20 Leugens, 4 Ouders en een Scharrelei (2013)

Nederland
Komedie / Drama

geregisseerd door Hanro Smitsman
met Nils Verkooijen, Marcel Musters en Mark Ram

Dylan lijkt een doodnormale, lastige puber. Hij heeft twee moeders, die na een vervelend incident blij zijn dat de biologische vader Sjors weer eens van zich laat horen. En zo wordt Dylan tijdelijk geparkeerd bij Sjors, die besluit zíjn vriend Bert niet direct te vertellen hoe de vork in de steel zit. Een film over een pittige puber, onvolwassen ouders en hun onvermogen.

Wat een verschrikkelijk LEUKE film. Met bekende en GOEDE acteurs. Het rolletje van de jongen is voor mij bijzaak. Het gaat mij om rest.
Het begin van de film zijn de (twee moeders) "Anneke Blok en Marieke Heebink" op vakantie in Frankrijk, terwijl ze een taart bakken, op de achtergrond hoor je een ( oud) vrolijk Frans liedje.
Wie O wie weet de titel van dit liedje ????
Niet meer nodig Het liedje stamt uit de jaren 40, de titel is Coucou en wordt gezongen door
Josette Dayde

avatar van bjerik76
prima opvoedingsfilm.
Leuke cast ook.

avatar van missl
Het gaat, een bozige puber en ouders die veel drukker zijn met elkaar dan met de opvoeding van hun kind. Cliche allemaal.

Erg grappige film!