Song o' My Heart (1930)

Drama / Muziek

geregisseerd door Frank Borzage
met John McCormack, Alice Joyce en Maureen O'Sullivan

Sean (John McCormack) is een geweldige tenor en hij werkt momenteel parttime. Hij woont in een dorp in Ierland dicht bij Mary, de vrouw waar hij altijd van gehouden heeft. Mary's tante heeft haar overtuigd om een man voor zijn geld te trouwen, maar hij heeft haar onlangs verlaten, waardoor ze nu zonder geld zit. Mary en haar twee kinderen, Eileen en Tad, trekken vervolgens bij de zelfzuchtige en sobere tante Elizabeth in en ze voelen zich ellendig. Eileen wordt verliefd op Fergus, een jongeman die naar Dublin vertrekt in de hoop daar zijn fortuin te maken.