Stars in Shorts (2012)

geregisseerd door Jacob Chase, Robert Festinger, Chris Foggin, Rupert Friend, Benjamin Grayson, Jay Kamen en Neil LaBute
met Wes Bentley, Kenneth Branagh en Judi Dench

De film bestaat uit een verzameling korte films. In "Friend Request Pending" is Mary (Judi Dench) een nieuwkomer in de ingewikkelde wereld van het daten via internet. In "Steve" heeft Steve (Colin Firth) een ongewoon behoeftige buurvrouw (Keira Knightley). In "Procession" raakt een moeder (Lily Tomlin) verdwaald op weg naar een begrafenis. In "Not Your Time" is Sid Rosenthal (Jason Alexander) een scenarioschrijver die aan het einde van zijn Latijn is.