• 144.895 films
  • 7.283 series
  • 22.085 seizoenen
  • 497.957 acteurs
  • 313.489 gebruikers
  • 8.300.788 stemmen

MovieMeter-clean up

zoeken in:

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

Phooze schreef:

Okay, Moderaters, ik stel voor dat we iedereen die 10 of 20 stemmen hebben gedaan weghalen...

Dat bedoelde ik niet, Phooze. Gebruikers die 0 stemmen, 0 berichten hebben, die mogen van mij weg als ze lang niet geweest zijn. Zoals BlaBla al zegt, ik heb er persoonlijk geen last van dat er inaktieve gebruikers op MovieMeter zijn, maar jullie moeten begrijpen dat wat Nick Kang en ik vinden, dat dat een voorstel/idee is. We zitten niet te zeggen van HET MOET HET MOET. Dat we een voorstel hebben hoeft niet meteen te betekenen dat we zomaar zinloos ruzies uitlokken of dat soort dingen.

Faramir

• 59 berichten
  • 536 stemmen

De enige users voor wie het volgens mij 'goed' zou zijn om ze te verwijderen zijn degene die hier 1 keer hebben geregistreerd, geen stem/bericht hebben geplaatst en lange tijden later nog nooit weer terug zijn gekomen. dat zijn dus geen users van MM maar gewoon toevallige toeristen die eenmalig een kijkje kwamen nemen. voor de rest kan dit topic wat mij betreft gesloten worden.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

U-96 schreef:

Dat bedoelde ik niet, Phooze. Gebruikers die 0 stemmen, 0 berichten hebben, die mogen van mij weg als ze lang niet geweest zijn. Zoals BlaBla al zegt, ik heb er persoonlijk geen last van dat er inaktieve gebruikers op MovieMeter zijn, maar jullie moeten begrijpen dat wat Nick Kang en ik vinden, dat dat een voorstel/idee is. We zitten niet te zeggen van HET MOET HET MOET. Dat we een voorstel hebben hoeft niet meteen te betekenen dat we zomaar zinloos ruzies uitlokken of dat soort dingen.

Ik weet nu nog steeds niet waarom jullie (intussen alleen jij) dat willen?

FeZ

• 457 berichten
  • 2521 stemmen

De enige irritante mensen vind ik die een keer de site bezoeken, aantal films die ze leuk vinden 5 sterren geven, aantal die ze niet leuk vinden 0,5 en vervolgens nooit meer terugkomen om andere stemmen te plaatsen. Dit verneukt top 100/flop 100 etc en stemgemiddelde van films. Maarja, misschien hebben ze wel erg goede argumenten om die stemmen te geven, dat weet ik niet en ieddereen z'n eigen smaak.

blabla

• 2070 berichten
  • 5015 stemmen

U-96 schreef:

ik heb er persoonlijk geen last van dat er inaktieve gebruikers op MovieMeter zijn, maar jullie moeten begrijpen dat wat Nick Kang en ik vinden, dat dat een voorstel/idee is.

Maar wat is dan het nut van dat voorstel als je er verder geen last van hebt

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

Phooze schreef:

Ik weet nu nog steeds niet waarom jullie (intussen alleen jij) dat willen?

Wat Faramir net zei, dat zou een goed idee zijn. Maar je moet wel begrijpen Phooze dat dat de site wat 'zuivert' van gebruikers die een account aanmaken, en voor de rest nooit meer aktief zijn. Maar dit is iets wat ik verder niet supernodig vind, maar het was van Nick Kang (en tevens mij) een voorstel, een simpel idee. Het is dus alleen bij veel gebruikers verkeerd aangekomen, wat ik tevens niet begrijp.

blabla

• 2070 berichten
  • 5015 stemmen

U-96 schreef:

dat dat de site wat 'zuivert' van gebruikers die een account aanmaken, en voor de rest nooit meer aktief zijn.

En de zin hiervan is ???

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

We hebben wel eerst besproken voordat we dit topic begonnen. eerst dachten dat er wel veel mensen het met ons eens waren. Dus niet. Misschien niet aan gedacht dat toch wel het grootste deel van de users gewoon erg beperkt stemmen en gewoon heel af en toe op de site komen. We hadden in ieder geval nooit de intensie gehad om mensen te discrimineren.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2949 stemmen

en wat als mensen alleen maar ingeschreven zijn zodat ze de MM-nieuwsbrief kunnen ontvangen?

