- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dat is iets waar de crew ook al tegen aan was gelopen. Dat lijkt nu inderdaad niet te kunnen, wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn.
Staat op de todolist die we aan de ontwikkelaars zullen doorgeven.
Dankjewel voor je melding!
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Goede vraag! Wat mij betreft een waardevolle toevoeging, maar of het antwoord dan ook ja is, weet ik niet zeker.
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Het speelt wellicht een rol dat deze film een Nederlandse bioscooprelease heeft gehad.
BarryEgan
-
- 76 berichten
- 2081 stemmen
Vive le Tour (1962) | The Criterion Collection
Vive le tour (1962) - Full Cast & Crew - IMDb
Kan deze toegevoegd worden?
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Kan iemand bevestigen of deze compilatiefilm op MM is uitgesloten van toevoeging? Ik kon hem niet terugvinden.
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Daar moet toch wel een mouw aan te passen zijn? Ik zag een tijdje terug dat er ook Amerikaanse militaire shorts waren toegevoegd zonder een concrete regisseursnaam. Maar anders gaat het inderdaad niet lukken, want het zijn tal van filmpjes die aaneen zijn geplakt.
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Daar moet toch wel een mouw aan te passen zijn? Ik zag een tijdje terug dat er ook Amerikaanse militaire shorts waren toegevoegd zonder een concrete regisseursnaam. Maar anders gaat het inderdaad niet lukken, want het zijn tal van filmpjes die aaneen zijn geplakt.
Mac Hammer Fan
-
- 6026 berichten
- 7446 stemmen
Bij de acteurs moet er dus ook gekoppeld worden zodat er een rood kruisje naast staat. Het is extra werk als de acteur niet in de lijst staat, je moet hem of haar toevoegen aan de hand van geboorteplaats en datum. Anderzijds moet je de acteursvolgorde van de poster nemen. Als je van een van de acteurs geen geboortegegevens kunt vinden, mag je dan een andere nemen of moet er slechts één acteur gekoppeld zijn?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12725 berichten
- 6540 stemmen
Dat komt niet van mij, dat komt van starbright boy. I’m just the messenger.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Het was een friendly reminder wat betreft onderstaand verzoek dat van de week gedaan is, 606 
Gewoon dat er geen onduidelijkheid is over wat de bedoeling dus.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Gewoon dat er geen onduidelijkheid is over wat de bedoeling dus.
Decec
-
- 6743 berichten
- 8585 stemmen
Dat is iets waar de crew ook al tegen aan was gelopen. Dat lijkt nu inderdaad niet te kunnen, wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn.
Staat op de todolist die we aan de ontwikkelaars zullen doorgeven.
Dankjewel voor je melding!
Wanneer wordt dit opgelost, ik kon nieuw naam regie niet invoeren... Ik moet iedere keer opnieuw invoeren,lukt ook niet, dan pak ik andere film toevoegen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Welke film gaat het om?
je zou nu weer films moeten kunnen toevoegen van een 'nieuwe' regisseur, het invoeren van geboortedata e.d. is optioneel.
Bij speciale tekens gaat het nog wel mis, zoals bij Éric Rohmer.
Morgen zal de crew overleg hebben met de ontwikkelaars, dan zullen we alle openstaande punten bespreken m.b.t. toevoegen en corrigeren van filmgegevens en koppelen van de juiste personen.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3309 stemmen
Zou iemand de korte film, 22 vs. Earth uit 2021 willen toevoegen?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
voor toe te voegen
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Vraag: ik heb erg zitten genieten van Long Way Round (2004) (Toch nog wat profijt van mijn Disney+, kappeuter) en volgens mij staat die er nog niet op (verrassend met ruim 12.500 stemmen en een 8,6 op IMDb?), tenzij de zoekfunctie me weer parten speelt?
Of zou dat kunnen zijn omdat er geen director vermeld staat? Ik zie dat de derde reeks Long Way Up (Serie, 2020 - 2020) - MovieMeter.nl wel toegevoegd, ook met alleen ‘ ontwikkeld door’? Kunnen eerstgenoemde en tweede deel Long Way Down (TV Mini-Series 2007) - IMDb toegevoegd worden? Lijkt me waardevolle toevoeging 
Of lag dat nu even stil voor series?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 berichten
- 2790 stemmen
John Milton Het klopt dat alleen Long Way Up op het tv-gedeelte staat. Long Way Round en Long Way Down kunnen dus nog toegevoegd worden.
John Milton
-
- 24222 berichten
- 13387 stemmen
Ik heb nog nooit series toegevoegd, maar ik kan even kijken of ik dat ook kan.
stinissen (crew films & series)
-
- 23440 berichten
- 76926 stemmen
Ik heb nog nooit series toegevoegd, maar ik kan even kijken of ik dat ook kan.
Dat kun jij.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Voor toe te voegen, staat op netflix
hadsiekladsie
-
- 7 berichten
- 168 stemmen
606
-