Village Barn Dance (1940)

Komedie / Muziek

geregisseerd door Frank McDonald
met Richard Cromwell, Doris Day en George Barbier

De afgestudeerde maar werkloze ingenieur Dan Martin komt al zoekend naar een baan in de stad Lyndale terecht. Hij komt er achter dat alles wat in deze stad gebeurd wordt gedomineerd door de krenterige oude vrek Minerva Withers, die zwervers geen welkom heet. Dan, die honger heeft, sluit zich aan bij een groep middelbare scholieren bij oom Si’s ijssalon, waar hij Minerva's kleindochter Betty Withers ontmoet. Er ontstaat een vriendschap tussen de twee waar Betty’s snobistische vriend James Rutherford niet blij mee is.