Luv Ka the End (2011)

India
Komedie / Drama

geregisseerd door Bumpy
met Riya Bamniyal, Bumpy en Sreejita De

Rhea, die bij haar ouders woont, is hopeloos verliefd op de charmante en rijke Luv. Ze wil haar 18e verjaardag vieren door de liefde te bedrijven met Luv. Haar plannen veranderen abrupt nadat haar ouders besluiten om naar Pune te reizen. Ze moet voor haar jongere zus Minty en haar oma zorgen. Ze annuleert haar date met Luv. Samen met haar vriendinnen Sonia en Jugnoo ontdekt ze dat Luv helemaal niet van haar houdt. Luv neemt deel aan de wedstrijd BBC (Billionaire Boys Club). Een rage onder miljardair jongens om met zoveel mogelijk meisjes naar bed te gaan en zo punten te vergaren. Zij en haar vriendinnen beslissen om Luv een lesje te leren.