- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Wat als MM crasht!??
Wat als MM crasht!??

Ralfke
-
- 764 berichten
- 2068 stemmen
Misschien een domme vraag, maar wat als MM crasht (gegevens verloren e.d.)...? Hebben Jordy & Co. dan alle gegevens van ieder MM-lid als backup bewaard??? En anders...? Kunnen wij - op één of andere manier - dan onze persoonlijke gegevens ergens vastleggen? Ik moet er niet aan denken dat ik al mijn gegevens kwijt ben En in dat geval heb ik enorm medelijden met Stinissen!!!

stinissen (crew films & series)
-
- 22844 berichten
- 75499 stemmen
Misschien een domme vraag, maar wat als MM crasht (gegevens verloren e.d.)...? Hebben Jordy & Co. dan alle gegevens van ieder MM-lid als backup bewaard??? En anders...? Kunnen wij - op één of andere manier - dan onze persoonlijke gegevens ergens vastleggen? Ik moet er niet aan denken dat ik al mijn gegevens kwijt ben En in dat geval heb ik enorm medelijden met Stinissen!!!
Hoop dat het nooit gebeurt maar ik heb mijn gegevens ook op IMDB en op schrift staan.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er wordt (natuurlijk) geregeld een backup gemaakt, zowel door mij als de provider

kappeuter (crew films)
-
- 74636 berichten
- 5941 stemmen
En jij hebt ook alles nog op schrift staan he Jordy ?

kos
-
- 46493 berichten
- 8689 stemmen
Wat is dit voor eng apocalyptisch topic? (ril)

narva77 (crew films)
-
- 12637 berichten
- 6504 stemmen
Be afraid. Be VERY afraid!

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wat is dit voor eng apocalyptisch topic? (ril)
Nadat in 2004 een crash het grootste deel van MovieMeter vernietigd heeft, vindt een eenzame user een achtergelaten databasedump, en begint hij de berichten opnieuw te plaatsen bij de films. Hij vertelt de users die hij op de chat tegen komt dat hij een vertegenwoordiger is van de in ere herstelde MovieMeter. Op deze manier weet hij de hoop bij de usersterug te brengen.
wow spannende film!

EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nadat in 2004 een crash het grootste deel van MovieMeter vernietigd heeft,