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

blabla schreef:

Maar wat is dan het nut van dat voorstel als je er verder geen last van hebt

Het was een voorstel van Nick Kang en ik, beide hebben we er geen last van, maar het is alleen wel jammer. Ik deed net een random-test en klikte enkele gebruikers aan in de gebruikerslijst, en veel daarvan hadden 0 berichten en 0 stemmen. Daar heb ik dus geen last van (ze doen mij persoonlijk geen kwaad), maar ik vind het alleen jammer.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

ja, maar WAAROM vind je het dan jammer?

Faramir

• 59 berichten
  • 536 stemmen

Jordy schreef:

en wat als mensen alleen maar ingeschreven zijn zodat ze de MM-nieuwsbrief kunnen ontvangen?

Haha.. kwist niet dat die bestond;-)

denk niet dat ik die nodig heb.. check hier elke dag vaak genoeg volgens mij.. of mis ik nu nog belangrijke dingen;-)

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

Hobbes schreef:

ja, maar WAAROM vind je het dan jammer?

Dat zit ik net de hele tijd uit te leggen. Jammer dat een groot gedeelte van de gebruikers nevernooit aktief is geweest. Als ik zie staan 3339 users vind ik geweldig hoor, maar alleen zo jammer dat een groot gedeelte daarvan geen echt 'users' zijn. Dat vind ik jammer, meer niet. Het irriteert me totaal niet.

PS. Hobbes, wees alsjeblieft voortaan wat vriendelijker en begin niet over Revu (oude discussie) en kom niet met van die ingewikkelde berichten aan met ~ soort dingen.

blabla

• 2070 berichten
  • 5015 stemmen

U-96 schreef:

[knip] Jammer [knip] jammer [knip] jammer [knip]

En dat is een excuus om deze hele discussie op te baseren

kos

• 45131 berichten
  • 7900 stemmen

Jordy schreef:

Agony

• 1993 berichten
  • 1256 stemmen

Wat maakt het nu toch uit als ze de site gewoon als informatiebron gebruiken en niet actief overal aan deelnemen (misschien willen ze alleen met de prijsvragen mee doen, weet jij veel) Je hebt er toch geen last van....ze plaatsen geen berichten waar je je aan kan storen, ze beinvloeden de top 100 niet met "rare" stemmen, ze geven Das Boot geen 0,5.... wat maakt het nu uit...... zucht

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

Agony schreef:

Wat maakt het nu toch uit als ze de site gewoon als informatiebron gebruiken en niet actief overal aan deelnemen (misschien willen ze alleen met de prijsvragen mee doen, weet jij veel) Je hebt er toch geen last van....ze plaatsen geen berichten waar je je aan kan storen, ze beinvloeden de top 100 niet met "rare" stemmen, ze geven Das Boot geen 0,5.... wat maakt het nu uit...... zucht

Dat ben ik dan weer met je eens, waaruit dan helaas blijkt dat dit topic dus 'onnodig' was geweest.... Toen Nick Kang en ik dit vanmiddag hadden besproken om dit topic aan te maken, dachten we dat er wel gebruikers waren die het met ons eens zouden zijn. Dus niet. Wat we hebben voorgesteld had geen negatieve eindbedoelingen; we probeerder alleen maar iets nieuws aan de site te geven. Maar ja....

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

U-96 schreef:

Dat zit ik net de hele tijd uit te leggen.

dat lukt anders voor geen meter.

Jammer dat een groot gedeelte van de gebruikers nevernooit aktief is geweest.

who gives a flying fuck? Mijn buren wassen hun auto nooit, zonde van de auto, maar mij za het worst wezen. het is namelijk niet mijn auto (pas op: ook dit is een metafoor)

Als ik zie staan 3339 users vind ik geweldig hoor, maar alleen zo jammer dat een groot gedeelte daarvan geen echt 'users' zijn.

zie voorgaande reactie

Dat vind ik jammer, meer niet. Het irriteert me totaal niet.

PS. Hobbes, wees alsjeblieft voortaan wat vriendelijker en begin niet over Revu (oude discussie) en kom niet met van die ingewikkelde berichten aan met ~ soort dingen.

