Prick och Fläck på Fläcken (2013)

Alternatieve titels: Stip & Vlek Doen Weer Gek | Stip en Vlek Doen Weer Gek

Zweden
Animatie / Familie

geregisseerd door Lotta Geffenblad en Uzi Geffenblad
met de stem van Stina Ekblad

Stip en Vlek halen weer de dolste capriolen uit in deze tweede film over de avonturen van de grappige konijntjes. Zo bakken ze samen lekkere broodjes, trekken ze naar het circus en verkleden de twee zich als prinsessen. Stip en Vlek gaan ook op wandel in het bos, op zoek naar paddenstoelen. Wanneer ze niet goed opletten, raken ze de weg kwijt. Hoe geraken ze weer thuis? Gelukkig komt alles weer goed, zodat Stip en Vlek een fijn eindejaarsfeestje kunnen organiseren voor hun vriendjes.

Vanaf 13 maart in de bioscoop onder de Nederlandse titel Stip & Vlek Doen Weer Gek (Twin Film).

avatar van Mochizuki Rokuro
Best grappig die Stip en Vlek, maar zoveel korte verhaaltjes achter elkaar werkt minder goed dan een losse aflevering, merk ik.