We're the Millers (2013)

3,35

geregisseerd door Rawson Marshall Thurber
met Jason Sudeikis, Jennifer Aniston en Emma Roberts

David Burke is een kleinschalige drugsdealer die het houdt bij het handelen met volwassenen en dus absoluut niet in zee gaat met de jeugd. Alles gaat van een leien dakje, tot hij onverwachts genoodzaakt is voor het grote geld te gaan. David besluit op een slimme en valse manier een gezin te stichten met de buren, wat deel uitmaakt van een plan, om een grote hoeveelheid wiet de VS in te smokkelen vanuit Mexico.

219 BERICHTEN 58 MENINGEN
avatar van BlueJudaskiss
Blijft een lekkere wegkijker, nu alweer voor de vijfde keer. Met het einde is trouwens niets mis.

avatar van Vinco
Prima en heerlijke wegkijker, goed acteerwerk met leuke humor.

avatar van LOTR-lover
Ondanks dat ik geen comedy liefhebber ben heb ik me zeker wel vermaakt met We're The Millers. Geslaagde grappen, prima cast en een redelijk verhaal. De speelduur had wel iets korter gemogen wat mij betreft.

7/10 (IMDB)

avatar van Warp
Verwachtte een flauwe film ala het niveau van American Pie. Beter dan ik had verwacht dus, grappige en verschillende personages en geslaagde grappen.

avatar van Ajax&Filmfreak
De paar goede grappen maakte hier helaas geen goed filmpje van.
Het was allemaal erg vergezocht en nep.

Vandaag voor het eerst kijken, ben benieuwd.

Goeie komedie film , had ik niet verwacht en goed gelachen... 3,5 ster

avatar van Mescaline
Blijft ook bij een 2de keer kijken 1 van de leukere comedy films van de afgelopen jaren. Naar het einde toe krijgen we natuurlijk te maken met bekende clichés, maar hier hebben helaas veel (Hollywood) films last van. De nep familie is erg vermakelijk om te volgen en de film zit vol met vermakelijke scenes. 4 sterren blijven zeker staan. Leuke feel-good!

avatar van TornadoEF5
Een beetje te flauw. Ik had de humor ook wat scherper verwacht. Nu was het wat flauw en ook vuil. Wel nog een leuk einde.