een blanco pagina...
eRCee
-
- 13453 berichten
- 1981 stemmen
Ook de edit-knop van berichten werkt op dit moment niet.
Mac Hammer Fan
-
- 6237 berichten
- 7481 stemmen
In plaats van Cinque Tombe per un Medium. En ik kan het vorige bericht niet bewerken.
Kondoro
-
- 11566 berichten
- 2895 stemmen
Bij mij is de frontpage blanco..................
stinissen (crew films & series)
-
- 23775 berichten
- 77493 stemmen
Bij films aanklikken alles blanco
Mac Hammer Fan
-
- 6237 berichten
- 7481 stemmen
Nee hoor. Updates en mijn hogere link blijven blanco.
stinissen (crew films & series)
-
- 23775 berichten
- 77493 stemmen
Alle films blanco na aanklikken
stinissen (crew films & series)
-
- 23775 berichten
- 77493 stemmen
Echt vervelend...
Mac Hammer Fan
-
- 6237 berichten
- 7481 stemmen
Wat een draak. ik ga deze strip maar eens herlezen.
Mac Hammer Fan
-
- 6237 berichten
- 7481 stemmen
Ongelooflijk, de link naar de strip werkt zelfs niet en ik krijg dezelfde link als bij de film.
AniSter
-
- 2387 berichten
- 1926 stemmen
https://www.moviemeter.nl/series/show/360 geeft blanco scherm.
stinissen (crew films & series)
-
- 23775 berichten
- 77493 stemmen
Alle films zijn blanco echt allemaal.....
stinissen (crew films & series)
-
- 23775 berichten
- 77493 stemmen
Ik kap er mee ga een film kijken...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31293 berichten
- 5532 stemmen
Oh ironie, het enige dat goed werkt zijn die nieuwsberichten... 
stinissen (crew films & series)
-
- 23775 berichten
- 77493 stemmen
Oh ironie, het enige dat goed werkt zijn die nieuwsberichten...
Nu nog nieuws haha 
jippie2010
-
- 2633 berichten
- 8240 stemmen
Oh ironie, het enige dat goed werkt zijn die nieuwsberichten...
Helaas doet de like-button het ook niet 
Tim94 (developer)
-
- 1702 berichten
- 287 stemmen
De lange storing van gister waren we druk mee bezig. Het probleem lag uiteindelijk bij onze host. Er was iets ge-update waar onze website niet tegen kon. Dat konden zij ook niet weten.
Splinters
-
- 2634 berichten
- 1392 stemmen
In de nieuwssectie staat een artikel over frank masmeijer. Er zijn 8 reacties onder het artikel geplaatst die ik niet kan lezen. Noch kan ik reageren onder het artikel. Ik kan alleen zien dat er 8 reacties zijn geplaatst, meer niet.
Onder alle andere artikelen in de nieuwssectie kan ik de reacties wel lezen en/of reageren.
Is daar een verklaring voor?
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Check het bericht van eRCee van gisteren 19:08.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
