The Stepson (2010)

Canada
Drama / Mystery

geregisseerd door Anthony Lefresne
met Christina Cox, Jon McLaren en Chris Potter

Donna May begeleidt mensen bij het overlijden van hun dierbaren en leeft daarnaast van de liefde voor haar echtgenoot Robert. Wanneer deze onverwacht om het leven komt door een aanrijding met vluchtmisdrijf, heeft ze geen enkel idee van wat haar te wachten staat. Donna is kapot van verdriet en stort zich op de voorbereidingen van de begrafenis. Plots komt ze oog in oog te staan met haar stiefzoon Kevin, met wie ze jaren geleden alle contact verbrak.