- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- de ''grote voeg films toe die op tv komen'' topic
de ''grote voeg films toe die op tv komen'' topic
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3263 stemmen
Onder de titel van de film heb je 6 tabbladen, als je op statistieken klikt zie je o.a. wie de film heeft toegevoegd.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2220 stemmen
Bedankt Purmerend, zo te zien is stinissen degene die ik moet bedanken. Bedankt stinnisen
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Bedankt Purmerend, zo te zien is stinissen degene die ik moet bedanken. Bedankt stinnisen
Ik had 'm ook toegevoegd maar de toevoeging van stinissen werd eerder geaccepteerd.
Nog steeds 0 toevoegingen.
stinissen (crew films & series)
-
- 22616 berichten
- 73887 stemmen
Ik had 'm ook toegevoegd maar de toevoeging van stinissen werd eerder geaccepteerd.
Nog steeds 0 toevoegingen.
graag gedaan
matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5419 stemmen
ik heb Best Actress (morgen op één) toegevoegd. moet nog geaccepteerd worden. Zo is voor een ander niet meer nodig
matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5419 stemmen
Ook toegevoegd (en geaccepteerd al): Identity Theft: The Michelle Brown Story
was paar maanden terug te zien op RTL4 (op zo'n woensdag)
En ook: Defending our Kids: The Julie Posey Story + Sharing the Secret (zelfde verhaal)
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Tijdje geleden toegevoegd en rond deze dagen op tv:
-The Path to 9/11
-The Impressionists
matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5419 stemmen
In Film > Overige films > Fighting for my Daughter:
Deze was zojuist (woensdag de 20e) op RTL4 en vond deze echt heel mooi. Ik kan helaas geen (geschikte) still vinden van deze film. Iemand?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
In Film > Overige films > Fighting for my Daughter:
Deze was zojuist (woensdag de 20e) op RTL4 en vond deze echt heel mooi. Ik kan helaas geen (geschikte) still vinden van deze film. Iemand?
Mits bewerking misschien:
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Deze still is niet geschikt, want veel te klein zowel in pixels als in kb. Het heeft hierbij geen zin om het plaatje op te rekken naar 200 pixels breedte, want dan wordt deze te onscherp.
matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5419 stemmen
ja, is ook de enige die ik kon vinden. is natuurlijk plaatje van niks
matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5419 stemmen
Als iemand een lijst met films geeft (die op tv dus komen) kan ik deze proberen toe te voegen
_Kirsten_
-
- 42 berichten
- 26 stemmen
In De Site > Algemeen > staat er niet op?:
hoihoi
ik zit nu een film te kijken op nederland 3 .. een deense film en ik vroeg me af waarom ie niet op de site staat?
ik weet alleen ff niet hoe die heet
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Waarschijnlijk zo onbekend dat niemand de moeite heeft gedaan hem toe te voegen.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Verkeerde film, Phoenix.
mr_erp
-
- 163 berichten
- 1756 stemmen
zou iemand de films Mystery Woman: Vision of a Murder en Jane Doe: Vanishing act toe willen voegen. Lukt mij maar niet. Heb hier links van de posters:
Mystery Woman:
http://www.rhifilms.com/property.php?propertyId=MysteryWomanVisi
http://www.imdb.com/title/tt0439719/
Jane Doe:
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/contentid=138628/dbid=1343/typeofpage=47019
http://www.imdb.com/title/tt0440513/
alvast bedankt
Hilary_Duff
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
heey ik heb laatst een leuke film op tv gezien hij heet volgens mij gothica hij was eng maar gelijk ook wel heel erg leuk
Goodfella_90
-
- 10404 berichten
- 2551 stemmen
Over Jane Doe:
Heb de toevoeging afgerond, maar het plaatje is nog verkeerd. Deze afbeelding is in GIF formaat, maar het moet in JPG formaat zijn. Kan je dit misschien op de een of andere manier veranderen?
[edit]Heb voor een still uit de film gekozen. Eventueel betere afbeelding kan later altijd nog toegevoegd worden.[/edit]
mr_erp
-
- 163 berichten
- 1756 stemmen
goodfella, ik heb een plaatje van internet aangepast en naar je hotmail gestuurd...
matthijs_013
-
- 3628 berichten
- 5419 stemmen
The Elizabeth Smart Story toegevoegd
(woensdag 8 november 20.30 op RTL4)