A Mother's Prayer (1995)

geregisseerd door Larry Elikann
met Linda Hamilton, Noah Fleiss en Bruce Dern

Rosemary Holmstrom, weduwe en moeder van de achtjarige T.J. ontdekt dat ze aids heeft. Het blijkt dat het bloed dat haar man tijdens zijn ziekte kreeg, besmet was met het aids-virus. Rosemary, wiens gezondheid snel achteruit gaat, gaat op zoek naar een nieuwe familie voor haar zoon. Omdat ze verder weinig familie heeft en ze met hen geen goed contact heeft, gaat ze langs bij adoptiebureaus. Ze vindt echter geen enkel adoptiebureau waar ze de adoptie-ouders kan leren kennen voor de adoptie plaatsvindt. Bang dat T.J. na haar dood zomaar aan mensen of pleegzorg toegewezen zal worden, besluit Rosemary haar eigen adoptiebureau te worden door zelf op zoek te gaan. Dan begint de race tegen de klok om op tijd nieuwe ouders voor T.J. te vinden.

avatar van 606
Heftig filmpje wat laat zien hoe zwaar het is voor moeder en kind, als de moeder ziek is en ook daadwerkelijk dood gaat.
Verder was het beetje allemaal hetzelfde en soms langdradig.
acteren was wel redelijk.

2,5 ster