• 13.693 nieuwsartikelen
  • 171.403 films
  • 11.362 series
  • 32.320 seizoenen
  • 633.715 acteurs
  • 197.068 gebruikers
  • 9.219.354 stemmen

Wat als MM crasht!??

zoeken in:

Ralfke

• 764 berichten
  • 2068 stemmen

Misschien een domme vraag, maar wat als MM crasht (gegevens verloren e.d.)...? Hebben Jordy & Co. dan alle gegevens van ieder MM-lid als backup bewaard??? En anders...? Kunnen wij - op één of andere manier - dan onze persoonlijke gegevens ergens vastleggen? Ik moet er niet aan denken dat ik al mijn gegevens kwijt ben En in dat geval heb ik enorm medelijden met Stinissen!!!

stinissen (crew films & series)

• 22844 berichten
  • 75499 stemmen

Ralfke schreef:

Misschien een domme vraag, maar wat als MM crasht (gegevens verloren e.d.)...? Hebben Jordy & Co. dan alle gegevens van ieder MM-lid als backup bewaard??? En anders...? Kunnen wij - op één of andere manier - dan onze persoonlijke gegevens ergens vastleggen? Ik moet er niet aan denken dat ik al mijn gegevens kwijt ben En in dat geval heb ik enorm medelijden met Stinissen!!!

Hoop dat het nooit gebeurt maar ik heb mijn gegevens ook op IMDB en op schrift staan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Er wordt (natuurlijk) geregeld een backup gemaakt, zowel door mij als de provider

kappeuter (crew films)

• 74636 berichten
  • 5941 stemmen

En jij hebt ook alles nog op schrift staan he Jordy ?

kos

• 46493 berichten
  • 8689 stemmen

Wat is dit voor eng apocalyptisch topic? (ril)

narva77 (crew films)

• 12637 berichten
  • 6504 stemmen

Be afraid. Be VERY afraid!

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

Wat is dit voor eng apocalyptisch topic? (ril)

Nadat in 2004 een crash het grootste deel van MovieMeter vernietigd heeft, vindt een eenzame user een achtergelaten databasedump, en begint hij de berichten opnieuw te plaatsen bij de films. Hij vertelt de users die hij op de chat tegen komt dat hij een vertegenwoordiger is van de in ere herstelde MovieMeter. Op deze manier weet hij de hoop bij de usersterug te brengen.

wow spannende film!

T.O.

• 2341 berichten
  • 2660 stemmen

Hij wordt vast beter dan Armageddon

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Jordy schreef:

Nadat in 2004 een crash het grootste deel van MovieMeter vernietigd heeft,

Dat krijg je met nieuwe sites

gotti

• 14055 berichten
  • 5778 stemmen

En vooral met zulke mods.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.