ad
  • 139.745 films
  • 6.651 series
  • 20.177 seizoenen
  • 434.315 acteurs
  • 281.258 gebruikers
  • 8.104.578 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic) #2

zoeken in:

kappeuter (crew)

• 59673 berichten
  • 4963 stemmen

Vanwege technische problemen kunnen we de volgende titels momenteel helaas niet behandelen:

Opera (2020)

Sisu (2014)

Miss Marx (2020)

Ik denk dat dit euvel binnen een paar dagen is opgelost.

John Milton

• 15183 berichten
  • 7966 stemmen

Och zolang Opera er maar voor de Oscars op staat

Theunissen

• 8753 berichten
  • 5016 stemmen

kappeuter schreef:

Vanwege technische problemen kunnen we de volgende titels momenteel helaas niet behandelen:

Opera (2020)

Sisu (2014)

Miss Marx (2020)

Oh "Sisu (2014)", dat is eentje van mij die in de wachtrij staat

narva77 (crew films)

• 11363 berichten
  • 5987 stemmen

kappeuter schreef:

Opera (2020)

Sisu (2014)

Miss Marx (2020)

Datzelfde geldt voor:

Downward Facing Dogs (2020)

Evil Little Things (2019)

Correcties mbt poster voor:

Colargol Zdobywcą Kosmosu (1979)

Colargol na Dzikim Zachodzie (1977)

Do Not Split (2020)

A Nun's Curse (2019)

worden nog even niet behandeld, omdat de beheerders eerst willen achterhalen hoe/waar/waarom het fout gaat.

Als er nog meer recent toegevoegde titels zijn waarbij de poster niet is geüpload, laat het even weten.

Theunissen

• 8753 berichten
  • 5016 stemmen

Downward Facing Dogs (2020), dat is ook eentje van mij die in de wachtrij staat, die had ik op 20 maart toegevoegd en "Sisu (2014)" op 18 maart.

Ik weet niet of dat misschien nog handige informatie is m.b.t. het probleem.

BlueJudaskiss

• 10640 berichten
  • 4049 stemmen

Zou iemand deze willen toevoegen? Mijn dank is ontzettend groot!

kappeuter (crew)

• 59673 berichten
  • 4963 stemmen

Zou degene die No Manches Frida 2 (2019) had ingestuurd deze even vanaf de afgekeurde toevoegingen lijst opnieuw willen insturen (zie link)?

Er was een storing waardoor de naamsvermelding van de toevoeger verloren is gegaan.

Vandaar deze oproep.

Zet voor de zekerheid ook even je username in het commentaarveld.

John Milton

• 15183 berichten
  • 7966 stemmen

Ik zit aan mijn max, mocht iemand willen helpen:

1. Badaren (2020) - IMDb - Zweedse droge komedie short van AFI Fest vorig jaar

Synopsis: Een man wordt aan de rand van een binnenzwembad aangesproken door de politie, die even met hem willen praten. Nadat hij zijn kenteken bevestigd heeft, vragen ze of hij meekomt naar het bureau, waarop de man direct het water invlucht. De politie beveelt hem eruit te komen omdat ze met hem willen praten, maar de man weigert. De agenten weten vervolgens niet goed hoe ze hem er eruit moeten krijgen met de veiligheidsprotocollen die ze allemaal hebben. - poster

2. Doughnut (2021) - IMDb - UK drama kortfilm die nu speelt op Go Short.

Synopsis: Wanneer een amateur-improvisatieklas voor de eerste keer samenkomt, start de docent een kennismakingsoefening om het ijs te breken. Wanneer een van de deelnemers de situatie verkeerd inschat, slaat de sfeer volledig om. - poster

3. À la Mer Poussière (2020) - IMDb - stop motion animated short uit Frankrijk

Synopsis: Alleen gelaten in het diepst van de zomer, doen Malo en Zoe hun best om de ongrijpbare aandacht van hun moeder te vangen. Wanneer moeder dit niet vol lijkt te kunnen houden en in de auto stapt, springen de kinderen er gauw bij in.

DjFrankie

• 2229 berichten
  • 2333 stemmen

The Penthouse (2021) hier staat geen regisseur en geen acteurs. Als je wil corrigeren staan ze er wel. Iemand die dit ka oplossen?

joachimt (crew films)

• 1808 berichten
  • 7639 stemmen

DjFrankie schreef:

The Penthouse (2021) hier staat geen regisseur en geen acteurs. Als je wil corrigeren staan ze er wel. Iemand die dit ka oplossen?

Ze staan er wel op de nieuwe site. Sinds de laatste update van afgelopen donderdag, waarbij het koppelen van regisseurs op een andere manier gebeurt, worden regisseurs niet meer getoond op de klassieke site. Is doorgegeven.

606

• 23477 berichten
  • 10655 stemmen

kappeuter (crew)

• 59673 berichten
  • 4963 stemmen

Vanwege problemen met de database zal de crew tijdelijk even geen toevoegingen en correcties behandelen.

De verwachting en hoop is dat de problemen, met name bij regisseurspagina's, eind volgende week zijn opgelost.

Excuses voor het ongemak.

John Milton

• 15183 berichten
  • 7966 stemmen

Goed om het even te melden idd

Ik was zelf ook al even gestopt, aangezien ik er een hoop gedaan had en die moest die arme Lui na gaan lopen omdat er vreemde dingen door gebeurden. Even op pauze dan maar!

