ad
  • 8.182.210 stemmen

Kristin's Christmas Past (2013)

Komedie / Familie | 90 minuten

Genre: Komedie / Familie

Alternatieve titel: Last Chance Holiday

Geregisseerd door: Jim Fall

Met onder meer: Shiri Appleby, Debby Ryan en Elizabeth Mitchell

Over Kristin's Christmas Past

"This Christmas she must revisit her past to change her future."

Een slimme, levendige, 34-jarige vrouw is vervreemd van haar familie en gaat derhalve alleen naar bed op kerstavond. Ze wordt echter wakker op kerstochtend, 17 jaar terug in de tijd, om de ergste kerst van haar leven te herbeleven. Maar ze is nu niet alleen in staat om haar onvolmaakte verleden te veranderen, maar ook haar toekomst die niet over rozen gaat.

image

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1931 stemmen

Ik kon niet wachten tot Kerstmis.

Debby Ryan.. ..in een helaas veel te kleine rol. Maar gelukkig hebben we nog Shiri Appleby die zich uitstekend redt in de hoofdrol (en ons in het begin trakteert op een sexy santa outfit ) en Elizabeth Mitchell in een sympathieke rol die goed bij haar past. Een simpel, maar leuk gebracht verhaaltje met een degelijk kerstsfeertje.

avatar van Shinobi

Shinobi

Ziet er vermakelijk uit. Lachen om Shiri Appleby weer eens te zien, daar heb ik ook niks meer van vernomen na Roswell.

avatar van gillie24

gillie24

Prima kerstfilmpje waarin de vertrouwde kerstingrediënten allemaal aanwezig zijn, maar door het goede acteerwerk, de juiste sfeer en leuke uitvoering, is het zeer vermakelijk en storen de cliches nergens.

Als je als bonus ook nog de zeer appetijtelijke Shiri Appleby in een santa stripper outfit te zien krijgt, ben ik tevreden.