Satisfaktsiya (2011)

Rusland

geregisseerd door Anna Matison
met Denis Burgazliev, Evgeniy Grishkovets en Yuriy Bazilev

De ene heeft verraad gepleegd, de andere daagt hem daarom uit voor een duel. De reden is een vrouw, het wapen is alcohol. De nederlaag is voor diegene die als eerste opgeeft. Ze drinken volgens strikte regels die nauwlettend worden gadegeslagen door hun secondanten. De regels omvatten een lijst met onderwerpen die op voorhand werden opgesteld. De thema's die ze tijdens het drinkgelag mogen bespreken zijn geld, vriendschap, kinderen en eenzaamheid. Eén miljoen dollar en een kans op een acceptabel leven na wat er gebeurd is, zijn de inzet.