ad
  • 140.912 films
  • 6.749 series
  • 20.482 seizoenen
  • 462.492 acteurs
  • 284.370 gebruikers
  • 8.149.165 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

zoeken in:

kappeuter (crew)

• 60452 berichten
  • 5012 stemmen

gauke

Dat is iets waar de crew ook al tegen aan was gelopen. Dat lijkt nu inderdaad niet te kunnen, wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn.

Staat op de todolist die we aan de ontwikkelaars zullen doorgeven.

Dankjewel voor je melding!

tbouwh

• 5098 berichten
  • 3587 stemmen

Kan iemand bevestigen of deze compilatiefilm op MM is uitgesloten van toevoeging? Ik kon hem niet terugvinden.

John Milton

• 15680 berichten
  • 8162 stemmen

Goede vraag! Wat mij betreft een waardevolle toevoeging, maar of het antwoord dan ook ja is, weet ik niet zeker.

tbouwh

• 5098 berichten
  • 3587 stemmen

Het speelt wellicht een rol dat deze film een Nederlandse bioscooprelease heeft gehad.

narva77 (crew films)

• 11475 berichten
  • 6003 stemmen

tbouwh schreef:

Kan iemand bevestigen of deze compilatiefilm op MM is uitgesloten van toevoeging? Ik kon hem niet terugvinden.

Even los van of hij voldoet aan de criteria, er is geen regisseur van bekend. Dan wordt het sowieso al lastig, want een regisseur is nu eenmaal verplicht.

tbouwh

• 5098 berichten
  • 3587 stemmen

Daar moet toch wel een mouw aan te passen zijn? Ik zag een tijdje terug dat er ook Amerikaanse militaire shorts waren toegevoegd zonder een concrete regisseursnaam. Maar anders gaat het inderdaad niet lukken, want het zijn tal van filmpjes die aaneen zijn geplakt.

narva77 (crew films)

• 11475 berichten
  • 6003 stemmen

tbouwh schreef:

Daar moet toch wel een mouw aan te passen zijn? Ik zag een tijdje terug dat er ook Amerikaanse militaire shorts waren toegevoegd zonder een concrete regisseursnaam. Maar anders gaat het inderdaad niet lukken, want het zijn tal van filmpjes die aaneen zijn geplakt.

Ja, dat is ook weer zo. Dat waren filmpjes die op een VOD platform te zien zijn, dacht ik. Daar is er voor gekozen om de productiemaatschappij te vermelden als zijnde regisseur, bij hoge uitzondering. Maargoed, als er meer van dit soort verzoeken/casussen komen, denk ik dat we dat als crew moeten bespreken per geval.

Mac Hammer Fan

• 4405 berichten
  • 7318 stemmen

Bij de acteurs moet er dus ook gekoppeld worden zodat er een rood kruisje naast staat. Het is extra werk als de acteur niet in de lijst staat, je moet hem of haar toevoegen aan de hand van geboorteplaats en datum. Anderzijds moet je de acteursvolgorde van de poster nemen. Als je van een van de acteurs geen geboortegegevens kunt vinden, mag je dan een andere nemen of moet er slechts één acteur gekoppeld zijn?

606

• 23507 berichten
  • 10719 stemmen

narva77 (crew films)

• 11475 berichten
  • 6003 stemmen

606 schreef:

(quote)
Wat bedoel je, snap het niet eerlijk gezegd !!!

Dat komt niet van mij, dat komt van starbright boy. I’m just the messenger.

John Milton

• 15680 berichten
  • 8162 stemmen

Het was een friendly reminder wat betreft onderstaand verzoek dat van de week gedaan is, 606

Voor iedereen die hier linkjes post naar IMDB films zet er even bij wat je verwachting is.Zo is het niet bepaald duidelijk en heeft het niet zoveel nut. Verzoeken of iemand iets wil toevoegen mogen in dit topic. Melden dat je iets in de toevoegrij hebt geplaatst hoort hier

Gewoon dat er geen onduidelijkheid is over wat de bedoeling dus.

