• 8.564.379 stemmen

• HBO Max Bekijk via HBO Max
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Clear History

"A story of wealth, fame, power... and this guy."

Hippie Nathan (Larry David), een voormalig marketeer, besluit na een flinke ruzie met zijn baas (Jon Hamm) alle aandelen van het bedrijf te verkopen. Op deze manier hoopt hij dat de onderneming miljarden misloopt nu het net succes lijkt te boeken met een elektrische auto.

imageimageimage

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van Macmanus

Macmanus

Curb.

Eigenlijk gewoon een wat langere aflevering. Dit keer is Larry David niet Larry David, maar toch ook weer wel, want hij is eigenlijk altijd zichzelf. Kunnen de niet liefhebbers vast problemen mee hebben. Maar voor de liefhebbers is dit een geinige aflevering met een lekker typisch Larry David amoreel einde. Ook wel eens fijn bij dit soort simpele komedies uit de states. Hebben meer dan eens een wijze les op het einde. Maar daar doet Larry gelukkig niet aan. Kabbelt lekker voort, nergens echt groots, maar als zoethouder voor een nieuwe Curb ep. prima te doen.

3 sterren.

avatar van wwelover

wwelover

Met HBO, deze cast en de regisseur had ik wel iets meer van dit verwacht. Maar ja ik ben dan ook geen liefhebber van Larry David. Het verhaal was wel aardig, maar vond het te vaak inkakken en de humor sloeg niet altijd aan. Maar gelukkig was er nog Kate Hudson en ook natuurlijk Jon Hamm. Had wel iets meer Bill Hader verwacht. Had de film wel wat interessanter kunnen maken denk ik.

avatar van JT Chinaski

JT Chinaski

Inderdaad een soort van lange aflevering van Curb Your Enthusiasm, ik vond het heerlijk! Een aflevering van Curb Your Enthusiasm kan wat mij betreft niet lang genoeg duren en we zien Michael Keaton weer eens zijn Beetle Juice stem uit de kast halen .

avatar van nognooit

nognooit

Eigenlijk is dit een milde, te lang durende en voorspelbare aflevering van Larry David's 'Curb Your Enthusiasm' tv-serie.

Diverse scenes duren te lang en de gehele film duurt eigenlijk ook te lang om naar de climax te komen. Vervolgens is de epiloog ook té lang en voegt weinig toe.

Het is alsof David als schrijver niet wist om te gaan met de langere speelduur die een speelfilm met zich mee brengt.

Jammer, want normaal staan David en zijn team garantie voor goede comedy en de film heeft een prima cast.

avatar van Movsin

Movsin

Ge moet het maar bedenken, zo'n gekke historie.

Nu bepaald mislukt is het niet, want naast enkele grofheden, is er toch nu en dan plaats voor een echt grappig moment. Veel te danken aan (lawaaierige) komiek Larry David.

Complexloze ontspanning.

avatar van Sarasani

Sarasani

Prima tussendoortje

avatar van Bélon

Bélon

Leuker dan ik van te voren dacht, had verwacht dat 1.5 uur Larry David wat te lang zou kunnen zijn maar verveelde helemaal niet.

Die BSOD op het dashboardscherm van die Howard die ermee ophield

avatar van gatygun

gatygun

Geen geslaagde film.

Hoopte op een leuke comedy waar wat bekende in voor kwamen.

Echter was het een saai en langdradig geheel, waar humor ver te zoeken was.

avatar van sandokan-veld

sandokan-veld

Ik vond hem toch wel leuk. Zoals reeds opgemerkt eigenlijk anderhalf uur lang de typische 'cringeworthy' humor van Larry David als bekend van Curb Your Enthousiasm, waar ik eigenlijk niet eens een bijzonder grote fan van ben. Toch voldoende geslaagde scenes en een lekker lullig concept. Goed gecast ook, met Jon Hamm als slijmerige zakenman en Michael Keaton als gestoorde hillbilly ('Stumpo').

Haha. Ja ik moet me wel aansluiten bij de rest. Na de Alan Partridge film is dit eigenlijk een soort Curb your Enthousiasm film. Dezelfde humor, dialogen en awkward situaties.

Soms grappig, soms minder. Maar verveelt niet.

avatar van john mcclane 2

john mcclane 2

[/quote]

[quotDezelfde humor, dialogen en awkward situaties.

Soms grappig, soms minder. Maar verveelt niet.

helemaal mee eens kos , het brein achter seinfeld,en curb your.

voor als die laatste is een geniale comedy serie(aanrader)

larry david draagt de film.en het is een heerlijke manier van humor.

3,5 ster

avatar van chiel1971

chiel1971

• 2009 stemmen

Leuke komedie met een prima cast

stinissen (crew films & series)

Leuke film met sublieme cast met de opmerking dat Kate Hudson - IMDb steeds mooier word verder veel sterren zoals Michael Keaton - IMDb en andere bekenden gezichten.

avatar van area51

area51

Het is inderdaad een lange Curb aflevering met andere namen , maar het kijkt wel lekker weg. Larry David neemt zich hier helemaal niet ernstig.Waar blijft de volgende Curb reeks trouwens.

avatar van blurp194

blurp194

Onleuk.

Larry David probeert veel te veel Woody Allan na te doen. Allan's stijl ligt me al niet, maar dit naapen is het helemaal niet. Teveel 'zie mij eens leuk zijn' en 'zie mij eens interessante dialogen uitspreken' - maar in beide gevallen volstrekt mislukt. Miserabel slecht geacteerd en slechte regie, meer kan ik, er niet van maken.

avatar van Leno

Leno

Gezien een nieuwe seizoen van Curb maar op zich laat wachten, als het er überhaupt nog van komt, is dit een vermakelijk tussendoortje. Het niveau van de serie wordt zeker niet gehaald maar als de humor van David je ligt is het zeker de moeite waard. Lekker ongemakkelijk en altijd weer de deksel op de neus, wat dat betreft zeker verfrissend t.o.v. veel andere komedies.

De cast telt veel bekend gezichten, waarbij de ene bijrol wat geslaagder is van de andere.

scorsese

Aardige film waarin een marketingman ontslag neemt, net voordat het bedrijf een doorbraak maakt. Een leuk verhaal dat ook wel goed in elkaar zit, ondanks iets te veel zij-plotjes waardoor het soms wat rommelig aandoet. Echter is de film zeker wel grappig en bevat een aantal lekker onzinnige dialogen.

avatar van fappie

fappie

• 2005 stemmen

Wel onderschat hoor. Al moet ik zeggen dat ik de serie waar iedereen hier over praat niet ken. Misschien dat ik daarom vind dat de film meer krediet verdient. Ik kon er in ieder geval om lachen. Lekker flauwe humor. 3,5 (met eventueel uitloop naar 4,0, :O wauwie zeg!)