606

• 23477 berichten
  • 10655 stemmen

mrklm

• 3141 berichten
  • 5467 stemmen

Bij De Site > Gebruikers > Titels Toevoegen:

Regelmatig probeer ik titels toe te voegen, maar ik loop daarbij weleens tegen problemen op. Dit is de plek voor gebruikers om hier vragen over te stellen of opmerkingen over te maken.

mrklm

• 3141 berichten
  • 5467 stemmen

01 Bij sommige films is het vinden van een poster in de juiste afmetingen niet mogelijk. Waarom is dat een belemmering voor plaatsing op de site?

02 Is het mogelijk dat de site direct aangeeft of de poster aan het formaat voldoet? Het is bijzonder vervelend als dat pas blijkt wanneer ik alle gegevens (inclusief de plotomschrijving) heb ingevoerd. Als ik dan geen geschikte poster kan vinden is alle moeite voor niks geweest!

03 Daarop aansluitend: is het mogelijk om een toevoeging tijdelijk op te slaan, zodat je nog de gelegenheid om 'm op een later moment aan te passen en/of op te sturen?

Iets heel anders: ik zie dat er inmiddels veel Disney-cartoons (van 7 minuten) voorbij komen. Da's prima, maar dan moeten er ook Looney Tunes bijkomen. Mijn vraag:

Hoe kan ik een (onderscheidende) plotomschrijving voor een Road Runner-cartoon? Oftewel: gelden hiervoor dezelfde regels met betrekking tot plotomschrijving als bij avondvullende films?

kappeuter (crew)

• 59673 berichten
  • 4963 stemmen

Even een update over de voortgang m.b.t. de bugs rond de weergave en het koppelen van de juiste gegevens aangaande regisseurs en acteurs:

De aanpassing om MM-data weer leidend te maken is voor een deel klaar.

Maandag gaan de ontwikkelaars hier weer mee verder.

We hopen dat e.e.a. in de loop van de komende week weer goed werkend is waardoor het behandelen van toevoegingen en correctes weer opgepakt kan worden.

Nog even geduld.

Metalfist

• 12300 berichten
  • 3926 stemmen

mrklm schreef:

01 Bij sommige films is het vinden van een poster in de juiste afmetingen niet mogelijk. Waarom is dat een belemmering voor plaatsing op de site?

Als een poster in goed formaat niet mogelijk is, dan kun je een still meegeven. Zie bijvoorbeeld All This and Rabbit Stew (1941)

02 Is het mogelijk dat de site direct aangeeft of de poster aan het formaat voldoet? Het is bijzonder vervelend als dat pas blijkt wanneer ik alle gegevens (inclusief de plotomschrijving) heb ingevoerd. Als ik dan geen geschikte poster kan vinden is alle moeite voor niks geweest!
Dat was vroeger zo maar om de een of andere reden is dat in het nieuwe design verloren gegaan.. Ik hoop alleszins dat dat ooit nog terugkomt maar ik zie het op dat vlak somber in.

03 Daarop aansluitend: is het mogelijk om een toevoeging tijdelijk op te slaan, zodat je nog de gelegenheid om 'm op een later moment aan te passen en/of op te sturen?
Die mogelijkheid is er niet maar je kan toch gewoon even alles kopiëren in een tekstbestand? Dat doe ik alleszins wanneer ik zie dat ik niet rond ga geraken.

Iets heel anders: ik zie dat er inmiddels veel Disney-cartoons (van 7 minuten) voorbij komen. Da's prima, maar dan moeten er ook Looney Tunes bijkomen. Mijn vraag:

Hoe kan ik een (onderscheidende) plotomschrijving voor een Road Runner-cartoon? Oftewel: gelden hiervoor dezelfde regels met betrekking tot plotomschrijving als bij avondvullende films?

Bij avondvullende films moet een plot minstens 3 zinnen bevatten, bij bijvoorbeeld die Disney cartoons mag het korter zijn. Zie opnieuw All This and Rabbit Stew (1941)

starbright boy (moderator films)

• 19498 berichten
  • 3818 stemmen

Voor iedereen die hier linkjes post naar IMDB films zet er even bij wat je verwachting is.Zo is het niet bepaald duidelijk en heeft het niet zoveel nut. Verzoeken of iemand iets wil toevoegen mogen in dit topic. Melden dat je iets in de toevoegrij hebt geplaatst hoort hier,

kappeuter (crew)

• 59673 berichten
  • 4963 stemmen

Update:

De crew is weer begonnen met het behandelen van toevoegingen en correcties!

Er is een update geweest waarbij MM-data in principe weer leidend moeten zijn bij regisseurs en filmografieën.

Dit zijn wij nu aan het evalueren.

Het kan zijn dat er tijdelijk nog wat verbeterpunten zijn of dat een enkele toevoeging even iets langer blijft staan. Dan zullen binnenkort de puntjes op de i gezet worden zodat we weer helemaal zonder problemen toevoegingen en correcties kunnen behandelen.

John Milton

• 15183 berichten
  • 7966 stemmen

JEE!

Fijn, ik zag al een paar van mijn in Limbo gehangen hebbende toevoeginkjes opeens doorstromen. Nice.

gauke

• 9699 berichten
  • 12527 stemmen

Ik wilde een film toevoegen. IMDb geeft wel de naam van de regisseur, maar geen geboorteplaats noch geboortedatum. Deze site geeft aan dat deze items verplicht zijn.

Ik heb verder gezocht op internet, maar gegevens zijn niet te vinden.

Betekent dat nu dat ik de film dus niet kan toevoegen?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.