606

• 23507 berichten
  • 10719 stemmen

John Milton schreef:

Gewoon dat er geen onduidelijkheid is over wat de bedoeling dus.

daar is dit topic toch altijd voor geweest, hier meld je toch wat je toegevoegd wilt hebben.

Decec

• 6278 berichten
  • 7930 stemmen

kappeuter schreef:

gauke

Dat is iets waar de crew ook al tegen aan was gelopen. Dat lijkt nu inderdaad niet te kunnen, wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn.

Staat op de todolist die we aan de ontwikkelaars zullen doorgeven.

Dankjewel voor je melding!

Wanneer wordt dit opgelost, ik kon nieuw naam regie niet invoeren... Ik moet iedere keer opnieuw invoeren,lukt ook niet, dan pak ik andere film toevoegen.

kappeuter (crew)

• 60452 berichten
  • 5012 stemmen

Welke film gaat het om?

je zou nu weer films moeten kunnen toevoegen van een 'nieuwe' regisseur, het invoeren van geboortedata e.d. is optioneel.

Bij speciale tekens gaat het nog wel mis, zoals bij Éric Rohmer.

Morgen zal de crew overleg hebben met de ontwikkelaars, dan zullen we alle openstaande punten bespreken m.b.t. toevoegen en corrigeren van filmgegevens en koppelen van de juiste personen.

Purmerend

• 2778 berichten
  • 3142 stemmen

Zou iemand de korte film, 22 vs. Earth uit 2021 willen toevoegen?

606

• 23507 berichten
  • 10719 stemmen

voor toe te voegen

Confinement (2021) - IMDb

John Milton

• 15680 berichten
  • 8162 stemmen

Vraag: ik heb erg zitten genieten van Long Way Round (2004) (Toch nog wat profijt van mijn Disney+, kappeuter) en volgens mij staat die er nog niet op (verrassend met ruim 12.500 stemmen en een 8,6 op IMDb?), tenzij de zoekfunctie me weer parten speelt?

Of zou dat kunnen zijn omdat er geen director vermeld staat? Ik zie dat de derde reeks Long Way Up (Serie, 2020 - 2020) - MovieMeter.nl wel toegevoegd, ook met alleen ‘ ontwikkeld door’? Kunnen eerstgenoemde en tweede deel Long Way Down (TV Mini-Series 2007) - IMDb toegevoegd worden? Lijkt me waardevolle toevoeging

Of lag dat nu even stil voor series?

kappeuter (crew)

• 60452 berichten
  • 5012 stemmen

Staan er denk ik nog niet op nee.

Ik denk dat jarno1975 daar meer over kan vertellen. Misschien kan hij ze alsnog toevoegen.

jarno1975

• 10706 berichten
  • 2615 stemmen

John Milton Het klopt dat alleen Long Way Up op het tv-gedeelte staat. Long Way Round en Long Way Down kunnen dus nog toegevoegd worden.

John Milton

• 15680 berichten
  • 8162 stemmen

Ik heb nog nooit series toegevoegd, maar ik kan even kijken of ik dat ook kan.

stinissen (crew)

• 20976 berichten
  • 40668 stemmen

John Milton schreef:

Ik heb nog nooit series toegevoegd, maar ik kan even kijken of ik dat ook kan.

Dat kun jij.

606

• 23507 berichten
  • 10719 stemmen

Voor toe te voegen, staat op netflix

Slugi wojny (2019) - IMDb - m.imdb.com

tbouwh

• 5098 berichten
  • 3587 stemmen

Zou iemand deze al kunnen toevoegen? klik

IFFR Juni-editie.

hadsiekladsie

• 7 berichten
  • 168 stemmen

Kan deze toegevoegd?

The Pact (TV Series 2021– ) - IMDb

17 mei op BBC1

606

• 23507 berichten
  • 10719 stemmen

verzoek voor toevoegen.

Ghost Warrior - IMDb

Waves (2020) - IMDb

hadsiekladsie

• 7 berichten
  • 168 stemmen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.