- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- 'award' informatie bij films
'award' informatie bij films

Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
ik ben nu al een paar maandjes bekend met het concept van moviemeter en vind het een zeer interessante site. erg prettig is het dat op een overzichtelijke wijze snel informatie wordt aangeboden.
nu kijk ik hier pas een paar maandjes rond, dus ik weet niet of het volgende voorstel al eens gedaan was, maar ik zou het leuk vinden als bij de films die oscars, globes, raspberry of andere (internationale) prijzen gewonnen hebben dit ook op de een of andere manier vermeld zou worden in het eerste informatieschermpje, of met een link naar een andere pagina, zoals bij de regiseurs wordt gedaan.
slechts een hersenspinseltje, maar ik vroeg mij af of hier al eens over nagedacht was en zo ja waarom het niet doorgevoerd is.

kappeuter (crew films)
-
- 74635 berichten
- 5941 stemmen
Klik op de imdb-link bij een film en vervolgens op awards.

Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
ah, dat was me nog niet opgevallen.
maar het is dus niet een idee om bijvoorbeeld alleen de oscars bij de film te vermelden ofzo ??

neo
-
- 15415 berichten
- 9815 stemmen
De een zal dat wel niet willen, de andere wel, de ander wil liever een link naar een andere award. Niet handig dus

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
We kiezen er hier voor om een beperkte hoeveelheid informatie over een film te tonen, zodat je "in één oogopslag" een indruk krijgt van de film. Voor verdere info kun je inderdaad bij imdb terecht...
Als er al iets bij zou komen (wat ik niet van plan ben) zou award-informatie niet het eerste zijn waar ik aan zou denken, sorry. Eerder leeftijdskeuring, of trailers ofzo.

Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Leeftijdskeuring, boé. Trailers, jéééh

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3674 stemmen
Niks veranderen aan de info, is nu juist perfect.
Als ik veel meer wil weten ga ik naar IMDB, kost erg weinig moeite die paar muisklikken.

Beejeej
-
- 580 berichten
- 1127 stemmen
ja is ook wel zo. trailers zouden wel cool zijn
dank voor de info iig

damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
links naar trailers wisselen vaker dan dat ik van onderboek wissel dus; neeeeeeeeeeh
ik denk eerder aan een "Thumbs Up/Thumbs Down" systeem
dus dat zoveel mensen de film ok vinden en zoveel 3x ruk
dat geeft in 1 oogopslag weer hoe de film ligt