- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MusicMeter.nl
MusicMeter.nl
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Mnee, MuMe zit voornamelijk vol alternatieve rockertjes (en ondertussen ook een lijvige hip-hop afdeling geloof ik).
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Heb je een paar voorbeelden/groepen?
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Komt denk omdat iedereen voor Lul Wayne gaat, Lady Kak a, of die schijtirritante kid-rock, 12 jarige meisjes zeik muziek en dat doodsirritante Reageton (walgelijkste muziek wat er bestaat).
haha, als iets niet MuMe is, is dit het wel.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik keek net voor de gein eens op Musicmeter (kom er werkelijk nooit) en zag dat Pasticho Rocker of hoe je het schrijft zich daar nu vermaakt dus hij overleeft het wel 
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Heb je een paar voorbeelden/groepen?
MuMe heeft ook een top 250. Kijk er eens naar zou ik zeggen.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Owww, ja maar dat is daarintegen wel allemaal goede muziek.
@Kos: idd, dat zou eigenlijk verbannen moeten worden van MuMe. 
Maar misschien dat we dit gesprek even kunnen verplaatsen naar het Muziek-topic?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Het is misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik wil nog even melden dat ik de mods volledig steun in de bans van de afgelopen week. Sterker nog, er mag van mij wel harder opgetreden worden. Ik vind het erg sneu dat er een groep mensen begint te ontstaan die hier alleen maar aanwezig zijn om irritant te zijn, te zeuren en te schoppen tegen crew en moderators. Een bericht aan deze mensen: jullie zijn niet MusicMeter, jullie zijn een gezwel aan deze site. Dat er zich hierdoor zelfs mensen uitschrijven die hier al jaren van grote toegevoegde waarde zijn voor de site is een zeer treurige gang van zaken.
Om dit tij te proberen te keren zal er vanaf nu veel sneller geband gaan worden. Het is niet meer zo dat je je kunt verschuilen achter schijnheilige gedrag, of opmerkingen als "maar ik overtreed toch geen regels". Ook wordt het opzoeken van de grenzen niet meer getolereerd, ook niet als je hier niet (ver) overheen stapt. Iedereen die vanaf nu irritant is en een negatieve invloed heeft op de sfeer op de site mag z'n heil ergens anders zoeken. Het is hier geen democratie of rechtstaat, als moderators jou vervelend of structureel negatief vinden, dan wordt je (na een waarschuwing) geband van de site. De mods zijn je geen enkele verantwoording schuldig
Hierbij het vriendelijke verzoek aan iedereen die zich niet in deze gang van zaken kan vinden om zich uit te schrijven, en een andere site als bezigheidstherapie te zoeken.
Vond dit wel een passend berichtje op MuM.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Is het op MusicMeter dan zo erg dat Jordy zo een bericht schrijft?
Ik vraag het puur uit nieuwsgierigheid omdat ik daar nooit kom. Is er dan zo een groot verschil tussen die site en deze site?
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Mag toch hopen dat zoiets nooit op Moviemeter geschreven zal gaan worden..
.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
MuMe kon mij nooit zo interesseren, dus ben ik er ook nooit, Verder is dit een rake quote die men nog wel eens vergeet.
De mods zijn je geen enkele verantwoording schuldig
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Wellicht terecht dat moderators strengen gaan optreden maar mensen kwalificeren als "gezwel" vind ik volkomen abject en getuigd mijns inziens van een gebrek aan 'basic' fatsoen.
Dat wilde ik even kwijt, de rest boeit me niet.
wyatt earp
-
- 5006 berichten
- 2629 stemmen
Nooit geweten dat het op MusicMeter zo erg is. Zelf kom ik er vrijwel nooit.
Kiros
-
- 607 berichten
- 1327 stemmen
Ik vraag het puur uit nieuwsgierigheid omdat ik daar nooit kom. Is er dan zo een groot verschil tussen die site en deze site?
op 1 november 2008 schreef hij dat. Tijdje terug al dus.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Een community waar de mods/gezaghebbenden geen enkele verantwoording verschuldigd zijn lijkt mij nooit gezond.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Een community waar de mods/gezaghebbenden geen enkele verantwoording verschuldigd zijn lijkt mij nooit gezond.
