City Killer (1984)

Thriller

geregisseerd door Robert Michael Lewis
met Heather Locklear, Terence Knox en Gerald McRaney

Een terrorist met liefdesverdriet geeft uiting aan zijn frustraties door wolkenkrabbers op te blazen. Hij belooft pas te stoppen wanneer zijn voormalig geliefde met hem uit zal gaan.

4 sterren omwille van Heather Locklear. Het verhaaltje zelf is wat pover. Ik was 14 toen ik die film zag en een mooiere meid had ik nog nooit gezien. Intussen, zo'n 20 jaar later, heb ik er eigenlijk nog steeds geen gezien. Zwak argument om dan zoveel te geven, maar ja, jeugdherinneringen, dat krijgen ze van mij nooit mee, zingt Bouwdewijn de Groot hé.

Allé, 4 verandert in 3, moet een beetje objectief blijven hé.
't Is trouwens Boudewijn zonder w.