Kom met normale reacties en een normale discussie en ik zal me normaal gedragen. Dit soort discussies krijgen van mij enkel een met cynische en sarcasme doordrenkte inbreng.

En dat bericht met '~' is gewoon overgetypt uit een woordenboek. Heeft te maken met de uitleg van de fonetica van het woord.

daarbij waren jij en nick kang de enige twee van de 3340 users die het niet snapten. Het is dus per definitie niet ingewikkeld.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

laten we de discussie maar sluiten, anders gaat het een beetje uit de hand lopen.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Nick Kang schreef:

laten we de discussie maar sluiten, anders gaat het een beetje uit de hand lopen.

déjà vu.

Yak

• 4945 berichten
  • 827 stemmen

Hobbes schreef:

déjà vu.

Touché, Hobbes.

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

Sinds ik ooit met jouw discussies heb gehad, Hobbes, is mij opgevallen dat jij je aan alles ergert wat zogenaamd 'onder jouw' staat. Ben je het niet met mij eens (zoals hier) begin je meteen weer van die onzinnige berichten. Is het nu zo moeilijk om eens te discussieren op een vriendelijke manier?

Agony

• 1993 berichten
  • 1256 stemmen

Hobbes schreef:

who gives a flying fuck? Mijn buren wassen hun auto nooit, zonde van de auto, maar mij za het worst wezen. het is namelijk niet mijn auto

hahaha LOL

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

Hobbes schreef:

Who gives a flying fuck? Mijn buren wassen hun auto nooit, zonde van de auto, maar mij za het worst wezen. het is namelijk niet mijn auto (pas op: ook dit is een metafoor)

Dat je dit vergelijkt met auto's vind ik ronduit belachelijk

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

U-96 schreef:

Sinds ik ooit met jouw discussies heb gehad, Hobbes, is mij opgevallen dat jij je aan alles ergert wat zogenaamd 'onder jouw' staat. Ben je het niet met mij eens (zoals hier) begin je meteen weer van die onzinnige berichten. Is het nu zo moeilijk om eens te discussieren op een vriendelijke manier?

Neen ik voel me niet beter dan jij. Dan had ik me hier namelijk niet mee bemoeit.

ten tweede wil ik bij een discussie uitgedaagd worden door m'n mede debateerders. En dat is hier niet het geval. Bij de discussie van vorige week was dat even wel het geval, maar dat zakte in toen de argumenten van mij niet weerlegd werden en de argumenten van anderen enkel herhaald.

Daarbij ben ik, en ik ben blijkbaar niet de enige, van mening dat deze gehele discussie onzinnig is. En onzinnige discussies krijgen nou eenmaal onzinnige reacties (hoewel ik niet van mening ben dat ik onzinnige reactie gaf. Ik kwam slechts met een voorbeeld om aan te geven hoe ik tegen de topic aankeek. Als een dergelijk voorbeeld niet begrepen wordt kan ik er ook niets aan doen).

Dus nou niet de gebeten hond spelen omdat de discussie niet jouw kant uitgaat en er grappen (o.a. over jou) gemaakt worden. Dat gebeurt mij ook enorm vaak.

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

Hobbes,

Wat je zei over die 'onzinnige discussie ben ik totaal niet mee eens.

Voor mij bestaan er geen onzinnnige discussies. Het is juist goed dat er hierover een discussie is gevormd, want zo weet ik wat iedereen er van vind. Zowel bij echte discussies als MM-discussies leer ik vaak wat meer dingen. Toch blijf ik bij dit onderwerp mijn standpunt houden over die gebruikers. Dat mensen het er niet mee eens zijn, is jammer, maar totaal geen reden om er ruzies om te vormen. Dat ik de gebeten hond uit zit te hangen is niet helemaal waar (misschien een beetje ), maar wat Nick Kang en ik bedoelde met dit topic was dat we een voorstel hadden. De keuzes en mogelijkheden liggen 100% bij de moderators.

titan

• 1602 berichten
  • 3899 stemmen

Tijd voor een slotje, Jordy

U-96

• 11870 berichten
  • 1652 stemmen

Van mij mag het hele topic nu wel worden verwijderd.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Onzinnige topics mogen idd worden verwijderd.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb opeens Limahl's 'Neverending Story' in mijn kop, heel vreemd!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.