Je zit hier niet op school hé aub zeg. Het zijn toch niet onze zaken waarom iemand geband is? Dat gebeurt trouwens altijd via prive bericht dus eigenlijk is het ook privé.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Dat was het wel even. Vooral door een aantal personen die zichzelf érg grappig vonden en het overal nodig vonden om off topic te gaan met veelal nogal treurige humor. Nu is het er overigens een stuk beter. Die bans hebben blijkbaar effect gehad.
Wellicht terecht dat moderators strengen gaan optreden maar mensen kwalificeren als "gezwel" vind ik volkomen abject en getuigd mijns inziens van een gebrek aan 'basic' fatsoen.
Dat woord dekte de lading anders perfect.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Dat woord dekte de lading anders perfect.
Tot je zelf een naast familielid aan kanker verliest of hier zelf mee te maken krijgt, dan piep je wel anders.
Mensen die zich misdragen gewoon een waarschuwing geven en bij herhaling verbannen. Daar hoeft een woord of uitdrukking als 'gezwel' helemaal niet bij aan te pas te komen. Het is kort gezegd volstrekt overbodig.
Dit topic kan zo langzamerhand ook wel gesloten worden, daar ben ik mede debat aan. Het gaat immers allang niet meer over "afscheid".
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Been there, done that. Meerdere keren zelfs, helaas.
Nee hoor. Het dekt de lading volledig, dus waarom zou je het niet gebruiken. Dat sommige mensen in een stuip schieten als ze het woord kanker horen kan Jordy ook niets aan doen.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Been there, done that. Meerdere keren zelfs, helaas.
Nee hoor. Het dekt de lading volledig, dus waarom zou je het niet gebruiken. Dat sommige mensen in een stuip schieten als ze het woord kanker horen kan Jordy ook niets aan doen.
Natuurlijk dekt het de lading niet. Het veroorzaakt alleen maar meer ophef. Heeft bovendien niets met "in de stuip schieten" te doen maar met basic fatsoen. Dat ik dat nog moet uitleggen.
C'est le ton qui fait la musique.
Daar laat ik het bij.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Buiten jou heeft niemand erop gereageerd dus dat valt ook wel mee.
Ik denk dat je te oud bent en niet helemaal bekend bent met het taalgebruik van de jeugd van tegenwoordig.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Dat sommige mensen in een stuip schieten als ze het woord kanker horen kan Jordy ook niets aan doen.
Sinds wanneer staat gezwel gelijk aan kanker?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat is er in hemelsnaam op Musicmeter gebeurd dat Jordy zo uit zijn slof is geschoten? Ik bezoek die site nooit, maar is de sfeer daar echt zo vreselijk?
Ik vind het op MM op een incidentje soms na best gezellig en beschaafd.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
In De Site > Gebruikers > Afscheid:
Wat is er in hemelsnaam op Musicmeter gebeurd dat Jordy zo uit zijn slof is geschoten?
Volgens mij is er niet echt iets gebeurd, maar MM had z'n Pastichio Rocker en MuMe had er op een bepaald moment 10 die in elk topic opdoken waardoor je na elk serieus bericht 3 paginas onzin kreeg.
Al heeft er eentje van die 10 het geloof ik ondertussen zelf tot mod geschopt, dus er is nog hoop voor PR 
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Wat is er in hemelsnaam op Musicmeter gebeurd dat Jordy zo uit zijn slof is geschoten? Ik bezoek die site nooit, maar is de sfeer daar echt zo vreselijk?
Ik vind het op MM op een incidentje soms na best gezellig en beschaafd.
Dat kun je beter even nalezen in het feedbacktopic op Musicmeter. Niet de bedoeling omdat hier weer allemaal uitgebreid te gaan bespreken. En dat geldt eigenlijk sowieso voor het modbeleid op Musicmeter.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha ik las op MuMe net dat PR denkt wel weer terug te keren hier.
Nog grappiger was dat ik las dat geband MM lid Cloe Moretz (jaja haha) aan kappeuter vroeg waarom hij hier geband was. Zelfkennis is bepaalde lieden wel vreemd zeg.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat kun je beter even nalezen in het feedbacktopic op Musicmeter. Niet de bedoeling omdat hier weer allemaal uitgebreid te gaan bespreken. En dat geldt eigenlijk sowieso voor het modbeleid op Musicmeter.
Ik zat al dat topic door te bladeren net maar kwam niks tegen. Of is dit een discussie die ouder is dan een dag of 2 al? Dan moet ik even verder terug bladeren.
Ik snap dat je dit niet hier opgerateld wil zien.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Of is dit een discussie die ouder is dan een dag of 2 al?