• 13.678 nieuwsartikelen
  • 171.385 films
  • 11.359 series
  • 32.309 seizoenen
  • 633.691 acteurs
  • 197.060 gebruikers
  • 9.218.598 stemmen

'award' informatie bij films

zoeken in:

Beejeej

• 580 berichten
  • 1127 stemmen

ik ben nu al een paar maandjes bekend met het concept van moviemeter en vind het een zeer interessante site. erg prettig is het dat op een overzichtelijke wijze snel informatie wordt aangeboden.

nu kijk ik hier pas een paar maandjes rond, dus ik weet niet of het volgende voorstel al eens gedaan was, maar ik zou het leuk vinden als bij de films die oscars, globes, raspberry of andere (internationale) prijzen gewonnen hebben dit ook op de een of andere manier vermeld zou worden in het eerste informatieschermpje, of met een link naar een andere pagina, zoals bij de regiseurs wordt gedaan.

slechts een hersenspinseltje, maar ik vroeg mij af of hier al eens over nagedacht was en zo ja waarom het niet doorgevoerd is.

kappeuter (crew films)

• 74635 berichten
  • 5941 stemmen

Klik op de imdb-link bij een film en vervolgens op awards.

Beejeej

• 580 berichten
  • 1127 stemmen

ah, dat was me nog niet opgevallen.

maar het is dus niet een idee om bijvoorbeeld alleen de oscars bij de film te vermelden ofzo ??

neo

• 15415 berichten
  • 9815 stemmen

De een zal dat wel niet willen, de andere wel, de ander wil liever een link naar een andere award. Niet handig dus

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

We kiezen er hier voor om een beperkte hoeveelheid informatie over een film te tonen, zodat je "in één oogopslag" een indruk krijgt van de film. Voor verdere info kun je inderdaad bij imdb terecht...

Als er al iets bij zou komen (wat ik niet van plan ben) zou award-informatie niet het eerste zijn waar ik aan zou denken, sorry. Eerder leeftijdskeuring, of trailers ofzo.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Leeftijdskeuring, boé. Trailers, jéééh

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3674 stemmen

Niks veranderen aan de info, is nu juist perfect.

Als ik veel meer wil weten ga ik naar IMDB, kost erg weinig moeite die paar muisklikken.

Beejeej

• 580 berichten
  • 1127 stemmen

ja is ook wel zo. trailers zouden wel cool zijn

dank voor de info iig

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

links naar trailers wisselen vaker dan dat ik van onderboek wissel dus; neeeeeeeeeeh

ik denk eerder aan een "Thumbs Up/Thumbs Down" systeem

dus dat zoveel mensen de film ok vinden en zoveel 3x ruk

dat geeft in 1 oogopslag weer hoe de film ligt

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Kun je dat niet zien aan het gemiddelde?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.