• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.966 gebruikers
  • 9.370.234 stemmen

MovieMeter-clean up

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ramon K schreef:

En '3339 users' in mijn linkerbovenhoek staat nog altijd cooler dan '1278 users'!

Nog leuker: 154 einzelgängers.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

het was gewoon een voorstel. Nu gaan we elkaar alleen zitten afzeiken. Dat is niet de reden waarom ik dit topic heb geplaatst. Zoals de titel al verraad, het was een voorstel om een soort schoonmaakbeurt te houden op moviemeter. Niet iedereen schijnt dat erg te kunnen waarderen. Het was ook totaal niet de bedoeling om mensen te discrimineren.

Maar iedereen moet het met mij eens zijn dat sommige mensen het toch echt wel verdienen om verwijderd te worden van Moviemeter.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Het was niet je bedoeling, maar je deed het toch.

Wat hebben bans te maken met deze discussie ?

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

en misschien is het idd toch niet echt een goed idee van dat 3-maandenplan. Maar ik vind toch dat er te veel mensen zijn die zich niet aan de regels houden en die onzin berichten stuurt. Kunnen jullie misschien wel meteen grapjes maken over dat dit topic dan maar als eerst moet verwijderd. Maar jullie begrijpen vast wel allemaal ik bedoel.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

kappeuter schreef:

Wat hebben bans te maken met deze discussie ?

ik bedoelde daar eigenlijk verwijderen mee.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik ben nog nooit iemand op MovieMeter tegengekomen die een ban verdient heeft, maar toch vind ik het zeer jammer dat er ontzettend veel gebruikers zijn die 0 stemmen, 0 berichten hebben. Zoiets kan de site zwaar verpesten. Maar ik heb eigenlijk niets te zeiken, want desondanks is MM toch een groot succes.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

maar toch vind ik het zeer jammer dat er ontzettend veel gebruikers zijn die 0 stemmen, 0 berichten hebben. Zoiets kan de site zwaar verpesten.

Dit mag je me wel es even uitleggen.......

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Hoe bedoel je? Wat is er mis met Das Boot?

Er is niks mis met Das Boot. Alleen begin je vaak over Das Boot bij een film die niet eens over de oorlog gaat. Je hoeft niet meer op MM te zeggen dat je Das Boot de beste film ooit vind. Want wij kunnen namelijk al aan je naam zien dat je groot fan bent van Das Boot.;)

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Nick Kang schreef:

Maar iedereen moet het met mij eens zijn dat sommige mensen het toch echt wel verdienen om verwijderd te worden van Moviemeter.

Ai, wij moeten dat ?

Verwijderen op grond waarvan ? Spammen ze je de hele dag ?

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Nick Kang schreef:

ik weet er zo wel 1 of 2 die van mij mogen ophoepelen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ramon K schreef:

Dit mag je me wel es even uitleggen.......

Nou Ramon, klik maar eens random een gebruiker aan in een lijst die je niet eerder gezien heb. Grote kans dat het aantal berichten aanzienlijk laag liggen.

Ik heb niets tegen het feit dat er gebruikers zijn die vrijwel niet op de site aanwezig zijn, maar toch stemmen en zo af en toe berichten schrijven, maar ik ben alleen ertegen dat er gebruikers zijn die een account aanmaken maar er totaal niets mee doen.

PS. Leg jij nu maar eens uit waarom ik niet Das Boot mag zeggen in een bericht dat over oorlogsfilms/onderzeebootfilms gaat....

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Hobbes schreef:

(quote)

Ik denk dat ik al weet welke 2 je bedoeld hobbes, maar dat zal ik maar niet serieus nemen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Hobbes schreef:

Zoals?

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

U-96 schreef:

PS. Leg jij nu maar eens uit waarom ik niet Das Boot mag zeggen in een bericht dat over oorlogsfilms/onderzeebootfilms gaat....

daar begon ik over U-96....

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

Jullie zitten hier nou respectievelijk een maand en anderhalve maand...

ik zie 't al voor me dat je bij iemand een kamer huurt, of je komt in een studentenhuis te wonen dat je na 3,4 weken opeens zegt:

"We zetten die tafel toch maar daar neer."

Ik denk dat je heel wat rare blikken krijgt.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Zoals?

Daar bedoeld hij U-96 en Nick Kang myself mee.Dat je dat nou nog niet in de gaten had.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Zoals?

1 a 2 mensen die totaal onzinnige topics beginnen, over o.a. het verwijderen van accounts. Dit gaat echt helemaal nergens over. Als ik ga emigreren naar Afrika voor een jaar (lees: diep in de rimboe, dus geen internet), en ik kom terug.... dan hebben Nick en U er voor gezorgd dat MIJN stemmen weg zijn?? Waar gaat dit over? Zijn jullie bang dat de database eruit klapt?

