• 8.669.662 stemmen

Justin Bieber's Believe (2013)

Documentaire / Muziek | 92 minuten

Releasedatum: 2 januari 2014

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Justin Bieber's Believe

Deze documentaire schijnt een licht op de beroemde tienerster Justin Bieber. Een jongen die als kind doorbrak als internationaal succesvolle artiest. Hij tekende op veertienjarige leeftijd bij het platenlabel van Usher. Bieber praat openhartig over de moeite die hij soms heeft met het beroemd zijn. De negentienjarige zanger probeert ondanks de enorme aandacht in de media volwassen te worden, hetgeen niet zonder slag of stoot gaat.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

kappeuter (crew films)

Vanaf 2 januari 2014 in de bioscoop (Dutch FilmWorks - klein voorbehoud mbt datum)

avatar van Lennert

Lennert

Nu moet ik bekennen nog steeds niets van deze knaap gehoord te hebben, maar zelfs ik weet dat het een Canadees is

avatar van Materny

Materny

Tussen 'The Secret Life of Walter Mitty' en 'Frozen' in zat een gat van twee uur, waardoor ik dit pareltje mooi kan meenemen vandaag. Ach, in alle eerlijkheid viel het allemaal wel mee. Natuurlijk is het voor een documentaire behoorlijk ondermaats, en de helft van de tijd kijk je naar gillende Beliebers en de Canadees zijn optredens. Tussendoor krijg je wat (muzikale) wijsheden of oneliners van Usher of Bieber om de oren geslagen, en links en rechts wat beelden vanuit de opnamestudio of audities.

Voor een documentaire was het niet diepgaand genoeg, dit terwijl het absoluut mogelijk is om een goede productie te maken over deze jongen. De meest interessante scenes gaan over de stress die komt kijken bij zijn status, en de confrontaties die hij heeft met haters en/of paparazzi. Doe daar de volgende keer wat meer mee als je echt iets goeds wilt maken, want 'Believe' is natuurlijk weinig meer dan fan pleasing.