Bat $#*! Crazy (2011)

Canada
Thriller

geregisseerd door Ari Kirschenbaum en Marquette Williams
met J. Richey Nash, Desmond Askew en Tupelo Jereme

Niemand houdt van Joseph, maar het kan hem echt niets schelen, tot zijn geliefde hond vermist wordt. Ditmaal is Joseph woedend. Maar wanneer zijn vriendin hem verlaat en zijn huis wordt vernield is dit de druppel die de emmer doet overlopen. Daarom besluit Joseph om er iets aan te doen. Hij wil een oude fabel tot leven wekken, over een wolf die zo zwart was als steenkool en gevreesd werd als de pest. Zijn eerste doelwitten zijn zijn pleegouders Sam en Doris, van wie hun zonnige herfstochtend verandert in een onuitsprekelijke nachtmerrie.