009 No 1: The End of the Beginning (2013)

1 stem

Japan
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Koichi Sakamoto
met Mami Abe, Ryôhei Abe en Naoto Takenaka

In de toekomst is de wereld verdeeld in een Westers en Oosters blok. Mylene is een spionne voor het Westerse blok en ze weet te infiltreren in J-land, een grensgebied waar men immigranten zoveel mogelijk probeert te weren. Tijdens haar missie ontmoet ze daar Chris, een immigrant. Ze kan hem na haar missie niet vergeten.

avatar van Parisa
Aangezien ik de eerste ben hier, zal ik wat typen. Ik vond het nog best een aardig verhaaltje voor die 80 min. Het schiet in ieder geval lekker op. Soms zag het er lekker modern uit. Dan weer minder. Ook minder waren Mylene's rode 'tieten'pakje die zo uit de Pabo had kunnen komen, het zwaard onder de oksel en de 'lesbo soft porn'.
Niet overslaan dus, jongens (en meisjes).