Ik heb me dit vraagstuk al eens eerder voorgesteld, maar kwam al snel tot de conclusie dat het niks uitmaakt of die users nou in de database staan of niet. En dan zeg ik op mijn beurt, laat ze lekker staan, dat is wel zo netjes.

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Hobbes schreef:

ik zie 't al voor me dat je bij iemand een kamer huurt, of je komt in een studentenhuis te wonen dat je na 3,4 weken opeens zegt:

Nou weet ik ook niet waar je het over hebt hobbes.... TAFEL???:N

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Hobbes schreef:

Om eerlijk te zijn begrijp ik je bericht niet, beste Hobbes. Maar ik zit hier niet een maand, maar ik ben al lid sinds november 2002, maar toen was ik nog niet zo aktief.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Ja, zo van, ik regel dat zakie hier wel even. Op die fiets.

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

me·ta·foor (de ~, -foren)

1 stijlfiguur waarbij een begrip vervangen wordt door een beeld

Of gebruiken ze zulke woorden niet in de nieuwe revu?

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Phooze schreef:

(quote)
1 a 2 mensen die totaal onzinnige topics beginnen, over o.a. het verwijderen van accounts. Dit gaat echt helemaal nergens over. Als ik ga emigreren naar Afrika voor een jaar (lees: diep in de rimboe, dus geen internet), en ik kom terug.... dan hebben Nick en U er voor gezorgd dat MIJN stemmen weg zijn?? Waar gaat dit over? Zijn jullie bang dat de database eruit klapt?

Ik heb me dit vraagstuk al eens eerder voorgesteld, maar kwam al snel tot de conclusie dat het niks uitmaakt of die users nou in de database staan of niet. En dan zeg ik op mijn beurt, laat ze lekker staan, dat is wel zo netjes.

als je nou in het forum goed had gekeken, dan was je er achter gekomen dat ik me had los gemaakt van het 3-maandenplan. En dan kom je er ook achter dat ik zelf zeg dat het idd geen goed idee is om accounts te verwijderen.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Hobbes schreef:

Misschien wel in de panorama...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Hobbes schreef:

Nou wil ik graag even dat je niet zo vaag doet, en gewoon zegt wat je bedoelt.

Phooze, wat Nick Kang voorstelde was alleen een voorstel/idee, de keuze ligt 100% bij de moderators.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Nick Kang schreef:

als je nou in het forum goed had gekeken, dan was je er achter gekomen dat ik me had los gemaakt van het 3-maandenplan. En dan kom je er ook achter dat ik zelf zeg dat het idd geen goed idee is om accounts te verwijderen.

Dus het topic kan weg.

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Laat die users gewoon. Het zou totaal oneerlijk zijn moest iemand die gewoon door ik weet niet wat maanden niet op de site geweest is, dat die zijn stemmen dan verwijderd zouden worden. Ik zou het zelf in ieder geval niet willen meemaken.Bij zo een dingen kan alleen maar irritatie opgewekt worden .

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

U-96 schreef:

Phooze, wat Nick Kang voorstelde was alleen een voorstel/idee, de keuze ligt 100% bij de moderators.

Okay, Moderaters, ik stel voor dat we iedereen die 10 of 20 stemmen hebben gedaan weghalen...

Vind ik net zo'n onzinnig voorstel

Nick Kang

• 973 berichten
  • 488 stemmen

Hobbes schreef:

Als je perse zo intellectueel wil gaan zitten doen moet je het zeggen. Maar zeg liever nou maar gewoon wat je er van vind en ga geen gekke verhaaltjes zitten verzinnen. Ik begreep niet wat je bedoelde, hoef je niet zo raar te reageren.

blabla

• 2070 berichten
  • 5242 stemmen

Wat een ongeloofelijke gelul discussie, niemand heeft last van die mensen die hier bijna nooit komen.

Wat is in godsnaam jullie bezwaar ????

Ze kosten geen bandbreedte, ze voeren geen zinloze discussies en ze plaatsen geen commentaar bij films.

Phooze

• 2544 berichten
  • 597 stemmen

Nick Kang schreef:

(quote)

Als je perse zo intellectueel wil gaan zitten doen moet je het zeggen. Maar zeg liever nou maar gewoon wat je er van vind en ga geen gekke verhaaltjes zitten verzinnen. Ik begreep niet wat je bedoelde, hoef je niet zo raar te reageren.

Hij legt uit wat een metafoor is. Vindt ik erg behulpzaam van de Hob.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.